27 Kasım 2020 Cuma

Imlie 2020 Hint Dizisi

Hep paylaşmak istediğim bir diziyi sonunda sizinle paylaşıyorum hem çevirisi de yapılıyor çok güzel bir zamanlama oldu diye düşünüyorum izlemek isteyenlere kolaylık olmuş olur. Dizi eski dizileri anımsatıyor kısmen baktığımda konu benim için çok ilgi çekici oldu gerek konusal gerek oyuncular beğendim, fragmanları izleyince eminim sizde izlemek isteyeceksiniz. Dizi hakkında görüş ve yorumlarınızı bekliyorum.

Hakkında:

Adı: Imlie
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Atif Han
Senaryo: Divy Sharma, Aparajita Sharma
Bölüm Sayısı: devam ediyor.
Bölüm süresi: 22 - 25 dk.
Yayınlanma Tarihi: 16 Kasım 2020
Yayın Günü ve Saati: Hafta İçi Hergün, 20.30
Kanal: StarPlus
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Konusu:

Bir gazeteci olan Aditya köylülerinin baskısı üzerine zorla evlendiği eğitimli aşiret kızı olan Imlie'nin hayatı etrafında dönüyor. 

Aditya, Malini ile nişanlanmasına rağmen, Imlie ile evlenir. Bundan sonrası ne olur izleyip göreceğiz.
***

Oyuncular:

Sumbul Touqeer Khan, Imlie rolünde..
Uttar Pradesh'in eteklerinden gelen neşeli ve esprili bir kız olan Imlie karakterini canlandırırken görülüyor. Imlie, evlilik dışı annesine doğdu. Hayatlarının geri kalanını onurlu ve saygılı bir şekilde yaşamak için annesiyle birlikte şehre geçmek istiyor.
~
Fahmaan Khan, Aryan Singh Rathore rolünde..
The Bhaskar Times'ın yeni CEO'su; Narmada'nın oğlu; Arpita'nın küçük erkek kardeşi; (merhum) Arvind'in kayınbiraderi, Imlie'nin manevi desteği, patronu ve sevgilisi olacak:))
~
Gashmeer Mahajani, Aditya Kumar Tripathi rolünde..
Bir gazetecidir. Beklenmedik olaylar sonucunda İmlie ile evlenmek zorunda kalır. 
Yeni Manasvi Vashist, Aditya rolünde..
~
Mayuri Deshmukh, Malini Chaturvedi rolünde..
Dev ve Anu'un kızı. Aditya'nın 7 yıllık sevgilisi.
***
❤️
~
Fragmanlar:
~~
Çevirisi yapılıyor:)

Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 Tıklayın, Liste 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!Liste 4 Tıklayın!!
*
Yorumlarınızı bekliyorum

5 yorum: