23 Mayıs 2021 Pazar

Türkçe Altyazılı Hint Dizileri 2020

Bu listeye 2020'de yayınlanan ve çevirisi olan Hint dizilerini listeleyeceğim. Daha güzel olur 3. listeyi de 2019'da yayınlanan Hint dizilerini listeledim ve bence aranması kolay ve rahat oldu dileğim bu listeyi de onun gibi yapmak. İlk dizimiz Müslüman konulu Qurbaan Hua Hint dizisi olacak çevirisinin gelmesi beni daha çok mutlu etti nice beklediğimiz dizilerin çevirisine inşaAllah:)

2020'de en çok beğendiğin Hint dizisi hangisi oldu??
~.~

Prem Bandhan

Çok güzel bir dizinin çevirisine daha başlanılmış. Kendi ülkesinde halen güncel bakalım nasıl ilerleme gösterecek. Çeviren arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum:))

Konusu: Janki, babasının ısrarı ile görücü usulü evliliğe katılmayı kabul eden basit, genç bir kadındır. Düğün gecesinden önce damatla hiç tanışmamış olan Janki, damadın sekiz yaşındaki bir çocuğun zihinsel yeteneklerine sahip zihinsel engelli bir kişi olduğunu düğün gecesinde öğrenir. Kayınvalidesi tarafından onunla evlenmek için kandırıldığını fark eder. Çileden çıkan Janki, babasını durumdan haberdar etmek ister, ancak babasının kalp rahatsızlığından korkarak yapmamaya karar verir. Janki bu evliliği kabul etmek istemiyor ve hayatını mahvettiği için kayınpederini suçluyor. Janki kocası Harsh'ın masum ve çocuksu tavırlarına tahammül etmekte zorlanıyor. Sonuç olarak, ilişkileri oldukça çalkantılı bir başlangıç ​​yapar. Bununla birlikte, biraz zaman geçirdikten sonra, Janki ve Harsh yakınlaşır:))
***

Barrister Babu

Küçük bir kızın büyük bir adamla evlenmesini engelleyeyim derken onunla evlenen bir genin ve küçük kızın hikayesine odaklanıyor çok tatlı bir dizi nasıl ilerler zaman gösterir. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Saath Nibhaana Saathiya 2

Bir diğer çevirisi olan dizimiz Masum dizisinin 2. sezonu ilerde Türkiye' yayınlanır mı bilinmez. Ben daha izlemeye başlamadım açıkçası izlemek isteyenlere duyurulur:)) 

Konusu: Modi Hanesi'nin baskın kadın reisi Kokila Modi, Surat'ta ikamet eden uzun süredir kayıp olan kardeşi Praful Desai'yi ziyaret etmeye karar verir. Desailer, Praful ve karısı Jamuna'dan, kötü oğulları Pankaj, Chetan'dan, Anant hariç, kızları Hiral ve Tia'dan, kayın kızlarından Kanak ve Hema'dan ve torunları Piyush ve Saachi'den oluşuyor. Ayrıca, babasının Praful'un hayatını kurtarırken kendisini feda etmesinden sonra aile tarafından alınan hizmetçi Gehna da ailenin bir kısmıdır. Praful ve Jamuna, Gehna'yı kızları olarak görse de, Desailerin geri kalanı onu bir baş belası ve işe yaramaz bir hizmetçi olarak görür.

Anant ve Gehna aşkına tanık olacağız ama aralarına nicceleri girecektır bakalım bu kişilerle nasıl başa çıkacaklardır.
***

Apna Time Bhi Aayega

Bu diziyi birazcık izledim çok güzel ama ilerde sanırım başrol kadın değişiyor bu durum benim canımı sıkmadı değil bakalım ne olacak benim için ..

Konusu: Jaipur'un kraliyet ailesinden bir hizmetçi olan Ramadheer'in ve sevgili kızı Rani'nin hayallerini ve mücadelelerini anlatıyor. Ramadheer, Rani'nin hizmetçi olmasını istemese de koşullar Rani'yi bu yolu seçmeye zorlar.

 Rani hayallerini gerçekleştirecek mi yoksa babası gibi bir hizmetçi olarak kalacak mı?
***

Naagin 5

En çok sevilen sezon bu oldu oyunu başrolünden olabilir ben şahsım adına çok seviyorum başlayacağım bir dizim daha işim gücüm dizi izlemek oldu:))

Konusu: Kartalların şekil değiştirme gücüne sahip olduğu bir dönemde başlıyor. Kartallar yılanlara saldırdığında, Lord Shiva, yılanlara şekil değiştirme yeteneğini kutsadı ve bu gücü elde eden ilk naagini Naageshwari olarak adlandırdı. Bir kartal Aakesh ona takıntılıyken Naag Hriday'e aşıktı. Aakesh, Hriday'i ordusuyla öldürdü ve harap olmuş Naageshwari kendini bıçaklayarak öldürdü. Hikayeyi tamamlayan Dev hayata geri döner ve Brinda ile yeniden bir araya gelir. Naageshwari, bir sonraki doğum vaktinin geldiğini söylüyor.

40 yıl onra, Naageshwari, Bani olarak reenkarne oldu. Jay Mathur ile tanışır ve bir bağlantı hissederler. Bir kartal olan Veeranshu "Veer" Singhania, ondan nefret etmesine rağmen Bani'den etkilenir. Bani ve Jay bir tandav yaparlar , böylece geçmiş yaşamlarını hatırlarlar ve Jay'in Hriday'in reenkarnasyonu ve Veer'ın Aakesh'in reenkarnasyonu olduğunu öğrenirler. Veer, Bani ile zorla evlenir. Jay'in güç kazanmak için onu kullanmaya çalıştığını öğrenen Bani, önceki hayatının aşkının bu hayatta onun düşmanı olduğunu anlayınca şok olur.
***

Shaurya Aur Anokhi Ki Kahani

Konusunu çok beğendim benim için hemen izlemelik olarak düşündüğüm bir dizi oldu ama belki biraz daha bölüm biriktirebilirim beklemek zor oluyor çünkü, bilirsiniz işte.. :))

Konusu: Shaurya, Chandigarh'ta varlıklı bir aileye aittir. Modern bir kadın düşmanı ve kadınların ders çalışmaktan ve çalışmaktan alıkonulması gerektiğine inanıyor. Böyle bir doğası var çünkü annesi onu çocukluğunda hayallerinin peşinden gitmek için terk etti. Öte yandan Anokhi, toplumda iz bırakmaya istekli, hırslı ve dik başlı bir kızdır. Tamamen farklı bir ideolojiye sahip olarak, toplumun ataerkil olduğunu ve kadınların kendi şartlarına göre yaşamaya çalışması gerektiğini düşünüyor.

Hikaye, Shaurya'nın uzun süredir sevgilisi olan Shagun ile olan ilişkisiyle başlar. Ancak nişan gününde Shagun, Shaurya'ya daha fazla çalışmak için Cambridge'e gitmeye istekli olduğunu açıklar. İsteksiz Shaurya, evli hayatı ile Cambridge arasında seçim yapmasını ister. Çileden çıkan Shaurya nişanı bozarken Shagun hayalinin peşinden gitmeyi seçer. Öte yandan Anokhi, kadınların bağımsız olma ihtiyacından bahsettiği bir tartışma yarışmasına katılır.

Waoww değil mi konu güzel!!
***

Ghum Hai Kisikey Pyaar Mein

Baya güzel dizilerin çevirileri gelmeye başlıyor. Buda onlardan bir tanesi yeni izlemeye başlayacağım.

Konusu: Sai, Maharashtra'nın bir köyü olan Gadchiroli'de babası Müfettiş Kamal Joshi ile birlikte doktor olmayı arzulayan korkusuz, çalışkan ve asabi bir kız. Öte yandan, Nagpur merkezli bir IPS Görevlisi olan Virat Chavan, Gadchiroli'deki ilk görevini alıyor. Bundan sonrası hikayemiz şekilleniyor. 

Ne mi oluyor vallah izleyip göreceğiz:))
***

Anupamaa

Yeni başlayan bir dizinin daha çevirisine hemen başlanılmış ben daha izleyemedim ama gördüğüm kadarıyla hemen sevilmiş tür aile ve güçlü bir kadının hikayesine tanık olacağız:))

Konusu: Anupamaa, ailesini seven ve kendi ihtiyaçlarını görmezden gelerek tüm ihtiyaçlarını karşılayan sadık bir ev hanımı, anne ve gelinidir. Evinde kendi aile üyelerinden aynı sevgi ve saygıdan yoksun, acı gerçeğin farkına varır ve hayatını kendi şartlarıyla yaşamaya başlar. 

(Konu çok iyi değil mi insanda izleme isteği uyandırıyor bende uyandırdı mesela biraz bölüm biriktirip kesin izleyeceklerim arasına girdi bile)
***

Pinjara Khubsurti Ka

Bu dizinin birkaç bölümüne baktım ama ilgimi çekmedi yaa bilemiyorum tekrar izler miyim?? Siz ne düşünüyorsunuz?

Konusu: Mayura Dubey adında son derece güzel bir kızın etrafında döner. Aile, Megha'yı kusurlu güzelliği ile birlikte kabul edebilecek bir ittifak kurmazken Mayura, sadece güzel yüzüne bakan ve bundan yararlanmak isteyen erkeklerle şımartılır. 

Kusursuz güzellik Mayura (Riya Sharma) nereye giderse gitsin pek çok hayranı olabilir, ama dış dünyasına düşmeden iç güzelliğini kabul edecek bir adam arıyor.
***

Molkki

Para karşılığında haberi olmadan evlenen güzeller güzeli Purvi kiminle evlendiğini de bilmez ta ki düğün gününe kadar aşırı güzel dizi kesinlikle tavsiye ederim:))

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!
***

İmlie

Zoraki bir evlilik hikayesini izlemeye var mısınız ben varım mesela ve çokta beğendim eminim sizde çok seveceksiniz %100:))

Dizi hakkında ayıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Pavitra Bhagya

Konusu: Dizi, üniversitede buluşup arkadaş olan Pranati Mishra ve Reyansh Khurana'nın etrafında dönüyor, daha sonra aşık oluyorlar. Sevgileri Pranati'nin hamile kalmasına neden olur. Pranati Reyansh'ı hamileliği hakkında bilgilendirdiğinde şaşkına döner. Böyle genç yaşta baba olmaya hazır olmayan bir kız çocuğu doğuran Pranati'den ayrılır. Annesi Shobhna, bebeği yetimhaneye verir ve Pranati'ye düşük yapmış olduğunu söyler . Bebek yetimhane Jugnu olarak büyür. 

Bu ayrılan aile bir araya gelebilecekler mi?? İzleyip göreceğiz.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
~

Qurbaan Hua

Bir Hindu çocuğu ile Müslüman bir kızın aşk dışındaki nedenlerle nasıl evlendiklerini ve nasıl birbirine zamanla aşık olduklarını anlatan romantik bir hikaye. Nefretlerinin sevgiye nasıl dönüşeceği, hikayenin en önemli noktası olacak.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***
Youtube'dan altyazılı dizi nasıl izleyebilirim diyorsan Tıkla!

~~
Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 Tıklayın, Liste 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!
*
Yorumlarınızı bekliyorum

46 yorum:

  1. Zakham pakistan dizisinin çevirisi var mı varsa nereden izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var ama tamamlanmamış. Lolly Telly Türk facebook dizi izleme grubundan izleyebilirsin.

      Sil
  2. bunları yani hint dizilerini nerden izleyebilirim abuk cevap yazarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu sitede mevcut bildiğim sinematik net ve hintfilmcenneti var.

      Sil
  3. Nerden giriyoruz acaba çevirisi var yazıyor ama nereye tıklayacağızda açılacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Ben sadece çevirisi olan dizileri bir araya getiriyorum beğendiğin dizinin adını googleye yazdığın vakit çevirisi olan yer çıkacaktır.

      Sil
  4. Google yazdığım zaman çıkıyor mu direk sadece adını yazacağım öylemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet istersen yanına örneğin Qurban Hua 1 bölüm diye yazarsın yada dizinin yanına izle deyip bulabilirsin.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Beğendiğin dizinin adını googleye yazdığın vakit çıkacaktır. Yada hangisini izlemek istiyorsun yardımcı olayım:))

      Sil
    2. Bir garip aşk 2.sezon izlemek istiyorum

      Sil
    3. Sanırım altyazılı olarak bir sitede görmüştüm.

      Sil
  6. kaisi yeh yaariaan bu diziyi de ekler misin ? youtube ingilizce olarak mümkün. herkesin izlemesini isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni dizilerden mi tabi ki hemen eklerim yani yarın akşama hazır olur :))

      Sil
    2. 2014 de yapılmış 2018 de bitmiş

      Sil
    3. Anladım o zaman Hint dizi tavsiyelerine eklerim.

      Sil
  7. pinjara khudak kai dizisinin çevirisini hangi sitede bulabilirm? diziyi çok izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook gruplarında çevirisi yapılıyor.

      Sil
    2. Çevirisi yapıldığına çok sevimdi. Hangi facebook sitesinde çevirisi yapılıyor.?

      Sil
    3. 💞HİNT DİZİ AŞIKLARI 💕ALTYAZILI GURUBU dır:))

      Sil
    4. Çok teşşekür ederim. 🙂🙂

      Sil
    5. Merhaba tujhse hâi raabta nereden izlerim yardimci olursan sevinirim lutfen sinematik.net açılmıyor neden bazı sitelerde ata acilmiyor bu diziyi veren başka site varsa

      Sil
    6. Facebookta bazı gruplarda var.

      Sil
  8. Barrister babu nün ne zaman Türkçe altyazısi gelir aceba çok merak ediyorum lütfen gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bekleyenlerdenim gelirse mutlaka yazarım dizi yazının altına :))

      Sil
  9. Geet hui sabse parayi alt yazili hic bir yerde bulamiyorum dediginiz tum sitelere baktim

    YanıtlaSil
  10. Peki baska bir site var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu dizi sinematik sitesinde var çoğuda Facebook gruplarında:))

      Sil
  11. En çok shaurya'yı beğendim süper bir dizi ya:)

    YanıtlaSil
  12. 19. Sıradaki Ghulaam dizisini hiçbir yerde bulamadım bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirisi olan site kapanmış ama Facebook gruplarında olabilir.

      Sil
  13. Merhaba ben saath nibhaana saathiya 2 izlmeyi çok istiyorum ama bilmiyorum nerden izleyebilirim sinematik de sadece 20 bölüme kadar ver onun için bu diziyi altıyazılı nerden izleyebilirim??

    YanıtlaSil
  14. Facebook da hangi kanal da veriyor ?

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim 🙏🏻

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben rang jang tere rang mein dizisini sadece 16 bölüm e kadar bulabildim nerden bulabilirim acaba cok sevdim diziyi lütfen söyleyin

    YanıtlaSil