4 Mayıs 2023 Perşembe

Benimle Kal - Molkki 2020 Hint Dizisi

Youtube'da olan tüm bölümleri orijinal olarak izledim vee çok beğendim baya iyi diziler çıkıyor bu senenin sonuna doğru buda onlardan bir tanesi varsa güzel yeni Hint dizileri gözümden kaçan yazın yorumlara arkadaşlar tanıtımını da yapmış olurum. Neyse dizime geri döneyim konu hem tanıdık hem değil buna rağmen çok sevdim yine zoraki demeyelim de kiminle evlendiğini kısmen kandırılarak evlenen bir kızın hikayesi hemde çocuklu ağa tarzı bir adamla yakışıklı ha ama sarığını takınca birazcık güzel durmuyor diyelim. Diziyi çok sevdim insanlara duygu işleten bir dizi. Birde dizideki görseller renkler film tadında enfes:)
'Satın Alınmış Gelin'

Hakkında:

Adı: Molkki
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Muzammil Desai
Yapımcı: Ekta Kapoor
Senaryo: Saba Mumtaz
Bölüm Sayısı: 322
Bölüm süresi: 22 - 25 dk.
Yayınlanma Tarihi: 16 Kasım 2020 - 11 Şubat 2022
Yayın Günü ve Saati: Hafta İçi Hergün
Kanal: Colors TV
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Konusu:

Molkki, para karşılığında kendi yaşının iki katı Virendra Pratap Singh adında bir adamla evlenmek zorunda kalan Purvi adında bir kızın etrafında döner. Çok farklı bir adamın fotoğrafını göstermişler ve evlenince şok olur, daha sonra bir şok daha yaşar iki çocuğununda olduğunu da öğrenir. Ve Virendra'nın çocuklarıda Purvi'ye karşı cephe almışlardır ondan nefret ediyorlar. 

Bu durum karşısında Purvi ne yapacaktır ve ilerde eşi dediği adama karşı nasıl olacaktır izleyip göreceğiz.
***

Oyuncular:

Priyal Mahajan, Purvi Singh rolünde..Savita ve Mahesh'in kızı; Priyashi ve Duddu'nun ablası; Virendra'nın karısı. Fakir ve gururlu bir kızdır. Ailesi için herşeyi yapabilir.
~
Amar Upadhyay, Virendra Pratap Singh rolünde.. Sakshi'nin dul eşi; Juhi ve Manas'ın babası; Purvi'nin kocası. Adalet sahibi bir adamdır. Ama çocuklarına karşı pek iyi olduğu söylenemez.
***
Fragman:
~~
Purvi ve Virendra’nın sıra dışı evliliklerinin konu edildiği ‘Benimle Kal’ 08 Mayıs’tan itibaren hafta içi her akşam 21:20’de Kanal 7’de…
~
Çevirisi yapılıyor:)

Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 Tıklayın, Liste 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!Liste 4 Tıklayın!!
*
Yorumlarınızı bekliyorum

14 yorum:

  1. ek shringaar swabhiman'ı da ekleyebilirsin. hiç keşfedilmedi galiba o dizi.gerçekten bu diziyi vloguna ekle. 2017 dizisi ingilizce altyazı mümkün youtube da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizinin çevirisi yapılıyor Türkçe alt yazılı Hint dizileri listesine eklemiştim.:))

      Sil
    2. Sitenin ismini ata bilirmisin zahmet olmasa lutfen

      Sil
    3. hintasya sitesinde var :))

      Sil
  2. Final yaptı kı peki bu dizi yoksa dewam edio mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne finali daha final olmadı ki yeni dizi ve çokta güzel:)

      Sil
  3. Sinematik sitesinde izleyebilirsiniz hemde son bölümune kadar var ben ordan izliyorum cokda güzel bir dizi

    YanıtlaSil
  4. devamını bekliyorum 101 e kadar izledim galiba henüz bölümü var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi kendi ülkesinde güncel olduğu için halen devam ediyor bölümler eminim gelecektir:)

      Sil
  5. Harika bir dizi. Sinematik guncellem de yapıyor. Aşk dizileri sevmem ama bu harika seri

    YanıtlaSil
  6. Her akşam eşimle severek izliyoruz çok çabuk bitiyor biraz daha uzatabilirler

    YanıtlaSil
  7. 135. Bölüme kadar izledim ama devamı yok izleyen varmı devamını

    YanıtlaSil