5 Aralık 2019 Perşembe

Shubharambh 2019 Hint Dizisi

Gençlik konulu bu hafta başlayan bir Hint dizisi fragmanlarını izledim fragmanlardan sevdim ben açıkçası ve bunun kesinlikle çevirisinin geleceğini umuyorum. 
'Raja and Rani'

Hakkında:

Adı: Shubharambh
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: -
Senaryo: -
Bölüm Sayısı: 175
Bölüm süresi: 21 dakika 
Yayınlanma Tarihi: 2 Aralık 2019 - 13 Kasım 2020
Yayın Günü ve Saati: Hafta İçi Hergün, 21.00
Kanal: Colors TV
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Konusu:

Shubharambh, çalışkan bir kız olan Rani'nin hikayesidir ve amaçlarını karşılamak için elinden gelen her şeyi yapar. Destiny onu hayatını tamamen değiştiren Raja'ya getirecek.

İlginç eğlenceli bir Aşk hikayesine tanık olacağız. 
***

Oyuncular:

Mahima Makwana, Rani Dave rolünde..
Akshit Sukhija, Raja Reshamiya rolünde..
~
Vaidehi Dhamecha, Chukki rolünde.. Rani'nin kız kardeşi
~
 Chhaya Vora, Kirtida Reshamiya rolünde.. Raja'nın Yaşlı Teyzesi 
~
  Shubhangi Latkar, Vrunda Ben Dave rolünde.. Rani'nin annesi
~
  Pallavi Rao, Asha Reshamiya rolünde.. Raja'nın annesi 
~
 Vikas Tripathi,  Heetang Reshamiya rolünde.. Raja'nın kuzeni kardeşi 
~
  Rakesh Kukreti, Dhanwant Bhai.. Raja'nın babası 
~
  Aarjav Trivedi, Mehul Reshamiya rolünde.. Raja'nın kuzeni kardeşi
~
  Jiten Lalwani, Gunwant Bhai rolünde.. Kirtida'nın Kocası 
~
 Astha Agarwal, Jarna rolünde.. Raja'nın arkadaşı 
~
  Dipna Patel, Darshana rolünde.. Raja'nın Bhabhi 
~
  Vaibhavi Mahajan, Kesha rolünde.. Raja'nın kuzeni kız kardeşi 
~
  Padmesh Pandit, Chagan Bhai Dave rolünde.. Rani'nin babası
~
  Meghan Jadhav, Utsav Dave rolünde.. Rani'nin kardeşi
***

Fragmanlar:

***
Not: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 TıklayınListe 2 TıklayınListe 3 Tıklayın!

Yorumlarınızı bekliyorum

4 yorum: