25 Eylül 2022 Pazar

Seninle Yeniden - Mehndi Hai Rachne Waali 2021 Hint Dizisi

Çalışkan ailesi için herşeyi yapan güçlü kadınları seviyorum bu dizimizde tam olarak onu göreceğiz vee birazda fragmanda gördüğüm kadarıyla ekşin var. Paylaşımını bir arkadaşın isteği üzerine yazıyorum yarın başlıyor olması çok güzel peki çevirisi gelecek mi onu bilmiyorum bakalım nasıl bir dizi olacak izleyip göreceğiz.

Şuan güncelliyorum bu dizimizde Kanal 7'de çıkmaya başlayacak. Nerden nereye ve harika bir dizi, tekrar izlemek çok güzel olacak:)

Hakkında:

Adı: Mehndi Hai Rachne Waali
Türkçe Adı: Seninle Yeniden
Tür: Aile, Romantik, Dram
Yönetmen: Hemant Prabhu
Yapımcı: Sandip Sikcand ve SOL Productions
Senaryo: Nidhi Singh
Bölüm Sayısı: 246
Bölüm süresi: 22 - 25 dk.
Yayınlanma Tarihi: 15 Şubat 2021 - 27 Kasım 2021
Yayın Günü ve Saati: Pazartesi - Cumartesi, 18.30
Kanal: Star Plus ve Disney + Hotstar
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Konusu:

Bir yanda eşini kaybeden Pallavi diğer yanda ailesi tarafından terk edilen Raghav. ‘Seninle Yeniden’ aşka küskün iki kalbi buluşturacak. Pallavi Deshmukh ve Raghav Rao’nun öyküsünün anlatıldığı dizide aşkın ve nefretin dansı izleyici karşısına çıkacak.
***

Oyuncular:

Shivangi Khedkar, Pallavi rolünde.. Dul olan Pallavi tamamen ailesi için uğraşan biridir. Pallavi hayatında kimseyi bu kadar çabuk kabul etmeye hazır değildir, ancak kibirli kişiliğine rağmen Raghav'ı çekici bulur.
~
Sai Ketan Rao, Raghav rolünde.. Raghav katı görünür ve para için herşeyi yapar. Ancak çok yumuşak kalpli ve dürüsttür, bu da Pallavi'nin kalbini kazanır ve ikisi evlenir.
***
Bu dizi, Star Maa'nın Telugu dizisi Gorintaku'nun yeniden yapımıdır.
~
Fragmanlar:
Seninle Yeniden 26 Eylül Pazartesi 15.45'te Kanal 7'de Başlıyor
~~
Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 Tıklayın, Liste 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!Liste 4 Tıklayın!!
*
Yorumlarınızı bekliyorum

6 yorum:

  1. kimse avni ayesha kadar olamaz ama yine de bi bakacam diziye

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben bir şey sormak istiyorum
    Siz bazı dizilerin youtube altyazıyı türkçe yaparak altyazılı izleyebileceğimizi yazmıştınız
    Bunu nasıl yapabiliyoruz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bilgisayardan yapmak çok kolay ama telefondan alyazıyı açmak ve Türkçe izlemek
      için Yandex indirip oradan Youtube girip diziyi açıp otomatik çevirinin açık olduğundan emin olup rahatlıkla izleyebilirsin.

      Sil
  3. Bu Dizi cok Güzel keske Bölümlerin birikmesini bekleseymistim biraz daha simdi her hafta bölüm beklemek zor oluyo cok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende çok severek izliyorum linki vermem için beni facebookta bulman gerekiyor ovadijo diye ara bulursun beni:)

      Sil