12 Mart 2021 Cuma

Marry Me Senorita 2021 Malezya Dizisi

Baya oldu Malezya dizisi paylaşmayalı şimdi denk geldiğim bir diziyi kesinlikle sizinle paylaşmalıyım hem dizi müzikleri olsun hem ilk bölüm olsun çok beğendim bölümler ilerledikçe neler olacak merak ediyorum. Ama şunu da söylemek istiyorum altyazılı olarak yok bölümleri Youtube'da var Endonezya altyazılı olarak ayarlardan Türkçe yapıp izliyorum çok iyi olmasa da benim için hiç yoktan iyidir:)
"Evlen benimle, senorita."

Hakkında:

Adı: Marry Me Senorita
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Nur Ain Sharif
Senaryo: Rehal Nuharis, Dayang Kartinah
Yayınlanma Tarihi: 2 Şubat 2021 
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi - Perşembe, 22.00
Bölüm Sayısı: 28
Bölüm süresi: 40-43 dk.
Kanal: Astro
Ülke: Malezya
Dil: Malezya Dili
***

Konusu:

Sofiy'nin amcası ölür ölmez teyzesi tarafından evi terk etmek zorunda bırakılır. Yağmurdan kaçarken Isa Alejandro'nun da oturduğu bir çardağın altına sığınır. Şiddetli yağmur ve batan güneş nedeniyle Sofiy'nin geceyi orada geçirmekten başka seçeneği yoktu. İsa'nın kibirli bir adam olduğunu düşünmesine rağmen, yine de hayatında yaşadıklarını ona anlatır. İsa, Sofiy'e iyi arkadaşı Tina'ya güvenmemesini hatırlatır, ancak Sofiy bunu reddeder.

Sofiy, Kuala Lumpur'a varır varmaz Tina'da bir değişiklik fark etti ama yine de iyiyi düşünmeye çalıştı. Tina, Sofiy'nin bir iş bulmasına yardım edeceğine söz verir. Tina onu çalıştığı patrona satmaya çalıştığında Sofiy paniğe kapılır ve Sofiy, İsa'yı arayıp yardım istemeye çalışır. Isa, Sofiy'yi kurtardıktan sonra büyükbabasının evine götürür. İsa kendisini gelecekteki eşi olarak tanıttığında şok olur. Isa, Sofiy'den kendisiyle evlenerek büyükbabasının güvenini yeniden kazanmasını ve aynı zamanda Sofiy'nin Tina'ya karşı korunmasını talep eder.

Evlenirler yavaş yavaş birbirlerine aşık olurlar ama aksilikler peşlerini bırakmaz boşunma aşamasına bile gelirler ondan sonra ne mi olur izleyip göreceğiz??
***

Oyuncular:

Janna Nick, Sofea Leia rolünde..
Dini Schatzmann, Isa Alehandro rolünde..
Shaza Bae, Rossa Arabella rolünde..
Dato Jalaludin Hassan, Engku Aziz rolünde..
Yasmin Hani, Engku Marini rolünde..
Fadilah Mansor, Ungku Zaharah rolünde..
Raja Azura, Mak Long Siah rolünde..
Meerqeen, Ammar rolünde..
Daler Yusuf, Chef Riz rolünde..
Nabil Aqil, Sam rolünde..
Siti Khadijah Halim, Tina rolünde..
Natasha Elyzza, Shelli rolünde..
Asha Merican, Edora rolünde..
***
Dizi aynı isimden bir romandan uyarlamadır.
Diziden Klipler:
Çevirisi yapılıyor.
***
Not: Türkçe Alt yazılı Malezya Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

21 yorum:

  1. 3.bölümden sonrası yok nasıl izleyebilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az öne baktım da videolar silinmiş daha önceden vardı :(

      Sil
  2. altyazılı bulamadım acaba çevirisini yapan yok mu?

    YanıtlaSil
  3. merhaba nerede izlecem acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba maalesef çevirisi yok ancak orijinal bölümleri izleyebilirsiniz.

      Sil
  4. İngilizce altyazıda izlemeye razıyım varmı acaba izleyebileceğim bir ye

    YanıtlaSil
  5. Dizinin 4.bölümünden itibaren orijinal bölümleri de yok nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil
  6. Film az önce aciliyodu 16 bölüme kadar izledim devamı da açılıyordu şimdi açılmıyor lütfen düzeltin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telif hakkı ile ilgili bir sorun çıkmış olabilir.

      Sil
  7. Acilicak ama dimi bayıldım filme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açacaklarmış sorun videolarının başka sitelerde yayınlanmasıymış. Çözüm buldukları sürece devamı gelecek ve yeni diziler ekleyecekler.

      Sil
  8. merhaba dizinin altyazılı bölümlerini nerden izleye bilirim?

    YanıtlaSil
  9. İndiasina açılmıyor linki yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indiasia facebook sayfasına yazın isterseniz.

      Sil