8 Şubat 2022 Salı

Türkçe Altyazılı Çin Dizileri

Merhabalar size çok güzel pratik bir haberle geldim bazıları kızabilir ama yazmak istiyorum. Benim Youtube gibi bir yerde Türkçe alt yazılı Çin dizilerini zevkle izlememi sağlayan kanalların sevdiğim dizilerin linkini size aşağıda vereceğim şimdiden izleyebilirsiniz:)

Bu Çin dizilerinden en beğendiğiniz hangisi oldu??
***

The Romance Of HUA RONG 2019

Yaa öncelikle başrol erkeğimize bayıldığımı söylemek istiyorum konusu çoğu diziye göre çok akıcı ve güzel çok sevdiğim Çin dizileri arasına girdi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum:)

Konusu: Denizin otoriter kralı, bir general ailesinden gelen yiğit bir kadınla tanışır. Bir dizi beklenmedik olay meydana gelir ve kadın onun isteksiz karısı olur. Hua Rong, kahramanca bir maceraya çıkma hayallerini gerçekleştirmek için evden kaçtı. Yelken açarken, kötü şöhretli korsan Qin Shang Cheng tarafından yakalanır ve iradesi dışında kendisini gelin olarak bulur. Hua Rong, büyük bir sorundan sonra adadan başarılı bir şekilde kaçar. Bu arada, ilk görüşte ona aşık olan genç prens Jin Yi Wen ile yolları kesişir. Ancak ona aşık olan Qin Shang Cheng, karısının peşinden gitmek için bir yolculuğa çıkar.

Tür: Tarihi, Aksiyon, Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 24

2. sezonuda olacakmış 2021'de gelecek bakalım bu sezon gibi güzel olacak mı??
***

Destiny's Love 2019


Konusu: Yıldızların bir koruyucusu Chi Yu, evrendeki güç dengesini korumakla suçlanıyor. Gücünün anahtarı olan değerli Sun Moon Jade'i kaybettiğinde, onu bulmak için umutsuz bir girişimde ölümlülerin dünyasını dolaşmaya zorlanır. Dünyayı dolaşırken, sonunda kalbini yakalayan güçlü bir kadın generale çekildiğini bulur. Chi Yu'yu her zaman yanında tutmaya çaresizce,kaderini yeniden yazmak ve bunu yaparken, sonraki yaşamlarının her birinde otuz yaşında ölmeye mahkumdur. Eylemlerinden dolayı ceza olarak Chi Yu, 3000 yıl boyunca yıldızlarda hapsedilir. Özgür kaldıktan sonra, neden olduğu sorunları çözme sözü verir ve böylece Dünya'ya geri döner. Son ziyaretinden bu yana yaşamlar geçti ve çok şey değişti ama hiçbiri kayıp aşkının reenkarnasyonu kadar değil. Büyük bir film yapımcısı Wen Xi, hatırladığı kadına benzemez, ancak Chi Yu, değişiklik yapılana kadar gitmesine izin vermez. 

Chi Yu binyılda yanlışları düzeltebilecek mi? 
Zararlı bir şekilde iç içe geçen bir kader gerçekten gerçek aşka son verebilir mi? 

Tür: Tarihi, Fantastik, Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 36
***

A Little Thing Called First Love 2019

Yine utangaç ve diş görünüşüne önem vermeyen ve sonradan sevdiği adam için herşeyi yapmaya hazır en sevdiğimiz türlerden olan bir dizi mutlaka izlemelisiniz. Türü okul gençlik.
İlk Aşk Denilen Küçük Bir Şey
Konusu: Okuldaki en popüler erkek için topukların üzerine düşen sıradan bir kızın hikayesini anlatıyor. Xia Miao Miao, yakışıklı, yetenekli bir sınıf arkadaşına aşık olan ve kolejde kendini keşfetme yolculuğuna çıkan utangaç ve sanatsal bir öğrenci. Liang You Nian yüzünden, Xia Miao Miao bir değişiklik yapmaya karar veriyor. Arkadaşlarının yardımıyla moda hakkında bilgi edinmeye, okul kulüplerine katılmaya ve notlarını yükseltmek için çok çalışıyor. Sıradan hayatı gün geçtikçe daha renkli hale geliyor. İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 36
***

My Girlfriend is an Alien 2019

Fantastik bir romantik komedi dizisi yine bir başrole daha vuruldum tam bir erkek kendisi izleyince beni anlayacaksınız. İzlediğim en iyi Çin dizilerinden bir tanesidir.
'Kız Arkadaşım Bir Uzaylı'

Konusu: Yağmurlu bir gecede kaza geçiren Fang Leng'in hayatını kurtaran uazaylı bir kızın hikayesidir. Soğuk, ağırbaşlı be Ceo ve ona aşık olan uzaylı kızımızın birbirine olan aşkına şahit olacağız mutlaka izleyin. İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 28
***

Hot Girl | Hot Female Bodyguard

Ateşli Hatun

 2016 yapımı olan başrolde Dilraba Dilmurat'ın yer aldığı bu dizinin çevirisini çok bekleyen vardı artık Youtube'da Türkçe altyazılı olarak var. Türkçe adı, Ateşli Hatun. Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum.

Konusu: Guan Xiao di isyancı bir kız. Şans eseri, bir koruma eğitim merkezine girdi ve kibirli bir erkek ve dört yetenekli kızla arkadaş oldum. Yorganlık eğitim programı sayesinde efsanevi bir korumaya dönüştü.
***

Princess Agents 2017

Harika bir dizi getirdim size sanırım Çin dizilerinden izlediğim en ciddi dizilerden birtanesi gerçi daha finallemedim ama çok çok beğendim en beğendiğim Çin dizisi olabilir. İzlemek için Tık Tık!

Konusu: Masum vatandaşların sıklıkla kaçırılıp kölelere dönüştürüldüğü Wei'nin kaotik zamanlarında geçiyor. Köle kız Chu Qiao, diğer kölelerle birlikte bir ormana atıldı ve zengin lordların bir sonraki av hedefi oldu. Yanbei Prensi Yan Xun tarafından kurtarıldı. Daha sonra güçlü bir Yu Wen ailesine getirilir ve onların kanlı güç mücadelelerine tanık olur. Bunu görünce küçük kız kardeşini alıp durumdan kaçacağına yemin eder. Ancak, Yu Wen Yue'nin dikkatini çeker ve Yan Xun ile bir arkadaşlık duygusu geliştirirken sıkı bir eğitimden geçer. Drama, Chu Qiao'nun yaşam inançlarına ve zalim ve adaletsiz bir dünyada hayatta kalma mücadelesine odaklanıyor.

Bölüm Sayısı : 67
***

 King Is Not Easy 2017

En sevdiğim dizilerden bir tanesi zevkle izledim. Çok akıcı ve romantik komedi  türünde..
Konusu: Yemek pişirmede çok iyi olan bir kız olan Da Xi'nin tek bir hayali vardır: eşsiz bir güzellik kocası bulmak. Bir gün bir Kraliyet Muhafızı olan Shao Yong ile tanıştı ve ilk görüşte aşık oldu, bu yüzden onun yanında kalmaya karar verdi ve bunu yapmanın tek yolu saraya girmek. Da Xi, saraya girmek için hizmetçi oldu, sonra saraydan kaçmaya karar verdi, duvardan geçecekken, şans eseri imparator Ji Man ile karşılaştı. İmparator bir suikastçı olduğunu düşündü, kaçmasını durdurmaya çalıştı, ama bunun yerine, bir kaza oldu: bedenleri değişti. Gerisini siz düşünün. Çok tatlı bir dizi.. İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 20
***

Smile 2018

Buda severek izlediğim dizilerden bir tanesiydi
.
Konusu: Shu Zhan popüler bir süperstardır, ancak insanlar onun insanlarla cilt temasından korkmasına neden olan bir sendromu olduğunu bilmez. Xiao Xing ile tanıştığında ise her şey değişir. İzlemek için Tıklayın

Bölüm Sayısı: 24
***

Moonshine and Valentine 2018

En beğendiğim dizilerden bir tanesi daha konusu çok güzel ve farklıydı.
Konusu: Guan Pipi (Victoria Song) hayatı, Helan Jingting (Huang Jingyu) adlı bir adamla tanışana kadar normal ve huzurluydu. Helan, Pipi görünüşte normal bir insanken, millenia için yaşayan yabancı bir "tilki" dir. Pipi'nin ilk yaşamında, o kişinin (o zaman Hui Yan olarak adlandırdı) Helan'ın sağlık sorunlarını tedavi etmek için bir fedakarlık olduğu ortaya çıktı. Sonuç olarak, hiçbir zaman 24 yaşından fazla yaşamaz ve her seferinde reenkarne olur. Beklenmedik bir şekilde, birbirlerine aşık oldular ve şimdi Helan her yaşamda Pipi'yi arıyor. Helan günümüzde Pipi'nin laneti için bir tedavi arar. İzlemek için Tıklayın

Bölüm Sayısı: 25
***

 Mengfei Comes Across 2018

Benim gibi Tarihi dizi severler için harika bir yapım.
Konusu: İmparator'a karşı çıkmaya başlayan, ancak bu süreçte ona aşık olan yaramaz Concubine Meng'in etrafında dönen bir hikaye ve saraydaki maceraları.. İzlemek için Tıklayın

Bölüm Sayısı: 36
***

 Legend of Yunxi 2018


Bir başka tarihi dizi zevkle izleyebileceğin.
Konusu: Hikaye, kara bir üç krallığa bölündüğü zaman kaotik bir zamanda yaşanıyor - Tian Ning, Western Qiu ve Northern Li. Tian Ning'in İmparatoru kurnaz ve güvensizdir ve kendi kardeşi Long Feiye'nin kendisine karşı isyan edeceğinden korkuyor. Ruhlarını hafifletmek için Kral, Long Feiye'nin Han Yunxi adında yara izli yüzü olan bir kadınla evlenmesini düzenler.

 İzlemek için Tıklayın


Bölüm Sayısı: 48 + 10dk'lık 2 özel bölüm.
***

The Big Boss 1. Sezon 2017


Eğer öğrenciyseniz bu dizi tamda size göre sizi sıkmayacak harika bir gençlik dizisi. 2 sezondan oluşmakta..

Konusu: Ye Mu Xi, nihayet lisede ilk yılında olan parlak ve enerjik bir kız. Yeni okul yılı için son derece heyecanlı çünkü şimdi sonunda sinir bozucu çocukluk arkadaşı Liao Dan Yi'den yakışıklı ve zeki bir çocuktan ayrılacak. Kaderin elinde olduğu gibi, aslında hala aynı sınıfta olduklarını keşfeder. Yıkılmış, sınıf başkanlığı ünvanını, aksi halde mükemmel çocukluk arkadaşı / nemesisinden koparma planını çiziyor. Hilarity, Liao Dan Yi ile birlikte çok çeşitli sınıf arkadaşlarıyla okul hayatında gezinmeye çalıştığında başlıyor. Aşk nihayet bu kedi-köpek ilişkisinin kalbine sürüklenecek mi? İzlemek için Tıklayın

Bölüm Sayısı: 18
***

 The Big Boss 2. Sezon 2017

Konusu: Birinci sezonun devamı. Bu sezon, Ye Mu Xi 18 yaşına giriyor. Ye Mu Xi ve Liao Dan Yi, beklenmedik şeyler olana kadar şimdi oldukça iyi anlaşıyor. Dostlukları bundan daha fazlası olacak mı? Yoksa çocukluk arkadaşı olarak mı kalacaklar? İzlemek için Tıklayın

Bölüm Sayısı: 18
***

 Flipped 2018

Bu arada dizi fantastik türde romantik komedi.. ^^

Konusu: Otoriter CEO, sıcak kahraman, işyeri güzelliği ve daha pek çok kişiliği bir araya getiren güzel bir aşk hikayesi. Shuang Shuang, babasının katı bir şekilde yetiştirilmesi nedeniyle biraz isyan eder. Evden kaçtıktan sonra, olağanüstü yeteneklere sahip, çok yetenekli, soğuk, aşırı hassas bir genç adam olan Qi Xun'la yolları kesişir.  "Birini sevme hissi, birinin ağzını kapatsanız bile, gözler yine de parlayacak, çünkü sevdiğiniz kişiyi gördüğünüzde dünya yanıyor." İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 24
***

 Love Better Than Immortality 2019

Çok tatlı ve başrol erkeği çok sevdiğim doğru kızın harekelerini de Düşlerimin Prensi Shin Chae'ye benzettim. İzlemenizi tavsiye ederim:)
Konusu: Gelecekten bir kadın, ilk kez aşkı deneyimlemek için fantazi benzeri bir evrene gelir. Chun Hua ismini kullanıyor ve siyah-beyaz gibi zıt iki genç adamla karmaşık bir romantizme düşüyor. Dizi Ost'u oynamalık Çinceyi en iyi hissettiğim müziklerden^^ İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 40 (Her bölüm 36 dk)
***

 Love is Deep 2019

İzlediğim en iyilere giren bir yeni dizi daha konu çok tanıdık, oyuncular çok tatlı ve izlerken vaktin nasıl gittiğini ble anlayamiyorsun. Harika bir dizi aşırı olan tavsiyeliklerdendir.
Konusu: Birisini sevmek derinden sevmektir. Bu hayatta en derinden seveceğiniz mutlaka biri vardır. Zheng Ding Ding ve Ning Wei Jin'in en güzel aşkına tanık olacaksınız. İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 40 (Her bölüm 36 dk)
***

 Where the Lost Ones Go 2017

Çok önceden altyazısı izlediğim harika bir Çin dizisiydi şimdi Türkçe altyazılı izlenebilir olduğu için bunu da paylaşmak istedim. Bu arada başrol çok tatlıydı ve siması çok değişikti. 
Konusu: Üniversite de başlayan harika bir aşk öyküsü Çin resim sanatında olan Ye Zi ve yağlı boya resim dalında olan Xiang Ze Yi aşk dolu hayatı ta ki Ze Yi birşey demeden ortadan kaybolmasıyla hayatı değişir. Bir kaç sene sonra tekrar karşılaşırlar. İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 24
***

 The Fox's Summer 2017

İzlenebilecek harika dizilerden bir tanesi daha yine başrol erkeği sevdim mimikleri çok tatlıydı. Bu arada 2 sezondan oluşuyor.
Konusu: Gu ailesinin evlatlık oğlu olan Gu Cheng Ze, Gu Mall Corporation şirketinin CEO'sudur. Moda tasarımcısı Li Yan Shu ile tesadüfen tanışır. Ve zamanla onu tanır ve aşık olur.
***

 To Be Wity You 2019

'Seninle Olmak' o kadar çok beğenmiştim ki alt yazısız izlemiştim. Aklıma gelince listeye ekleme gereği duydum.
Konusu: Lin Meiya, bir yanlış anlaşılma nedeniyle Ou Lin ile yolları kesişir. Yurtdışı dönüşünde evlenmeyi amaçlıyordu ancak beklenmedik bir şekilde erkek arkadaşının ihanetiyle karşılanır. Ayağa kalkıp tüm gücüyle Ou Lin'in şirketinde iş bulur. Beraber geçirdikleri zaman boyunca ilişkileri basit arkadaşlarınkinden daha üstündür ve zor zamanlar boyunca birbirlerine dayanmayı öğrenirler. İzlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 65
***

 Emperors and Me 2019

Bana bir sürü diziyi hatırlattı ama bu yine farkını gösterdi. Mükemmel bir dizi çok sevdim kesinlikle izlemeye başlamalısınız.
Konusu: Zaman içinde seyahat etme gücüne sahip olduğunu keşfeden sıradan bir üniversite öğrencisi başına ne zaman bir kaza gelse bir dönemde kendini bulur. Zaman yolculuğu yaptığı her dönemde bir İmparatoru yanında günümüze getirir. Ve sonra olaylar başlar. ( Her getirdiği İmparatorin da maşallahları var mübareklerin:)) Diziyi izlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 24
***

Walk into Your Memory 2019

Başrol erkek tam tipim olmasa da dizi yine de kendini izlettiriyor. Konusu hem tanıdık hem değişik ben beğendim bence izlemelisiniz.
Konusu: Ning, başkalarının anılarını görebilen bir aşçıdır. Patronu Long Haoqian hayatının bir yılından gizemli bir şekilde hatıralarını yitirdiğinde, kayıp parçaları bulmasına yardım etmeye başlar. Başlangıçta birbirleri ile çelişen olaylar dizisi, bir dizi eğlenceli etkinlik onları birbirine daha da yakınlaştırır. Diziyi izlemek için Tıklayın

Bölüm Sayısı: 24
***

My Girlfriend 2019 

Bana bir Hint filmini anımsattı acaba onlardan mı esinlendiler diye de düşünmüyor değilim. O şekilde başladım konusu aynı gidişatı çok farklı ve tatlı olmuş. Kesinlikle izlemeye başlayın derim:) 
Konusu: Ding Xiao Rou her heyecanlandığında uyuyan bir kızdır. 17 yaşına geldiğinde asla mutluluğu bulamayacağına kendini inandırmıştır. Yine de bir şekilde Chi Xin ile yolları kesişir, böylece ilginç bir romantizm başlıyor. Dizi izlemek için Tıklayın!

Bölüm Sayısı: 28
***

 Prodingy Healer 2019

Başrol kızın izlediğim 2. dizisi diğeri de yukarıda ekledim bu listeye kız çok iyi oynuyor yaa bence duyguları iyi geçiriyor. Çok tatlı tarihi, fantastik, medikal konulu bir dizi izlemelisiniz.
Konusu: İnsanlara fayda sağlamak için farklı zaman dilimlerinden birleşen iki tıpçının hayata olan bakış açıları konu alıyor. Ve birbirlerine zamanla aşık olmalarını da es geçmeyelim tabi ki:) Diziyi izlemek için Tıklayın!

 Bölüm Sayısı: 36
***

About is Love 2018

Konusu: Kadınlarla etkileşime girmesini engelleyen ciddi bir OKB vakası geliştiren bir şirketin başkanı ile bağışık olduğu kişi arasındaki aşk hikayesi. On sekiz yaşındayken meydana gelen bir olay, Wei Qing'in hayatını ciddi şekilde etkiler. Üst düzey bir şirket yöneticisi olmasına rağmen, karşı cinsle etkileşim kuramıyor, bu yüzden onu yıllarca kurtarabilecek bir 'prenses' arıyor. On yıl sonra, on sekiz yaşındaki sanat öğrencisi Zhou Shi ile sarhoş bir karşılaşma nedeniyle Wei Qing, onunla tanıştıktan sonra tamamen iyi hissettiğini keşfeder. İkisi arasında bir anlaşma kurulur ve bir aşk başlar.

Bölüm Sayısı: 30
~.~
Not: Youtube'da olan dizileri alt yazılı olarak izlemek için Bilgisayardan rahatlıkla izleyebilirsiniz. Telefondan izlemek isterseniz Yandex'ten Youtube girip videonun köşesinden İngilizce alt yazıyı açıp sonrada yandex'sin otomatik sayfa çevirisini açarsanız Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz. Çoğunu bazı Türk siteleri de çevirmiştir.

Aşağıda anlatmaya çalıştım bilgisayardan nasıl yapılmasını gerektiğini umarım anlaşılır olmuştur:)
Youtube'dan altyazılı dizi nasıl izleyebilirim diyorsan Tıkla!

Şimdilik bu kadar umarım beğenirsiniz.
***
Liste 1 Çin dizileri için Tıklayın!
2020 yılı Türkçe altyazılı Çin dizileri için Tıklayın!
2021 yılı Türkçe altyazılı Çin dizileri için Tıklayın!
2022 yılı Türkçe altyazılı Çin dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

66 yorum:

  1. emperors and me çevirisi yok sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var tabi ki olmaz mı izleyipte ekliyorum buraya..

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Evet link ekledim dizi yazısının altına iyi seyirler diziyi çok seveceksin.

      Sil
    4. Princess agent'in 58.bölümü final diye geçiyor benim izlediğim sitede burda 67 yazıyor eksik mı verilmiş acaba

      Sil
    5. Doğru aslında kendi ülkesinde kesilerek verilmiş olan bölümler dahil 65 yoksa tam bölümler olarak evet 58 bölüm:))

      Sil
  2. Legend ofyunxi nin komple bölümleri türkçe alt yazılı değil. Yardımcı olırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce altyazılı olan bölümleri ayarlardan Türkçe yapabilirsin.

      Sil
  3. love is deep'i nerden izleyebilirim türkçe olarak? bulamadım da

    YanıtlaSil
  4. Love better than immortality izlemek için tıklayın demişsin ama youtube'da İngilizce altyazı olarak çıkıyor türkçe yok yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim dizilerden evet doğru ama yazımın tamamını okumamış gibisiniz İngilizce alt yazıyı Türkçe yapıp izleyebilirsiniz. Ama sadece bilgisayarlarda oluyor çeviri ayarları..

      Sil
  5. Yaa biliyorum okudum aslında asyadizileri.net sitesinde var ama Google çeviri o da saçma çevirmiş şuan love and destiny dizisini izliyorum aynı siteden Google çeviri olarak idare eder ama zor ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru ama Youtube'daki çeviriler daha açıklayıcı oluyor bana göre ama yine de sen bilirsin:)

      Sil
    2. Tesekkur ederim. Yorumlariniz cok guzel takip ediyorum. Devami beklerim. Elinize saglik👏👏🤩

      Sil
    3. Rica ederim çok sevindim kesinlikle devamı gelecek 2. listeye baktın mı yazının altında link ekledim:))

      Sil
    4. Acaba the romance of hua rong 2 sezonu geldimi geldiyse nerden izleye bilirim aradım ama bulamadım

      Sil
    5. Ayy bu çok güzel dizi yok daha gelmedi olsa izlemiş listeye eklemiş olurdum :))

      Sil
  6. İlk önce bilgisayar almam gerekecek 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim küçük mutluluğum var mı acaba?

      Sil
    2. 2. listeye bak istersen yazının en sonuna link ekledim :))

      Sil
  7. Telefonda izleyebilmek için Yandexten youtube girip videonun köşesinden ingilizce altyaziyi açip sonrada yandexin otomatik sayfa çevirisini açarsaniz türkçe izleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  8. Telefonda yandexten YouTube girip sayfayı masaüstü görünümü yaptıktan sonra altyaziyı açıp otamatik çevir de yapılabilir.
    Çin dizisi yayınlayan Viki TV diye bir site var telefonda Türkçe altyazılı izlemek için onda da yandexte sayfayı masaüstü görünümü yapıp otamatik sayfa çevirisi yapilabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya iyi bilgiler bunlar soran çok oluyordu çok iyi oldu yazdığın teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Lütfen nece tapıldığını oyretirmisin yapamiyorum

      Sil
  9. Süper olmuş bu derleme, internetim çok sınırlı olduğu için kota bitince çok yavaşlıyor sadece you to be dan izleyebiliyorum. Uzakdoğu dizileri zaten tek merakım. Şu an çok mutluyum. ♥♥♥ hazine bulmuş gibiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum senin adına beğendiğine sevindim :)

      Sil
  10. yandex yazmış yukarıdaki arkadaş ama telefonda google chromedan da masaüstü yapınca oluyor.Youtube uygulaması olan googledan çıkan sonuca yeni sekmede aç yapıp daha sonra masaüstü yapıcak ve otomatik çeviri sayesinde türkçe izlicek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buda güzel bir bilgi izlemekte zorlanan arkadaşlara..

      Sil
  11. ayrıca bu listede yok ama umarım ^^ the untamed^^ i izlemişssindir de buraya yazmayı unutmuşssundur :D youtubeda var izlemediysen kesin izle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlememişim bir bakayım o zaman teşekkür ederim:)

      Sil
  12. merhaba, love is deep 25. bölümden sonrası için türkçe altyazısı yok. bir sorun mu var yoksa çevirisi devam edecek mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan için çevirisi yoksa çevirilen dillerden ayarlardan Türkçe yapabilirsin.

      Sil
  13. To Be Wity You dizisinin linkini göremedim yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  14. Bende mi sorun oldu acaba bilmiyorum neden ben türkçe altyazıları bulamıyorum acaba bilgisi olan var mı? Bilgisayardan da telefonda da denedim Türkçe altyazı çıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilgisayardan rahatça ayarlardan Türkçe yapıp gayet izliyorum. İstersen yorumlara göz at öneride bulunan arkadaşlar yazmış birşeyler bir bak belki işine yarar. ( Buradaki yorumlara bak)

      Sil
    2. ben yorumların hepsini okudum ama ne bilgisayardan neden telefondan ayarlayamadım bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden çok tşkler =)

      Sil
    3. Bilgisayardan çok kolay aslında resimle anlatmaya çalışacağım yukarıya ekleyeceğim.

      Sil
    4. çok tşkler sayeniz de yaptım ben otomatik çeviri görmedigimden yapamadım ben süpersiniz =)

      Sil
    5. Çok sevindim o zaman rica ederim:))

      Sil
  15. merhaba yeni çin dizileri önerebilir misiniz acaba .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam yeniden Çin dizisi izlemeye başlamıştım ki senden istek geldi hemen bu yazının altında Çin dizileri 2. listemde yeni izlediğim dizim var bir göz at derim:)

      Sil
  16. Love 020 de çeviri var. Türkçe altyazılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru teşekkür ederim hemen ekliyorum listeye :)

      Sil
  17. Konularını paylaşyorsunuz iyi hoşta internette düzgün çevirili bölümler bulamıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bunlar benim Youtube'da bizzat izlediğim Çin dizileri..

      Sil
  18. Çox gözəl diziler ceviriyosunuz ellerine sağlıq telfondan Türkçeye nece Türkçe cevri eləməy olur onuda resimle kosdere bilirmisin çox xaiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Çevirmen değilim ama Telefondan nasıl izlenir Yandex programı indir telefonuna oradan gir Youtube altyazıyı aç otomatik çeviri olacaktır.

      Sil
  19. Ben bu dizileri biliyorum hepsi çok güzel bana bunlardan başka tarihi dizi önerir misiniz tarihî dizileri çok seviyorum lütfen cevaplar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenin en altında 2. liste linki var orayada bak istersen o listede 2020 Çin dizileri var tabi tarihi dizilerde var listede :))

      Sil
    2. Acaba the romance of hua rong çin dizisi 2 sezonu yayınlandı mi yayınlandıysa nerden izlendiği biliyor musun

      Sil
  20. Güzel bir yazı dizisi olmuş.İçlerinde listeye eklediğim bir kaç dizi oldu.Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmene sevindim 2.listeye de bak derim yazının sonunda link var:))

      Sil
  21. Princess Agent linkini de paylaşır mısın? Gerçekten çok izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  22. The romance of huarong burdan gördüm başladım bittim şuan ya bukadrmi harika olur bı dizi 2 günde bitirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en iyi Çin dizilerimden beğenmene çok sevindim:))

      Sil
  23. The love knot Türkçe altyazılısi olmuyo neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce baktım da çeviriyi kaldırmışlar ama çeviren siteler var oralara bak istersen:)

      Sil
  24. Friv 2 games da birbirinden farklı oyun kahramanlarının başrolde olduğu oyunlardır. Bu oyunların her birinde çocuk yeni şeyler öğrenmekte ve farklı beceriler geliştirmektedir. Zekasını geliştirmek isteyen pek çok kişi de söz konusu oyunları oynayabilmektedir. Yani sadece çocukların değil aynı zamanda yetişkinlerin de bu oyunları severek oynamaları söz konusudur.
    Friv games aynı zamanda estetik beğenileri de geliştiren oyunlar arasında bulunmaktadır. Özellikle kız çocuklarının oynamaktan hoşlandığı makyaj ve giydirme oyunları sayesinde çocukların estetik beğenileri geliştirmektedir. Pek çok kıyafeti birbirleri ile uyumlu bir şekilde giydirdiğiniz zaman ortaya çıkardığınız fotoğrafı sosyal paylaşım siteleri aracılığı ile istediğiniz arkadaşınızla paylaşabilirsiniz. Bunun yanında söz konusu resimlerin çıktısını alarak duvarlarınıza asmanız ya da dolabınıza yapıştırmanız da söz konusu olabilir.
    Friv sadece kız ve erkek çocukların değil aynı zamanda yetişkinlerin de severek oynadıkları oyunlar arasında bulunmaktadır. Bu oyunların bu kadar fazla oynanmasının nedeni hem indirilmelerinin son derece kolay olması hem de söz konusu oyunların oynanmasının da rahat bir şekilde öğrenilmesidir. Dolayısıyla jocuri friv gibi oyunların yanında diğer oyunlar da kolaylıkla öğrenilen son derece oynanması keyifli oyunlardır. İş stresinden dolayı canı sıkılan ve aynı zamanda boş zamanını değerlendirmek isteyen pek çok kişi bu oyunları oynayarak stres atmaktadır. Dolayısıyla söz konusu oyunların son derece keyifli ve eğlenceli olduğu söylenebilir. Bazı oyunların sadece müzikleri bile son derece oyun oynamayı keyifli hale getirebilir.
    http://friv.party/ Sitemizde sizlere birçok farklı friv oyunu sunuluyor. Bu oyunlara friv oyunları başlığı altında kolayca ulaşabilirsiniz. Sitemize eklenen friv oyunları ilk olarak kontrolden geçirildiği için herhangi bir zararlı içerikle karşılaşılmamaktadır. Bu da oyunların yarıda kesilmesine ve eğlencenin bitmesine engel olmamaktadır. Ayrıca sitemizdeki jogos de friv oyunları seçilerek alındığı için sizlere hep en iyi ve kaliteli gry friv oyunları sunulmaktadır.

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Princess Agents çok güzeldi. Gerçi Zhao Liying'in olduğu her dizi güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  27. Senin tavsiyelerinle birçok pakistan ve çin dizisi izledim yeni diziler çevrilince güncelleme yapıyormusun? Listeni takipteyim çook teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabi ki yapıyorum. Diğer listelere de bakmayı unutma :)

      Sil