30 Mayıs 2023 Salı

En İyi Kore Dizi Önerileri

En çok beğendiğim Kore dizilerinden oluşan bir tavsiyelik Kore dizileri listesi izledikçe ve beğendikçe listeye ekleyeceğim. 
~.~

Angry Mom 2015

Aşk bazen 15 yaşındaki çocuğun 35 yaşındaki bir kadına tutulup parmakla yaş hesabı yapmasıdır:)

Dizi bu zamana kadar neden izlememişim dedim kendi kendime umduğumdan çok iyi çıktı adalet konulu dizi severlere mutlaka tavsiye ediyorum. 

Konusu: Bu dizi, okulda şiddet gören kızına yardım etmek için yeniden okula dönen bir anne ile ilgilidir. Oh A-Ran (Kim Yoo-Jung) arkadaşını kabadayıların zulmünden kurtarmak isterken onların hedefi hâline gelen bir lise öğrencisidir. Jo Gang-Hee (Kim Hee-seon) ise onun annesidir, gençliğinde Busan'ın kabadayılarından olup genç yaşında hamile kalarak kızını dünyaya getirmiştir. Annesi kızının okulda kabadayılarca eziyet gördüğünü işitince bu mesele ile ilgilenmeye karar verir ve bu soruna bir çare bulmak için kimliğini değiştirerek kızının okulunda bir lise öğrencisi olarak okumaya başlar.

Bölüm Sayısı: 16
***

Juvenile Justice 2022

Sürekli ertelemeye çalıştığım dizilerin en iyisi olma durumu oluyor mu sizde bende çok oluyor bu dizimizde onlardan birtanesi keşke binlere bölümden oluşsaydı hiç bitmeseydi bitecek diye çok korktum ve iki günde bitirdim:( O kadar çok etkilendim ki kesinlikle izleyin. Bu diziden en etkilendiğim şey ne biliyor musunuz çocuk suçluların büyüklerden daha korkunç olduğu gerçekten çok korkunç.. Türkçe adı,  Suça İtilen Çocuklar

Konusu: Sim Eun Seok, genç suçlulardan nefret eden huysuz bir kişiliğe sahip seçkin bir yargıçtır. Yerel bir çocuk mahkemesine atandıktan sonra, gelenekleri çiğnemek ve suçluları cezalandırmak için kendi yöntemlerini uygulamak için elinden gelenin en iyisini yaparken, küçük suçlulara karşı nefretini adalet ve cezaya olan katı inançlarıyla dengelemeye çalışır. 

Bölüm Sayısı:  10
***

Taxi Driver 2020 - 2021

Zamanında neden izlemedim dediğim dizilerden bir tanesi en sonunda başladım ve en güzeli de izlediğimin hemen sonrasında 2. sezonu geliyor olması. 2. sezonu şuan bitti. 3. sezon geliyormuş. Yaa bu nasıl güzel bir seri nasıl akıcı bayılarak izledim ve en son bölüme çok üzüldüm keşke öyle olmasaydı. 3. sezonunu dört gözle bekliyorum.

Konusu: 2 saat 10 dakika süren film önce bu iki kişinin tartışıp durmalarını, sonra arkadaş oluşlarını, ardından hayatlarını riske atarak sivil katliamlarını haberleştirmelerini konu alıyor. komedi olarak başlıyor film. kore'nin yıldız oyuncularından kang-ho song'un oynadığı taksi şoförü epey eğlenceli bir karakter.

Bölüm Sayısı: 16
***

Sell Your Haunted House 2021

Gözümden kaçırdığım güzel ve izlenebilecek harika ruh kovucu bir dizi getirdim. Her bölümünü severek izledim bazı dizilerin son bölümleri iyi olmaz ama bu dizimin son bölümlerini hayranlıkla izledim. Bu tarz dizileri sevdiğimi biliyorsunuz ve izlemeye eklemeye devamkee :))

Konusu: Hayaletli binaları kindar ruhlardan kurtaran bir emlakçı, kendisi için duygusal açıdan önemli olan 20 yıllık bir vakayı çözmek için bir dolandırıcıyla iş birliği yapar.

Hayalet avcılarını Jang Na Ra ve Jung Yong Hwa canlandırıyor.

Bölüm Sayısı: 16
***

Tomorrow 2022

Harika bir dizi getirdim size. Her bölümü mü iyi olur. O kadar çok etkilendim ki. Gerçekten çoğu yerde ders çıkartılabilecek sahneler vardı. O kadar gerçekçi ve o kadar anlamlı geldi ki bana. Evet dizi fantastik konulu ama izleyince ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. En çok ağladığım ve etkisinde kaldığım bölüm 13 bölüm ağlamaktan başım ağrımıştı. İnanılmaz güzel konusunu okuyunca sizin için biraz anlaşılır olabilir. Daha fazla detay vermeyeceğim sadece izleyin:))

Konusu: Bir kaza sonucu yarı insan yarı ruha dönüşen genç bir adam, yeraltı dünyasında özel görevler üstlenen ölüm meleklerinden oluşan bir ekibe katılır. Ekipteki görevi, yüksek intihar riski taşıyan insanlarla özel olarak ilgilenmek ve onların yaşamaya devam etmelerine yardımcı olmaktır.

Bölüm Sayısı: 16
***

The Uncanny Counter 2020

Sevdiğim türden çok sevdiğim bir dizi daha getirdim. İzlemeyen kaldıysa neden diye soracak kendisine o kadar iyi bir yapım ki gülmekten bayılacaksınız ve verdiği küçük mesajlar harika kesinlikle hemen başlamalısın:))

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Beyond Evil 2021

Bu tür dizilerin ostları ne kadar güzel oluyor diyoruz bazen kendimize ostları kadar dizide efsaneydi türünün en güzel örneklerinden biri diyebilirim son ana kadar heyecanı bitmiyor Shin Ha Kyun'un ikinci en sevdiğim dizisi oldu. Yeo Jin Goo'da her zaman ki gibi harikaydı. izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum:))

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Missing: The Other Side 2020

Son ana kadar sürükleyici olması bu türünün en sevdiğim hali ve kanalı OCN olması ayrı zaten kesinlikle tavsiye ediyorum. Harika bir haberimde var dizinin 2. sezonu yolda demiştim ve onu da izlemeye başladım seri harika umarım 3. sezonuda gelir.:))

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Rugal 2020

Muhteşem ekip işi ve her bir karaktere aşık olacağınız bir dizi getirdim çok severek izleyeceğinize eminim. Bol aksiyon ve dostluk içeren güzel bir dizi Choi Jin Hyuk var tabi diğer ekip arkadaşları zaten bir harikalar kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. 

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Train 2020

Bir OCN efsanesi daha getirdim size, izlemeye başladığın anda ne oluyor ne bitiyor kim kimdir diye sorular soracaksınız kendinize ve bakmışsınız ki taa 5. bölüme kadar gelmişsin o kadar akıcı ve gizem dolu. Gerisini izle ve gör:)

Polisiye tarzı dizimizi izlemeyen kalmasın kesinlikle şiddetle tavsiye ettiklerimden ki bu listede!

Konusu: Değer verdiği bir kişinin ölümündeki gerçeği bulmak amacıyla farklı bir paralel dünyaya geçen Seo Do Won’un (Yoon Si Yoon) hikâyesini konu almaktadır.

Bölüm Sayısı: 12
***

Team Bulldog: Off-duty Investigation 2020

Komedi, Polisiye türünde komedi çok sevmediğimi söylemiştim ama nedense bu dizide sırıtmıyor benim için harika bir dizi oldu ki bu listeme ekliyorum. Kesinlikle izlemeniz gereken yapımlardan sadece 12 bölümlük efsane bir dizi:))

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Remember: War of the Son 2015

Kesinlikle izlenilmesi gereken hukuk dizilerinden bir tanesi çok beğendim çok etkilendim ve çok sürükleyici çok atlamadan izlediğim nadir dizilerimden. Bu zamana kadar nasıl izlememişim bilmiyorum.

Konusu: Jin-Woo (Yoo Seung-Ho), kişinin geçmişine yönelik olaylar ve deneyimleri, normal insanlardan çok daha fazla hatta hayatının çoğunluğunu kapsayacak derecede hatırlamasına neden olan hipertimestik sendromundan muzdariptir ve babasının (Jeon Kwang-Leol) suçsuzluğunu kanıtlamak için bir avukat olmuştur. Babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için mücadele ederken Alzheimer nedeniyle yavaş yavaş hafızasını kaybetmeye başlar.

Bölüm Sayısı: 20
***

 Voice 2017 - 2019

Bütün sezonları bitirdim. 4. sezon gelir mi dersiniz? Bilmeyenler hemen başlayın harika bir polisiye gizem dizisi^^ Voice dizisinin bir ostu var hastasıyım.

Konusu: Dizi, 112 acil çağrı merkezi çalışanlarının etrafında dönmektedir. İnternetin karanlık ağında yer alan uluslararası bir kötülük karteli ile mücadele ederler.

Bölüm Sayısı: Voice1(16), Voice2(12), Voive3(16), Voice4(16)
*** 

 Less than Evil 2018 - 2019

Bunu daha geçen gün bitirdim ve çok beğendim.

Konusu: Dizi, kendini aldığı davaları çözmeye adamış bir dedektifin etrafında dönmektedir. Bir gün, bir dava üzerinde çalışırken psikopat bir kadın ile yolları kesişir. Ancak kadını delil yetersizliğinden dolayı tutuklayamaz. Daha sonra, kadın ona davaları çözmede yardımcı olmaya başlar.

Bölüm Sayısı: 32 (35 dk)
*** 

 Priest 2018 - 2019

Bunu Guest dizisine benzetebilirsiniz. Kısmen farklı çok beklentim vardı bu dizide ama tam olarak karşılayamadı ama yinede izlenebilecek güzel dizilerden bir tanesidir.

Konusu: Dizi, 2018 yılında, Güney Katolik Hastanesinde, gerçekleşen doğaüstü güçlerden, sevdikleri insanları korumak için birlikte mücadele eden, bir doktor ve bir rahibin etrafında dönmektedir.

Bölüm Sayısı: 16
*** 

 The Guest 2018

En sevdiklerim arasına girmiştir bu dizi özelliklerine ostlarına bayıldım. Kesinlikle izleyin. Korkabilirsiniz ama:)

Konusu: Dizi, gizemli güçlerin sebep olduğu olayları çözmeye çalışan bir psişik, bir rahip ve bir dedektifin etrafında dönmektedir.

Bölüm Sayısı: 16
*** 

 Player 2018

Bunu da dün bitirdim çok güzel çok samimi dolu bir diziydi. Harika bir ekip işiydi bayıldım.

Konusu: Bir dolandırıcı , bir boksör , bir hacker ve bir sürücüden oluşan dört kişilik bir suç ekibinin etrafında dönmektedir. Onlar suçlular tarafından gizlenmiş mülkleri ele geçirir.

Bölüm Sayısı: 14
*** 

 Signal 2016

Enlerdeki dizi aşırı güzel ve hiç atlamadan izleyebiliyorsunuz o kadar akıcı kaçırmayın derim. Keşke 2. sezonu da çıksa demiştim ve oda önümüzdeki sene çıkıyor inşaallah en çok beklediğim yapımlardan ^^

Konusu: Günümüzde yaşayan bir dedektif ve geçmişte yaşayan bir dedektif telsiz yolu ile iletişim kurarak birlikte uzun zamandır çözülememiş davaları çözerler.

Bölüm Sayısı: 16
*** 

 Tunnel 2017

Buda en en sevdiğim dizilerden zaten bu listede ki dizilerim en sevdiklerimden bir Signal dizisi kadar muhteşemdir. Choi Jin Hyuk'u burada severek izlediğim rollerinden bir tanesi <3

Konusu: 1986 yılında yaşayan Park Gwang-Ho (Choi Jin-Hyuk) adındaki bir dedektifin etrafında dönmektedir. Bir seri katili yakalamak için peşinden koşan Gwang-Ho bir tünele girer ve tünelin diğer ucuna geldiğinde ise kendini 2016 yılında bulur. 30 yıl önceki cinayetler 2016 yılında tekrar başlamıştır.

Bölüm Sayısı: 16
*** 

 Bad Guys 2014

Bölüm sayısının az olması gerçekten beni üzmüştü o kadar iyi bir ekipti 2. sezonun beğenmediğim için yarıda bıraktım siz izleyin ama belki beğenirsiniz. Benim için 1. sezonun ekibi harikaydı.

Konusu: Artan şiddet suçları ile mücadelede Emniyet Müdürü suçlulardan oluşan bir takım oluşturmayı Dedektif Oh Goo-Tak'a (Kim Sang-Joong) teklif eder. Aşırı polis gücü kullanmaktan askıya alınan Dedektif Oh Goo-Tak teklifi kabul ederek ekip üyelerini toplar: bir gangster olan Park Woong-Cheol (Ma Dong-Seok), olağanüstü zekası ile bir seri katil olan Lee Jung-Moon (Park Hae-Jin) ve kiralık katil Jung Tae-Soo (Jo Dong-Hyeok). Ayrıca Polis Müfettişi Yoo Mi-Young'da (Kang Ye-Won) bu ekibe katılır.

Bölüm Sayısı: 11
*** 

 Partners for Justice 2018 - 2019

Buda sezonluk dizilerden 2. sezonu yakında çıkıyor. Şuan bu diziyi izliyorum. Bitmek üzere bununda 2. sezonunu da bitirdim artık gözlerim 3. sezonu beklemekte.. bu diziyi izlemeyen bin pişman olur.

Konusu: Kadın bir savcı (Jung Yoo-Mi) ve tuhaf ama bir o kadar başarılı yöntemler kullanan bir adli tıp doktorunun (Jung Jae-Young) etrafında dönmektedir. İkili, gizemli cinayet davalarını çözmek için iş birliği yapar.

Bölüm Sayısı: 32 (35 dk), 2. sezonda 32 (35 dk)
*** 

Life on Mars 2018

Bu diziye gerçekten hayrandım yine bir ekip işi ama çok tatlı bir ekip işi listene yaz. 2. sezonu çıkar gibiydi ama umarım çıkar.

Konusu: Geçirdiği bir kaza sonrasında günümüzden 1988 yılına giden bir dedektifin (Jung Kyoung-Ho) etrafında dönmektedir. Gerçekte yaşadığı zamana geri dönebilmek için cinayet davalarını çözmeye çalışır.

Bölüm Sayısı: 16
*** 

 Mad Dog 2017

Ekip işi olan dizileri sevdiğimi fark ettim şuan ama sizce de sevilmeyecek gibi değil mi? Ah Mad Dog dizisi sen bir efsaneydin. 

Konusu: Gerçek hayatta yaşanmış sigorta dolandırıcılığı ile ilgili işlenen suçlar tasvir edilmektedir ve dizi sigorta dolandırıcıları ile savaşan 'Mad Dog' (kuduz köpek) adındaki bir ekip etrafında dönmektedir.

Bölüm Sayısı: 16
*** 

 Missing Noir M 2015

Harika bir dedektif dizisiydi. Bu diziyi pek kimse bilmez sanırım ama atlanılmaması gereken enlerde bir dizi daha ve birazda Kanıt dizisi tadında. Buda bölüm sayısı az olanlardan.

Konusu: Şiddet suçlarını içeren kayıp vakalarını incelenmek için bir ekip kurulur. Bu ekite, Dedektif Gil Soo-Hyun (Kim Kang-Woo) ve dedektif Oh Dae-Young (Park Hee-Soon) daha önce benzeri görülmemiş vakaları çözmeye başlıyorlar.

Bölüm Sayısı: 10
*** 

 Lookout 2017

Bu dizide çok sinirlendiğim doğrudur. Çok sevdim mutlaka izleyin en hasta olduğum konu yine adaletsizlik ve olmayacak kişilerin kayıp gitmesi..

Konusu: Sevdiklerini işlenen bir suç yüzünden kaybeden ve bu suçluların cezalandırılmaması üzerine günlük hayatlarını devam ettirmekte zorlanan insanların adaleti sağlamak için kurduğu 'gözcüler' adlı bir grubun etrafında dönmektedir.

Bölüm Sayısı: 32 (35 dk)
*** 

 The Vampire Detective 2016

Evet Vampir dizisi pek vampirlik bir olayı yoktu onun için daha iyiydi bu dizi olayları çözme kısımları daha da çok iyiydi. 

Konusu: Özel bir dedektif olan Yoon San (Lee Joon) aniden bir vampire dönüşür. Kendisinin düştüğü bu gizemi ortaya çıkarmaya çalışırken aynı zamanda müşterilerinin çeşitli davalarını çözmeye devam eder.

Bölüm Sayısı: 12
***

 Terius Behind Me 2018

İzlediğim en iyi dizilerden bir tanesi daha neden ertelemişim bilmiyorum ama gerçekten muhteşem bir aile, dostluk, komediydi. 

Konusu: Kocası bir komploya kurban giden komşusuna (Jung In-Sun) yardım etmeye çalışan bir NIS ajanının (So Ji-Sub) etrafında dönmektedir.

Bölüm Sayısı: 32 (her bölüm 35 dk.)
***

 Witch’s Court 2017

Bu diziyi yeni keşfettim 2017'de yayınlanmasına rağmen harika ve akıcıydı kesinlikle izleyin. Duygular işleniyorsa bir insana o zaman o dizi tekrar söylüyorum harikadır.

Konusu: Ma Yi Deum annesiyle yaşamaktayken bir gün annesi ortadan kaybolur. Ne kadar arasa da annesini bulamaz.Seneler geçer ve Ma Yi Deum savcı olur. Gerçekleri söylediği için birimi değiştirilir ve hiç istemese de yeni biriminde çalışmaya başlar.

Bölüm Sayısı: 16
***

Class of Lies 2019

Benim için harika ve her bölümünü heyecanla beklediğim ve heyecanla izlediğim nadir dizilerden birtanesi mutlaka izlemelisiniz. Bayıldım gerek oyuncular bakımından gerekse konusu bakımından gerçekten mükemmeldi. Gerilim dolu çokça sinir olacağınız etkileyici bir dizi hadi git izle bence!!

Dizinin ayrıntılı bilgileri için: Tıklayın!
***
Not: Bide şunu da söylemek istiyorum izlediğim çoğu dizi OCN kanalında çıkan diziler gerçekten Kore'nin en sevdiğim kanallarından bir tanesi 😍 
~
Eee bütün dizileri izlemişim ve beklediğim yeni sezonlarda tez zamanda çıkar inşaallah sizden de acil bu dizilere benzer tavsiyeler bekliyor olacağım Please!
~
Son olarak en sevdiğim Tarihi dizileri için bir liste yaptım göz atmak istersen Tıkla!!
Yorumlarınızı bekliyorum. 

11 yorum:

  1. Merhaba blogunu geç keşfettim ama çok tatlıymış iyi ki buldum :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ama stanger yoktu onda iki sezon Süper secret forest diye de geçiyordu bir de bir şey soracam ya bı dizi vardı adli tıp kurumunda geçiyoruz olayları inceliyor suçluları yakalıyor otopsi yapiyorlardi orda da başrol soğuk biriydi sezonları vardı bulursan adını söyler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stranger ben ilk sezonda yarıda bıraktım 2. sezonda sanırım beklentileri karşılayamamış. Dediğin dizide listede var Partners.. diye başlayan, efsane serili bir dizi izlemediysen kesinlikle tavsiye ediyorum yeni sezon bekleyenlerdenim.:))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Onu izledim ilk bölümler ama beni pek sarmadı gibi..:)

      Sil
  4. Listen tam benlik!
    En 'lerimi yazmışsın ��
    Genelde benim polisiyelerimi yazmışsın zaten.
    Eski yeni karışık yazıyorum o zaman;
    * Two Weeks
    * Gods Gift serisiiii
    * Age of Youth
    * Three Days (3 Days)
    * Angry Mom
    * Awaken
    * Cheif Kim
    * Doctor John
    * Emergency Man and Woman
    * Fiery Priest

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He bu arada bu yazdıklarım az aslında daha yazamadım. Istersen yazarım ama bende dizi bol :))

      Sil
    2. Yaa beğenmene çok sevindim bu listeye daha çok aksiyon polisiye içinde dram olan konuları ekliyorum. Yazdıklarını listeme aldım inşaallah izlemeye başlayacağım:))

      Sil
  5. Çok güzel diziler paylaşıyorsunuz. Zevkinize hayran kaldım. 🌼

    YanıtlaSil