10 Ocak 2023 Salı

Tarihi Kore Dizi Tavsiyeleri

Evet arkadaşlar çok isteyen bir arkadaşımın adına aklıma gelen en beğendiğim Kore Tarihi dizilerinden bir liste yapacağım izledikçe bu listeyi güncelleyeceğim İnşaallah. Sizden de tabi ki izlediğiniz o güzel dizi tavsiyelerini yorum kısmına beklerim o zaman başlayalım:)
~.~

Alchemy of Souls 2022

Çoğunun izlediği tavsiyelik Tarihi Kore dizisi getirdim izlemeyenler varsa hiç durmasın gitsin izlesinler benim Kore dizisi izlemeyen kardeşlerim bile mesaj atıp bu nasıl güzel bir dizi diyorlar:)) 2 sezondan oluşmaktadır.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!
***

The King's Affection 2021

Umduğumdan çok farklı başladı ve bazı şeylere çok kızdım. En çokta veliaht prensin öyle kolay ölmesi çok kötüydü. Kızımızın güçlü bir şekilde büyümesi beni mutlu etti. Çok sevdim diziyi. Tarihi dizi gibisi yok. Tadı bambaşka:)

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

The Red Sleeve Cuff 2021


Gerçek bir hayattan alıntı olan bu diziyi mutlaka izlemelisiniz. Bir kadının gerçek aşkı için yaptığı mücadele ve fedakarlık izlenmeye değer tabi ki Kralımızın aşkını da unutmayalım. İçimizin en derinliklerine yansıyor aşkları.. Tarihi diziler gibisi yok ya.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

100 Days My Prince 2018


Youtube'da karşıma çıkmasa belki hiç izlemeyecektim. Çok beğendiğim diziler arasına girdi. İlk çıktığında herkes çok beğenmişti ben nedense izlememe kararı almıştım ama şuan diyorum keşke o zaman izlediğim diziler arasında olsaydı. Neyse ki izledim ve kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Meğerse dizi tam sevdiğim türdeymiş bunu izleyince anladım:)

Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16

Konusu: Aniden ortadan kaybolan Joseon’un veliaht prensi (Do Kyung-Soo) etrafında dönmektedir. Geçirdiği bir kaza sonucunda hafızasını kaybeden veliaht prens sarayın dışında yüz gün geçirir ve bu yüz gün boyunca sarayın dışında bir sivil olarak yaşar.
***

The Tale of Nokdu 2019


Pek çoğunuz izlemiştir en tatlı tarihi dizilerinden birtaneside kesinlikle bu heleki konusu müthiş.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Rookie Historian Goo Hae-Ryung 2019


Yine çok izleyen vardır diyeceğim ama izlemeyende bin pişman olur hesabı bir bakın derim:)

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Haechi 2019


Baya severek izlediğim dizilerden birtanesi daha benim için anlamlıydı izlemediysen izlemelisin bence.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Mr. Sunshine 2018


Her bölümü film tadında olan efsane Kore tarihi dizilerinden birtanesi olduğu aşikar kesinlikle izlenilmeli izletilmeli.

Tür: Romantik, Aksiyon
Bölüm Sayısı: 24

Konusu: 1900’lü yılların başında, Kore’nin Japon işgali döneminden önce geçmektedir. ABD’nin 1871 tarihinde Joseon'daki seferi sırasında, Joseonlu bir çocuk bir Amerikan savaş gemisi tarafından kurtarılır ve Amerika'ya götürülür. Bir yetişkin olduğunda Joseon’a geri döner. Burada bir Amerikan askeri olarak konuşlandırılır ve bir aristokrat aileden gelen kadına âşık olur.
***

Rebel: Thief Who Stole the People 2017


Hala bilgisayarımda sakladığım dizilerimden birtanesi benim için efsane bir dizi kesinlikle izlenilmeli dediğim dizilerimden:)

Tür: Fantastik, Romantik, Aksiyon
Bölüm Sayısı: 30

Konusu: Joseon’un ilk devrimcisi ve karşıt görüşlü Hong Gil-Dong’un (Yoon Gyun-Sang) hayat hikâyesini anlatmaktadır.
***

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo 2016


Tarihi dizilerine çok yakıştırdığım Lee Jun Ki var desem zaten izlenilmesi gerektiğini bilirsiniz.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Hwarang 2016 - 2017


Zaten kapak resminin birçok şey anlatıyor yazmama gerek yok diye düşünüyorum:)

Tür: Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 20

Konusu: Silla Krallığı döneminde, "Hwarang" ("Beautiful Knights”, "Güzel Savaşçılar”) adı altında genç erkek savaşçılardan oluşan elit bir grubu anlatmaktadır. "Hwarang" atçılık ve kılıç kullanmaktaki fiziksel yeteneklerinin iyi olmasının yanında mükemmel görünüşleri ile de tanınmaktadırlar.
***

Love in the Moonlight 2016


Çok tatlı bir tarihi dizi daha kızın erkek kılığına girmesi en sevdiğim konu tarzı çok çok seveceksiniz.

Tür: Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 18

Konusu: Hong Ra-On (Kim You-Jung), erkek kılığına girerek kadın olduğunu gizler ve erkeklere kadınlarla olan ilişkileri hakkında öğütler verir. Bir müşterisi için yazdığı bir aşk mektubunun aracılığıyla Veliaht Prens Hyomyeong (Park Bo-Gum) ile karşılaşır. Hong Ra-On, ne onun Veliaht Prens Hyomyeong olduğundan ne de Veliaht Prens Hyomyeong, Hong Ra-On’ın bir kadın olduğundan habersizdir. Veliaht Prens Hyomyeong, Hong Ra-On’a karşı ilgi duymaya başlar.
***

Jackpot 2016


En sevdiğim bir oyuncu dizisi daha kim mi tabi ki Jang Geun Suk herkesin ilk oppası..^^

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Six Flying Dragons 2015-2016


Kılıçların konuştuğu efsane bir dizi eminim izleyince ne kadar anlamlı ve izlemek için çok geç kalınmışlığı hissettirecek harika bir dizi..

Tür: Aksiyon, Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 50

Konusu: Joseon döneminde merkezi bir figür olan Lee Bang-Won (Yoo Ah-In) ile 6 kişinin hırslarını ve başarı hikayelerini anlatmaktadır.
***

Scholar Who Walks the Night 2015


Yine Lee Jun Ki'den bir dizi hemde vampirli ne dersiniz çok özlemişsinizdir bu tarz dizi ve filmleri çok sevdiğim diziler arasında Lee Jun Ki sanki vampir olarak doğmuş o kadar çok yakışıyor.

Tür: Fantastik, Romantik, Aksiyon, Dram
Bölüm Sayısı: 20

Konusu: Bir komplo sonucunda vatana ihanet ile suçlanan üst sınıf bir ailenin genç kızı (Lee Yoo-Bi) erkek gibi giyinerek kitap satmaya gider. O gece yürüyüş yapan yakışıklı bir alimle (Lee Joon-Gi) karşılaşır. Ancak alim aslında bir vampirdir.
***

Diary Of A Night Watchman 2014


Muhteşem hafif fantastik konulu bir dizi daha burada ben şahsım adıma çok fantastik konulu dizileri sizde bir bakın derim bakalım beğenecek misiniz.

Tür: Fantastik, Romantik, Aksiyon
Bölü Sayısı: 24

Konusu: Joseon döneminde gece yarısı 21:00-05:00 arasında hayaletleri yakalamak için devriye gezen dört gece bekçisini anlatmaktadır.
***

Gunman in Joseon 2014


Yine mi Lee Jun Ki evet ne olmuş hele bir izle anlayacaksın Allah Allah işin şakası efso adam efso dizileri.

Tür: Romantik, Dram, Aksiyon
Bölüm Sayısı: 22

Konusu: 19. yüzyılda Joseon hanedanlığında, Park Yoon-Kang (Lee Jun-Ki) ülkenin en iyi kılıç ustasının oğludur. Babası (Choi Jae-Sung) öldürülür ve kız kardeşi (Kim Hyun-Soo) köle olarak satılır. Park Yoon-Kang, intikamını almak için kılıcını bırakır ve bir nişancı olur.
***

Gu Family Book 2013


Yaa bu paylaştığım dizilerin hepsi demek ki oluyormuş bu zaten efsane heleki ilk iki bölümü insanı derinden etkiliyor gerçekten izle beni anlayacaksın:(

Tür: Fantastik, Romantik, Dram, Aksiyon
Bölüm Sayısı: 24

Konusu: İnsan bir anneden (Lee Yeon-Hee) ve mitolojik yaratık bir babadan (Choi Jin-Hyuk) dünyaya gelen Choi Kang-Chi'nin (Lee Seung-Gi) insan olabilmek ve sevdiklerini koruyabilmek için verdiği mücadele anlatılmaktadır.
***

Bridal Mask 2012


Kaç kere izledim bıkmadım bıkmayacağım o kadar iyi kesinlikle diyeceğim çünkü kesinlikle izleyin:D

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Faith 2012


Lee Min Ho'yı bu diziden sonra sevdiğimi söylesem ne dersiniz inanmıyoruz sen ciddimisin dersiniz maalesef ki evet bu dizi tam onun için yapılmış şimdiki The King dizisini anımsattı yine paralel yolculuk..

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!
***
Bide ekranlarda çıkan o efsane Kore Tarihi dizilerimizi tabi ki unutmadık zaten çoğumuz onların sayesinde şuan bile Kore dizisi izliyoruzdur. Evet arkadaşlar şimdilik bu kadar izledikçe listeyi güncelleyeceğim tabi ki ama sizde izlediğiniz çok beğendiğiniz Tarihi Kore dizi tavsiyenizi yazmayı unutmayalım.
~~
Not: En çok beğenilen Kore dizi tavsiyeleri için Tıklayın!!

12 yorum:

  1. Listedeki dizilerin yarısını izledim yarısını da izlemek istiyorum. Saeguklar candır :) Özellikle Jang hyuk ve Lee Joon Gi'nin dizileri ile Six Flying Dragons favorim. Çok hoş bi liste olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim izledikçe sevdikçe eklemeler yapacağım:)

      Sil
  2. Merhaba, ben efsane presteki prens jumong gibi, muhteşem kraliçedeki bidam gibi efsane savaşçıları konu alan yada dizinin içine böyle karakterlerin serpiştirildiği dizi yada diziler arıyorum. Bana öneriniz neler olur? Cevap için burayada mail atarsanız sevinirim. mavimk@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu listede ki bütün diziler güzeldir ama o senin dediklerin zaten efsane ama bunu izle diyebilirim Rebel: Thief Who Stole the People kesinlikle tavsiye ediyorum.

      Sil
  3. İki tanesi haric hepsini izledim tarih dizilerini çok seviyorum özellikle kılıçların konuştuğu offff efsane oluyo... diğer listene de baktım da zevklerimiz uyuşuyor sanirim listenin çoğunluğu benim çok severek izlediklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa beğenmene çok sevindim izledikçe eklemeler yapacağım tavsiyelerin varsa alırım ama :)

      Sil
  4. Moon lovers dizisi ilk izlediğim tarihi kore dizisi. Hep önyargılydım bu diziden sonra tarihi dizilerinde izlemeye karar verdim. Bu dizi bence muhteşemdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel dizilerden bir tanesi ama genel olarak tarihi dizileri çok güzel oluyor:))

      Sil
    2. Moon lovers 4,5 yıl önce beni Kore'ye aşık etmeye başlayan diziydi😌.

      Sil
    3. Harika dizi sonra ne oldu üzgün gibisin.

      Sil
  5. Kore dizi aşkım Moon Lovers ile başladı özellikle tarihi diziler önceliklim oluyor liste çok güzel emeğinize sağlık.(Güneş Asya)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benimde ilk dizim Düşlerimdeki Prens:)

      Sil