16 Ocak 2023 Pazartesi

Türkçe Altyazılı Malezya Dizileri

En çok çevirisini beklediğim nadir ülke dizilerinden olan Malezya dizilerin daha çok çevirisi yapılması dileğiyle hepsi çok güzel hepsi çok anlamlı.

En sevdiğiniz Malezya dizisi hangisi oldu??
~.~

Mr. Grey 2018

Uzun zaman olmuştu listeye yeni dizi eklemeyeli bu dizimizin çevirisine başlanılmış:))

Konusu: Evlenecek olan bir çift ve baştan gelinini sevmeyen bir kaynana bakalım hikaye nasıl ilerleyecek izleyip göreceğiz?

Bölüm Sayısı:16
***

Rindu Awak Separuh Nyawa 2021

Çevirisinin çıkacağını duymuştum ve yapmaya başlamışlar. Emeklerinize sağlık:)

Konusu: Maisarah, babası Dato 'Raqib'e karşı kin besliyor çünkü annesinin ölümünün nedeninin Dato' Raqib olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden intikam nedeniyle Maisarah, babasının en yakın arkadaşının oğlu Aidil'i babasını utandırmak için günah keçisi olarak kullanır. Maisarah, Aidil'e aşıkmış gibi yapar ve nişan töreni gerçekleşmek üzereyken iptal eder. Aidil hayal kırıklığına uğrar ama Maisarah'ın kararını kabul eder çünkü hala bu kibirli kıza karşı hisleri vardır.

Tür: Romantik
Bölüm Sayısı: 48
***

Bisik Bisik Gelora 2022

Yepyeni bir dizi çevirisi daha çıkmaya başladı:))

Konusu: Bir köy genci olan Jad, genç yaşta vahşi bir şehir kızı olan Arumi ile tanışır. Evlenmeye zorlanırlar. Ancak düğün günlerinde Arumi, anne ve babasının trafik kazasında öldüğü haberini alır. Arumi, tüm bu felaketin sebebi olduğunu düşündüğü Jad'den nefret etmeye başlar. Düğünlerinden sonraki gece Jad tutuklanır ve hapse atılır. Arumi yurtdışında eğitim görür, Jad'in karısı olduğu gerçeğini unutur. Jad serbest bırakıldıktan sonra Arumi'yi bulur ve ondan bir eş olarak kendisine itaat etmesini istiyor.

 Bakalım bundan sonrası olur. İkili arasında gerçek aşk kazanır mı?? 
***

Love Elsa 2021

Bu aralar baya dizi çevirileri çıkmaya başladı buda onlardan birtanesi:))

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!
***

Marry Me Senorita 2021

Çevirisi gelsin diyen çok kişi vardı vee sonunda geldi. Çevirisi yapılıyor. Artık rahatlıkla izleyebiliriz.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Pengantin Satu Malam 2020

Çevirisi yapılan yeni bir Malezya dizisi getirdim.

Konusu: Annesinin hayatını kurtarmakla haysiyetini kurtarmak arasında sıkışıp kalan Zulaikha'yı (Amelia Henderson) etrafında dönmektedir. Annesinin yaşaması için paraya ihtiyacı olan Zulaikha patronu Zahred'ten yardım ister. Zahred'in yardım etmesi karşılığı bir gecelik eşi olmasını istemektedir. 

Peki Zulaikha bu şartı kabul edecek mi izleyip göreceğiz??

Tür: Romantik
Bölüm Sayısı: 28
***

Seindah 7 Warna Pelangi 2020

Daha yeni başladım Youtube'da İngilizce altyazılı olarak var çevirisi gayet güzel ben çok beğendim bakalım dizi nasıl olacak bölümler ilerledikçe Youtube'da biliyorsunuz ayarlardan Türkçe yapıp rahatlıkla izleyebilirsiniz.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!
***

Utusan Cinta Buat Adam

Sonradan fark ettim de listeye koymayı unutmuşum bu güzel diziyi ama şunu söylemek istiyorum Youtube'da İngilizce altyazılı olarak var telefondan eskisi gibi Türkçe altyazılı olmuyor ancak bilgisayardan ayarlardan Türkçe yapıp izleyebilirsiniz.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Tuan Danial 2019


Tür: Romantik
Bölüm Sayısı: 13

Konusu: Ailesinin uygun gördüğü adamı daha iyi tanımak amacıyla evinde hizmetçi olarak işe bşlamasını ve gelişen komik olayları anlatan çok tatlı bir hikaye. 

(Youtube'da İngilizce altyazılı olarak var ayarlardan Türkçe yapıp izleyebilirsiniz)

Diziyi izlemek için Tıklayın!
***

Kau Yang Pertama 2019

Youtube'da İngilizce alt yazılı olarak var ayarlardan Türkçe yapıp izleyebileceğiniz için bunu ve buna benzer Youtube'da olan dizileri bu listeye ekleyeceğim.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Sara Sajeeda 2019

Youtube'da İngilizce altyazılı olarak yer alan bir dizimiz daha :) Bu arada dizi Malezya - Pakistan karışımı bir proje.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Cetera Hati Diya 2019

Bakalım sevecek misiniz bende yeni başlayacağım başrol kızı pek sevdiğim söylenemez ama Fattah Amin için başlayacağım. Çevirisi var diye buraya ekledim:)

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!
***

Isteri Dalam Sangkar 2018

Yeni karşılaştım arkadaşlar çevirisi yapılıyor yeni Malezya dizi çevirisi bekleyenlere duyurulur. Listenin ortasına ekledim yayın yılından dolayı:)

Konusu: Aishah (Nina Iskandar), ailesinin ölümünden sonra Aini'nin teyzesi (Sherie Merlis) tarafından bakılır. Ayşe'nin aldığı hizmet çok makbuldür. Kendi evinde köleleştirilmişti. Aishah ve Tengku Iskandar (Azrel İsmail) arasındaki tesadüfi evlilik, sefaleti arttırır. 

Aishah'ın hayatında mutluluk görünecek mi? İzleyip göreceğiz.
***

Jangan Benci Cintaku 2018

Beğenerek izledim eminim sizde çok seveceksiniz.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için Tıklayın!!
***

Kau Aku Kita 2015

İki dizisini izlediğim Janna Nick'in bir dizisinin çevirisi yapılıyor harika bir hacr uzun bir zaman oldu yeni Malezya dizi çevirisi yapılmıyordu eminim bu diziyi çok seveceksiniz:)

Konusu: Yolları bir şekilde kesişen aynı ada sahip fakir bir kız ve ünlü birinin adamın bir şekilde bir gangstarlardan kurtulmak biride sevgili ailesinin baskılarından kurtulmak için birlikte iş birliği yaparlar. Bakalım bu durum onları nasıl etkileyecek izleyip görelim:)

Oyuncular: Janna Nick, Syarul Ridzwan
Tür: Romantik, Komedi 13 bölüm.
***

Suri Hati Mr. Pilot 2016

Konusu: Dizide kuzenine aşık olan fakat ailesinin baskısı ile evlenme kararı alınan ve evleneceği gün evden kaçan Warda ve Pilot olan Ejaz arasındaki aşk anlatılıyor. Ne kadar kaçarsan kaç, nasipten öteye köy yok..

Ayrıntılı bilgi için Tıklayın!
***

Hati Prempuan 2015

Konusu: Yuhanis kendi kendine yeten, başarılı bir mimardır. Tengku Zaril ise Paradigm Holdingin CEO'sudur. Zengin ve yakışıklı Zaril'in etrafında kızlar eksik olmaz .Tabi Yuhanis dışında. Yuhanis için Zaril alaycı ve iğrenç biridir. Zamanla her şey değişecektir.

Ayrıntılı bilgi için Tıklayın!
***

Ombak Rindu 2013

4 bölümlük mini bir dizidir:)

Konusu: Cinta Tiada Akhirnya (Ombak Rindu 2) ve Rindu Cintaku (Ombak Rindu 3) dizilerinin uyarlanmasının üçüncü hikayesi, karanlık bir sır yeniden ortaya çıktıktan sonra Hariz ve İzzah'ın aşkı sınanır. 

Bir yanlış anlaşılmanın tartışmaya dönüşmesiyle Hariz ve İzzah'ın yakın ilişkisi bozulur. Hariz'in her şeyi planlayan kişisel şoförü Pak Mok, İzzah'ı kaçırmayı başarır.
***

Ariana Rose 2013-2014

Konusu: Arkadaşınızın yanlış biriyle evlenmesine izin verir misiniz?

Ariana Rose, Tengku Adam'ın kötü karakterli bir kadın avcısı olduğunu biliyordur.Arkadaşının düğününü basıp Tengkudan düğünün bozulmasına neden olur. Her şeyin düzeldiğini düşünürken düğününü bozan kişiden intikam almak için peşine düşen Tengku'dan kaçamayacaktır.
***

And the Nominees Are

Konusu: 28 yaşındaki Katrina evde kalmıştır. Bulduğu adamları annesi beğenmez ve ona arkadaşlarının oğullarını ayarlamaya çalışır. Katrina ise gerçek aşkını aramaktadır. Ama 30 yaşından önce evlenmelidir :) 

Malezya yapımı olan dizi bir Web dizisidir, her bölümü 6 dakikalık toplam 28 bölümdür 
***

Autumn İn My Heart

Konusu: Nina Malezyalı, bir pastanede çalışan kafayı kore dizileri ve

kpop la bozmuş biridir. Bir gün pastanelerine iş gezisi Park Au Tum adında bir koreli gelir. Nina için asıl macera şimdi başlar. Malezya yapımı olan dizi bir Web Dizisidir her bölümü 5 dakikalık toplam 28 bölümdür.
***

Patahnya Sebelah Sayap 2016

Konusu: Alisha Amzar'ı sevmekte ve ailesine yardımcı olup ona destek 
olmaktadır. Yağmurlu bir gecede Amzar bir şeye çarpıp Alisha'ya söylemez. Aslında birine çarpmış ve ölmesine sebep olmuştur. Kuzairi ölen kızın eşidir ve eşinin cinayetinde sırrı çözmeye yemin etmiştir.

Ayrıntılı bilgi için Tıklayın!
***

Rindu Awak %200 2014

Konusu: Mel, yurtdışında okumuş uçarı, havai bir kızdır. Sevgilisi onu terk edince ondan intikam almak için ailesinin istediği Zill ile evlenir. Evlendiği gece Zill'den onu boşamasını ister. Zill, nişanlısını trafik kazasında kaybedince hayata küser. 5 yıl sonra babasının istediğini kıramayarak, onun istediği Mel ile evlenir. Boşanmak için elinden geleni yapan Mel ve onunla ''O benim kaderim'' diyerek boşanmak istemeyen Zill.

Hangisi başarılı olacak?
***

Titian Cinta 2017

Konusu: Aisy en yakın arkadaşı Sofea ile beraber yaşamaktadır . Bir gün Sofea eve gelmeyince endişelenir ve onu aramak için Haris 'in kapısını çalar ve hayatı bundan sonra değişmeye başlar.

Ayrıntılı bilgi için Tıklayın!
***

Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin 2017

Konusu: Yuhanis düğün günü nişanlısı Nizamın düğüne gelmeyeceğini öğrenmesiyle alt üst olur. Aile bu sorunu çözmek için Nizamın kardeşi Mizan'ı Yuhanis' le evlendirmek ister. 

Ayrıntılı bilgi için Tıklayın!
***

Nur 2018


1. sezon çeviri bitti.

Dizi hakkında ayrıntılı bilgiler için: Tıklayın!!

***

 Kekasih Paksa Rela 2017

Konusu: Hanan annesi tarafından istenmeyen çaresiz bir genç kızdır, Dato Azman oğluna vasiyet olarak yardıma muhtaç insanlara yardım etmesini ister oğlu Adham bu isteği yerine getirecek midir? 

Dizi hakkında ayrıntılı bilgi için Tıklayın!

Dizinin çevirisi devam etmektedir.
***
Not: Yeni diziler geldikçe güncellemeler yapacağım takipte kalın. Youtube'da Türkçe altyazılı izlemek isterseniz bunu bilgisayarla çok kolay ayarlardan Türkçe yapıp rahatlıkla izleyebiliriniz. Telefonda ise Yandexten Youtube girip videonun köşesinden İngilizce altyazıyı açıp sonrada yandexsin otomatik sayfa çevirisini açarsanız Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz.
~
Youtube'dan altyazılı dizi nasıl izleyebilirim diyorsan Tıkla!
~
Not2: Türkçe alt yazılı Malezya Filmleri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum

63 yorum:

  1. aradıgım dizi bölümleri yok. izletmeyeceksenız neden diziyi koyuyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi diziden bahsediyorsunuz?

      Sil
    2. Ariana rose nerden izleyebilirim

      Sil
    3. İndiasia dan izleyebilirsin.

      Sil
    4. openload çok sorunlu. Diğer linkler de açmıyor.

      Sil
    5. Maalesef bir tek o var bende openload dan izledim. Sıkıntı hala devam ediyorsa indiasia facebook sayfasına mesaj atıp şikayetini dile getirebilirsin.

      Sil
    6. Merhaba ben Bisik Bisik Gelora adlı Malezya dizisini izlemek istiyorum çevirisini nerde bulabilirim acaba yardımcı olursanız çok sevinirim

      Sil
  2. indiasia da bazı dizilerin bölümleri açılmıyor özellikle Rindu Awak 200 dizisi süper ama izleyemedim yarım kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baktım birkaç bölüme dediğin gibi izlenilmiyor. İndiasia facebook grubuna mesaj atarsan ilgilenirler.

      Sil
  3. sizi yeni keşfettim 2001'den bu yana kore malezya filipin ve tayvan dizileri izliyorum. o çoğrafyada uzun süre bulundum. Bundan sonrada takip edeceğim teşşürler.

    YanıtlaSil
  4. Keşke Malezya dizilerini çevirecek biri çıksa.. İndiasia da var ama çok olsun istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Bende anca Malezya filmlerini çevirebilirim.

      Sil
  5. Anca Malezya dizilerini çevirebilirim demişsiniz o halde neden mira mira filzahin dizilerini cevirmiyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce alt yazılı varsa her türlü çevirebilirim.

      Sil
  6. Pinggan Tak Retak Nasi Tak pingin ikinci sezonu ne zaman gelecek acaba? Bilginiz var mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezonu yok sadece diziden sonra b,r film yapmışlar o kadar o filmin çevirisi de yok.

      Sil
  7. İndiasia dizisini neden izleyemiyorum site açılmıyor bilgi veririseniz müteşekkir olurum iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  8. Kekasih paksa rela diğer bölümlerin cevirisi ne zaman olur acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevirmen olmadığım için net bir cevap veremem yükleyen sayfaya sorun bence..

      Sil
  9. Sadece Nur dizisini izledim ve çok hoşuma gitti :) Diğer dizileri de izlemeyi düşünüyorum
    Yazı için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. neden
    dizileri bölümleri açamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba burada diziler açılmıyor istediğin dizinin adını googleye yaz eminim çıkacaktır. Bulamadığın var ise buraya yaz sana yardımcı olayım:)

      Sil
  11. YouTube da Türkçe seçeneği yok yalnızca ingilizce var. Nerede yanlış yapıyorum acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube girdin videoyu açtın altyazıları tıkladın İngilizce çıktı öyle değil mi ayarlar işaretine tıkla altyazılar otomatik çevir listeden Türkçeyi bul ve işaretle sonrada güzelce izle:)

      Sil
  12. Otamatik cevirme gibi bir secenek yok ben turkceye ceviremedim. Nasil yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarda hemen yapılıyor telefondan o şekilde izlemek için Yandexten Youtube girip videonun köşesinden İngilize altyazıyı açıp sonrada Yandexin otomatik sayfa çevirisini açarsanız Türkçe altyazılı olarak izleyebilirsiniz:)

      Sil
    2. Fettah aminin yeni disini cevire bilirmisiniz

      Sil
    3. Çevirmen değilim ben sadece dizi tanıtımları yapıyorum:))

      Sil
  13. Malezya dizilerini seviyorum ama indisa dışında çerisini yapan yok bazı dizi hiç açılmıyor sorunlu
    Dizi çevirmek çok zor biliyorum sabırla bekliyorum ama 1 senedir ne sayfayı yeniliyorlar nede yeni dizi çeviri koyuyorlar hep Kore Hint Taylan Malezya dizileri çok az ceviriliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle ama Youtube da alt yazılı olarak izleyebileceğimiz dizileri buldukça listeye eklemeye çalışıyorum:)

      Sil
  14. Ben hiç görmedim YouTube de hep ingilizce olarak var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan izliyorsan Yandex indir oradan izle otomatik çevirinin açık olduğundan emin ol.

      Sil
  15. Keşke Türkçe altyazılı olarak siz yayınlasanızda rahatlıkla izleye bilsek sevdigimiz dizileri😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isterdim ama çeviri yapacak vaktim yok:))

      Sil
  16. Thank you very much my friend:))

    YanıtlaSil
  17. Meraba kimchi untuk awak dizisinin türkçe alt yazılısını hiç bir yerde bulamıyorum nerde izleye bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çevirisi olan site kapanmış ne yazık ki belki daha sonra sitesine ekleyen birileri olur.

      Sil
    2. Filmin çevirisi indiasia sitesinde mevcut. Emeklerine sağlık

      Sil
  18. En beğendiğim dizi utusan cinta buat adam oldu Konusu daha önce izlediklerimden çok farklı çok iyiydi ya... 2 kızın(liyana) şarkı söyleme sahnelerinde beni gülme alıyo başrol kız ın(aireen) karekteri çok güzel ne abartı ne sade, oğlan(adam) akıllı zeki gibi gibi durup kızların oyununa gelen tiplerden değil (malum her dizide oğlanlar 2. Kızın tuzağına düşer ) hele ilerleyen bölümler çok şaşırıyosunuz izlerken 😍🤭😑😮🥺😱🥰her dizide olduğu gibi klişeler yok dizide (altyazılı site yok youtubeden izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle katılıyorum. Şuan baktımda listeye eklememişim hemen ekliyorum:))

      Sil
  19. Jangan benci cintuka izlediğim en absürt dizi olabilir hatta olduda başı hadi iyiydi (adam severek kız farketmez diyip evleniyo sonra kız 5 yıl başka şehire okumaya gidiyo ) ortalara geldikçe zırvalıyor (kız 2 anda akıllanıyo okul l bitip döniyo ama kocası sevgili yapmış adam sevgilisi ve eşi arasında kalıyo ikisinede yeşil ışık yakıyor) kız adamdan boşanacam diyo boşanmıyo adam sevgilimden ayrılacam diyo ayrılmıyo 😄😄 en sonunda sevgili ortadan çıkıyor adamın arkadaşıyla çıkıyor (başından beri arkadaşının karısının en yakın arakadaşıyla takıldı sonunda gitti adamın sevgilisiyle sevgili oldu 😂 😂 ) youtubeden izledim çevirisi yokdu galiba saçma zaman kaybı ya izlemeyin 😄utusan cinta buat adam i izleyin 🥰🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de katılıyorum size.. indiasia da var altyazi ordan takip edebilirsiniz..

      Sil
  20. Şirinmi şirin edepli ahlaklı malezya dizisi için malzemeler😇
    _birbiri ile istemeden evlenen çift 🐶🐱
    _50gr gelinini çok seven kayınvalide (malum zor buluyo 25 gr olsada olur) _1 adet torununu çok seven gelini beğenmeyen babaanne (torununa başka aday bulmuş olursa dahada lezzet katar )
    _göz kararınca kızın derdini dinleyen yakın arkadaş
    _bir tutam kızdan hoşlanan yakın akraba kuzen(yakın akraba bulamazsanız küçüklükten beri kızı seven en yakın erkek arkadaşta olur) ama dozu iyi ayarlayın sonunda kız mutlu olsun diye onu bırakabilecek bir tür olmalı 😉
    _evlendiklerini iş ortamına duyurmayan bir çiftte olurlarsa tadından yenmez
    Hepsini karıştırın ve f evlilik yoluna girdi derken araya büyük bir sorun katıp iyice karıştırın arada çıkan hamile kalma olayına takılmayın o pişerken kayboluyor (ya bebek düşüyor yada kız tek başına büyütor )
    _son olarak köy ve şehir evi arasında 28 bölüm pişirin ve hazııır.... 🤭🤭😄😄😄😄🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
  21. Bende 2021 'in en iyi dizilerini listeledim ama aralarında bir tane bile malezya veya hint dizisi yok. Bu ülkelerdeki diziler biraz uçuk kaçık daha doğrusu yapmacık geliyor.

    YanıtlaSil
  22. Nur'un ikinci sezonu bir türlü gelmedi keşke gelse. şimdiden çok özledim diziyi. AAyrıca 2.sezonda eşinin ahlaksızlığa meyletmesi vs beni biraz soğutsa da sırf Nur için izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru demek ki İngilizce altyazılı yok, yoksa hemen yapılırdı diye düşünüyorum.

      Sil
    2. Inşallah gelir ve biz de izleriz 🌼

      Sil
  23. https://www.youtube.com/watch?v=867J46OiQC8 ya ben bu diziyi alt yazılı izlemek istiyorum fakat nerde bulabilirim ya da çeviri sitelerine nasıl istekte bulunabilirim adı sweet dreams malezya dizisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum diziyi hatta tanıtım bloğumda var çevirisi yok ama indiasia sitesine istekte bulunabilirsin genelde onlar Malezya dizi çevirilerini yapıyorlar.

      Sil
  24. Çoğu diziyi indiasia sitesinden bulabilirsin :))

    YanıtlaSil
  25. Burada Türkçesi var diye yazılan hiçbir diziyi maalesef bulamadım. Hiçbiri yok. Indiasia'da da bulunmuyor. Siz nerden izlediniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi izleyipte eklediğim diziler. Çoğunluk indiasia bazıları Youtube'dan:)

      Sil
  26. Merhaba.. Önerdiğiniz dizileri sayenizde izliyoruz hepsi çok güzel.. bisik bisik gelora raya yi turkce altyazili izleyebilecegimiz bir yer var mı? Bisik bisik geloranin devamı niteliğinde bir filmdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim. Diziyi asyadiziindasia sitesinden izleyebilirsin. Film varsa bilmiyorum.

      Sil
    2. Rica ederim.. Diziyi izledim de işte final bölümü ucu açık kaldı.. devamını film gibi çekmişler bisik bisik gelora raya diye.. orjinalden baktım ama anlamıyorum.. dedim acaba alt yazı çevirisi yapabilir misiniz? Teşekkürler cevabınız için de ..

      Sil
    3. Rica ederim. Çevirmen değilim ama kaynak varsa kesin çevirisi gelir:)

      Sil