1 Kasım 2016 Salı

Ishqbaaz 2016 Hint Dizisi

Surbhi Chandna'yı Qubool Hai 2. sezonunda Rahat adında dilsiz bir kızı oynuyordu izleyenler bilir hep diyordum bu kızın başrol oynaması gerekiyor diye birgün bu diziyle karşılaştım Youtube'de ve takibe aldım çok komik ve güzel geldi bana ben izlediysem sizinde izlemenizi tavsiye ederim. Türkçe altyazıya çevriliyor bir kaç sitede aşağıda linkini vericem şimdi gelelim kim kimdir dizi konusu nedir?

Hakkında: 

Adı: Ishqbaaz
Tür: Romantik, Dram 
Kanal: Star Plus Tv 
Yönetmen: Lalit Mohan
Yapımcıları: Gul Khan, Karishma Jain
Senaryo:Harneet Singh, Divya Sharma, Aparajita Sharma, Mrinal Jha, Abhijit Sinha
Yayınlanma tarihleri: 27 Haziran 2016 – 15 Mart 2019
Bölüm Sayısı: 764
Bölüm süresi: 21 dakika 
Dil: Hintçe
***

Shıvaay - Rudra - Omkara

Konusu:

Ishqbaaz; üst düzey sınıf ve kökenli bir aileden gelen 3 kardeşin hikayesi. Bu 3 kardeş birbirlerine çok yakındır. Nakuul, bir iş adamı olarak göz önünde olacaktır. Leenesh, çapkın ve sportif bir karaktere can verirken, Kartik, daha sakin ve soğukkanlı bir karaktere can vermektedir. Onların hayatları da karakterleri gibi birbirinden tamamen farklıdır. Ishqbaaz, 3 farklı hikayeden oluşan tek bir hikayedir. Farklı ve ilginç bir konuya sahiptir.
 ***

Oyuncular:

Nakuul Mehta Shivaay Singh Oberoi rolünde.. Omkara ve Rudra'nın abisi..
Abi rolünde büyük bir iş adamı olarak göreceğiz.
***
Kunal Jaisingh Omkara Singh Oberoi rolünde.. orta kardeş
Soğuk adamı oynayan aslında kalbi yumuşak bir insandır.
***
Mattoo Leenesh Rudra Singh Oberoi rolünde.... genç kardeş
Çapkın küçük kardeş.. Evliliğe inanmayan parti ve kadınları çok sever.
***
Surbhi Chandna Anika rolünde..
Shivaayla habire kavga içerisindedirler ama bu onları birleştirmelerine sebep olur belkide..
*** 
Neha Lakshmi Iyer, Soumya rolünde.. 
Subha Rajput Priyanka Singh Oberoi, Omkara'nın kardeşi rolünde.. 
Ayush Anand, ACP Ranveer Singh Randhawa rolünde..

Birkaç gif ve resim ekliyorum sizin için..



***

Bu video dizinin genel bir özeti .. :))

~~
Not: Final için  Tıkla!
~~
Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 Tıklayın, Liste 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!
*
Yorumlarınızı bekliyorum

26 yorum:

  1. Cok merak ettim acaba pakistan filmlerinide takip ediyormusunuz
    Mesela
    Tum meri ho
    Bheegi palkein bbiliyorsunz yorumlarinizi cok merak ediyorum
    Bir kac diziye sizin yorumlarinizdan sonra başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki severek izliyorum Pakistan dizilerini buda onlardan bir tanesi https://ovadijo.blogspot.com.tr/2016/10/bashar-momin-2014-pakistan-dizisi.html dediğin diziyi izlemedim ancak bir bakıcam senin için hoşuma giderse yarına tanıtımını yapabilirimm..

      Sil
  2. Selam ben Gaurika ve omkara olan sahneleri de istiyorum ya hic bir sayfada onlarin ikisi olan bolum yok neden ?

    YanıtlaSil
  3. Ashbaaz dizisini izleyemiyorum siteye ulaşilamiyor bi sorunmu var acaba yardimci olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Ashbaaz dizisini izleyemiyorum siteye ulaşilamiyor bi sorunmu var acaba yardimci olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Ashbaaz dizisini izleyemiyorum siteye ulaşilamiyor bi sorunmu var acaba yardimci olurmusunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. İyi günler bu dizileri ingilizce altyazılı olarak izleyebileceğimiz siteler mevcut mu acaba?

    YanıtlaSil
  7. 4 5 aydır arıyorun tr alt yazılısını ama bulamadım acaba nerde izleye bilirm lütfen söylermisiniz

    YanıtlaSil
  8. bu dizi coook güzel ya lütfen birileri söylesin

    YanıtlaSil
  9. nurten aksoy bede bu diziyi izlemek istiyorum lütfen yardımcı olun



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diziyi hic bir sitede bulamadim.lutfen yardimci olurmusunuz.hintcennetinde yok,tum sitelere baktim yok.

      Sil
    2. Diziyi artık Facabook'ta bir grupta yayınlıyorlar Adı: Lolly Telly Türk Dizi İzleme Grubu

      Sil
    3. Maalesef bunun gibi çoğu dizi sitelerden kaldırıldı telif hakkından dolayı umarım telif hakkı olmadan paylaşırlar tekrar..

      Sil
  10. diziyi hic bir yerde bulamadim yardimci olabilirmisinis

    YanıtlaSil
  11. Şuan bu diziyi her yerden kaldırmışlar teliften dolayı sanırsam.. Birileri çevirisi yaparsa link veririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin turkçe altyazısı yayınlandı mı?3 yıl oldu neredeyse

      Sil
    2. Sanki bir ara faebookta görmüştüm.

      Sil
  12. Yıl oldu 2023. Dizi hala hiçbir yerde yok. İzlemeyi çok istediğim 2 dizi var:Ishqbaaz ve Tu Sooraj Main Saanjh Piyaji. Ama ikisini de hiçbir şekilde bulamadım.Izleyebileceğimiz hiç seçenek yok mu bu konuda araştırma yapar mısın lütfenn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var olan dizilerdi aslında ama nereye yüklense ne hikmetse siteler bir süre sonra kapandı. Bulursam mutlaka yazarım.

      Sil
  13. Yıl oldu 2024. Dizi hala hiçbir yerde yok. İzlemeyi çok istediğim ishqbaaz dizisi var. Izleyebileceğimiz hiç seçenek yok mu?????

    YanıtlaSil