31 Ocak 2022 Pazartesi

Aşk Yakar - Zindagi Ki Mehek 2016 Hint Dizisi

Bu diziyi Youtube'den takip ediyorum Şuan 30. bölümü de devirdik. Öncelikle belirtmek isterim alt yazısız izliyorum. Neden izliyorum konusunu çok beğendim kısaca nefretle başlayan bir aşk olacak şimdiden uzun bakışmalar çarpmalar vs.. başladı. İzledikçe çok keyif alıyorum başrol kızımızı çok beğendim birazcık iri bir yapısı var ama ondan güzelini görmedim çok güzel bir hatun onun içinde izliyorum diyebilirim. Şimdi size dizinin konusu nereden izlenmesi gerektiği bilgilerini vereceğim. ( Bu yorumum taa 2016'dan:)))

Bu yazıyı şuan güncelliyorum dizi çoktan final oldu. İzlemeyenler şimdi güzelce izleyebilirsiniz. Bir tarafta güzeller güzeli ve yetenekli Mehek, diğer tarafta yakışıklılığıyla dikkat çeken Shaurya… Yayınlandığı dönemde büyük ses getiren Zindagi ki Mehek, ‘Aşk Yakar’ adıyla Kanal 7 ekranlarında sevenleriyle buluşacak. Harika değil mi??
***
Shaurya and Mehek

Hakkında:

Adı: Zindagi Ki Mehek 
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Ketaki Walawalkar
Yapımcı: Saurabh Tewari, Damini Shetty Srinita Bhowmik, Vibha Tewari, İşhan Bajpai 
Başlangıç tarihleri: 19 Eylül 2016 - 1 Eylül 2018
Bölüm Sayısı: 505
Bölüm süresi: 22 dakika
Kanal: Zee TV
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Konusu:

Mehek çok güzel yemekler yapan iyi ve genç bir kızdır. Yemek yapmayı çok seven mehek bir yemek yarışmasına katılır ve daha sonra orda karşılaştığı Shaurya ile yolları kesişir. (Aslında birbirlerini çok iyi tanıyan bir çifttir nerden mi dersiniz Facebook'tan ama birbirlerini hiç görmediler.)
~
Zindagi Ki Mehek türkçe altyazılı izle
***

Oyuncular:

Karan Vohra, Shaurya Khanna rolünde.. Shaurya Singh Ahlawat (Sezon 2)
(Acımasız bir geçmişi olan yine zengin karakterinde katı kurallı bir iş adamı..)
***
Samiksha Jaiswal, Mehek Sharma rolünde.. Mehek Singh Mann (Sezon 2)
(Mehek ise onun aksine iyi yürekli sevecen yemek yapmayı seven tatlı mı tatlı bir kızımız.)
***
Shwetlana Sanjay Agarwal olarak Radha Bhatt, Baş Antagonisti (Sezon 1-2)
Mehek'in kız kardeşi Swati Singh Mann olarak Aaina Singh (Sezon 2)
Sarita Singh Mann, Swati ve Mehek'in annesi olarak Sonam Srivastava (Sezon 2)
Mehek'in Antrenörü Olarak Mahesh Bişt (Sezon 2)
Shaurya'nın babası Jugraj Singh Ahlawat olarak Sahil Singh Sethi (Sezon 2)
Shaurya'nın annesi Rashmi Singh Ahlawat olarak Neha Sahai (Sezon 2)
Gazal Sood Smriti Singh Ahlawat, Shaurya'nın kızı kardeşi (Sezon 2)
Aarush olarak Yash Gera , Smriti'nin nişanlısı (Sezon 2)
Genç Mehek Singh Mann olarak Harbandana Kaur (Cameo, Sezon 2) 
Genç Shaurya Singh Ahlawat olarak Aaryan Chaturvedi (Cameo, Sezon 2)
Genç Swati Singh Mann olarak Bhavyata Gupta (Cameo, Sezon 2)
Digvijay Khurana olarak Kailash Chakravarthy (Sezon 1-2)
Kanta Sharma olarak Kirandeep Sharma (Sezon 1-2)
Jeevan Sharma olarak Hareesh Chhabra (Sezon 1)
Ravi Sharma olarak Babla Kochhar (Sezon 1)
Mansi Sharma olarak Vijay Meenu (Sezon 1)
Vicky Sanjay Agarwal olarak Siddarth Sipani (Sezon 1)
Nehal Vicky Agarwal olarak Parlak Dixit (Sezon 1)
***
Bu gifide size özel hazırladım umarım beğenirsiniz.. 
*
Kanal 7 Fragmanı:
 
Aşk Yakar 1. Bölüm Fragmanı - 31 Ocak Pazartesi Kanal 7'de başlıyor.
~~
Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 Tıklayın, Liste 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!Liste 4 Tıklayın!!
*
Yorumlarınızı bekliyorum

28 yorum:

  1. ya bayıldımmm mükemmel keşke ingilizce altyazı gibi bir şey olsaydı daha iyi anlaşılırdı yaa ve kız çok güzel hafiften aishwaryayı andırıyor mükemmelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çok sevdim bu diziyi ve hala takip ediyorum.. Şimdi yakınlaşmalarda başladı.. :)

      Sil
    2. desitvflix.com dan ingilizce altyazili izliyebilirsin :))

      Sil
    3. Tr altyazılı var artık link koydum..

      Sil
  2. Bu diziyi severek izliyorum. Altyazili daha cikmadigi icin orjinalden izliyom. Bölümler ingilizce yazili oldugu icin ordan takip ediyom konusunu bide. Maheke bayiliyom çok güzel bi kiz. Shaurya fena karizma ama. Her 2 oyuncununda ilk dizisi olmasina ragmen rollerini harika yapmislar. Allahtan diger hint dizileri gibi su nefret olayi uzun sürmedi. Mahek ve Shaurya birbirlerine deli gibi aşıklar ve evlenmeye hazirlaniyolar. Umarim en kisa zamanda türkce altyazili gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok iyi gidiyor şimdilik inş. böyle güzel gider.. bende orjinal diliyle izliyorum öyle çok hint dizisi izlediğim ne konuştuklarını anlıyor gibiyim.. Umarım altyazılısı çıkarta izleyebilelim çünkü çok harika bir dizi başrol kız favorim o derece yani.. :))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. cok güzel bir dizi ama neden 98 bölümde bitti devamı varmı bulamıyorum da yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  5. Selam. Dizinin Full episode bölümlerin nasil izleye bilirim. Youtubede yarım yarım çikiyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. full bölümler burda: http://www.ozee.com/shows/zindagi-ki-mehek
      TR altyazılısıda burda: http://www.hintfilmiizle.com/zindagi-ki-mehek-4-bolum-izle.html

      Sil
  6. dizi cok güzel ama hep en güzel yerlerinde bitiyor 5 dakikadan vaz izlenmiyor ve sahneler hep kesik baska yerden basliyor anlamadim gitti:(((

    YanıtlaSil
  7. kac bolum var bu dizi soilermisi ben romanya izliyorum ama turkce yazisi tesekkurler amaa cok guzell


    YanıtlaSil
  8. bölüm sayısı belli değil çünkü halen devam ediyor.

    YanıtlaSil
  9. Selam tum bolumleri turkce alt yazilimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam evet bütün bölümleri alt yazılı olarak var.

      Sil
  10. Bilgi verirmisinz nerden izlendigini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olan siteler kapanmış şuanlık maalesef bir site görünmüyor.

      Sil
  11. Bu dizi sanırım başlayacak kanal 7 de güzel mi ki aşk yakar adında gelecekmiş. Bugun yanlışlıkla paylaşmış kanal sonra silmiş tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru harika bir haber dizi efsane ilk defa izleyenler bayılacak:))

      Sil
  12. nerden izleyebilirim lütfen söylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanal 7'de çıkacaktı ama yayın tarihi tam belli değil.

      Sil
    2. Türkçe alt yazılı olarak nereden izleyebilirim

      Sil
    3. Çevirisi olan site kapanmış:(

      Sil
  13. Merhaba bu diziyi inglizce ya da turkce altyazi izleyebileceğim bir site var mı? Zee5 te 123. Bölüme kadar ingilizce altyazi var gerisi yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çevirisi olan site kapandı ve bazı bölümler Youtube da var. Zee Tv kendi sitesinden İngilizce altyazılı olarak izleyebilirsin:)

      Sil