10 Nisan 2019 Çarşamba

Sufiyana Pyaar Mera 2019 Hint Dizisi

Çok beklenen Müslüman dizisi olduğu söylenen bir dizi getirdim size Bıçak Sırtı dizisinden tanıdığımız Swara'nın iki karakterde olduğu bir dizi finali çoktan oldu çevirisi yapılıyor. Mutlaka izlemelisiniz. Erken final olmasına rağmen dizi baya sevildi.
'Saf Aşkım'

Hakkında:

Adı: Sufiyana Pyaar Mera
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Arvind Gupta
Senaryo: Danca Javed
Başlangıç ve Bitiş Tarihi: 

16 Nisan 2019 - 9 Kasım 2019
Bölüm Sayısı: 177
Bölüm süresi: 22 dakika
Kanal: Star Bha
rat
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Konusu:


Zaroon babasının isteği üzerine Kaynaat ile tanışmak için Hindistan'a gelir. Zaroon Hindistan'a geldiğinde, ona benzeyen güzel bir kız olan Kaynaat'ın kuzeni Saltanat'ı görür. Zaroon ilk bakışta Saltanat'a aşık olur. Fakat Katnaat'la tanıştığı zaman giyim ve kişiliğideki farkı görür ve şaşırır. Muhafazakar bir kız olan Kaynaat son derece basit ve geleneksel bir şekilde giyinir ve yaşar. Saltatanat ise özgür ruhlu, modern bir kız olarak bir moda tutkunudur. Modaya uymakta ve şık kiyafetler giyinmekte. 

Sonunda, Zaroon, Saltanat ve Kaynaat'ın kuzenleri birbirine benzeyen görünmesi hakkındaki gerçeği öğrenir. Zaroon, Kaynaat'la evlenmeyi reddediyor ve Saltanat'la evlenmeyi istiyor. Nişan günü Saltanat, Zaroon'u reddediyor.

***

Oyuncular:


Helly Shah, Saltanat Shah rolünde.. Zehnab'ın kızı; Kaynaat'ın kız kardeşi; Rubina ve Nadeem'in evlatlık kızı; Zaroon'un karısı; Shaira'nın annesi / Shaira Shah - Saltanat ve Zaroon'un kızı.
~
Helly Shah - Pallavi Gupta, Kaynaat Shah rolünde.. Saltanat'ın kız kardeşi.
~
Rajveer Singh, Zaroon rolünde.. Ghazala ve Mamoon'un oğlu. Saltanat'ın kocası; Shaira'nın babası.
~
Vijayendra Kumeria, Madhav Sharma rolünde.. İndu'nun oğlu; Sakshi ve Sneha'nın kardeşi; Rupali'nin kocası; Krish'ın babası / Krish Sharma - Rupali ve Madhav'ın oğlu.
~
Siddharth Vir
Suryavanshi
Vishwapreet Kaur
Vaishali Nasıra
Ram Gopal Bajaj
S Eşref Karim
Jaineeraj Rajpurohit
***
Fragman:


***
Not: Hint Televizyon Akademisi Ödülleri'de Hally Shah Olumsuz Roldeki En İyi Bayan Oyuncu ödülüne layık görüldü.
~
Not2: Türkçe Alt Yazılı Hint Dizileri için Liste 1 TıklayınListe 2 Tıklayın, Liste 3 Tıklayın!

Yorumlarınızı bekliyorum

18 yorum:

  1. sufiyana pyaar mera diziyi nasıl izlerim izleyemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü sitede mevcut adını yazdığın vakit internete çıkacaktır. Bir site verirsem sinematiknetten izleyebilirsin.

      Sil
    2. sineatikten izleyemiyorum başka nerden izlenir

      Sil
    3. sinematik oldu sinematic oraya bak.

      Sil
    4. evet denedim ama açılmıor hala aynı

      Sil
    5. Siteye yazmanız gerekiyor o zaman. Başka site bulursam mutlaka yazarım.

      Sil
  2. Siteye yazdım çıkmadı ama sizden mesaj bekliyorum tşkr ederim❤

    YanıtlaSil
  3. Siteye yazdım çıkmadı ama sizden mesaj bekliyorum tşkr ederim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bulursam bir yer mutlaka ekleyeceğim.

      Sil
    2. siz nerden izlediniz peki ben daha once sinematikten izliyrdm ama kapandi ve yarim kaldi simdide biryerde bulamyrm malesef

      Sil
    3. Bende oradan izliyordum ama eminim tekrar yüklerler yeni sitelerine sinematic oldu belki biliyorsun.

      Sil
    4. hayir bilmiyrdm sizden ogrendim ama oradada yok insallah yuklerler

      Sil
    5. Hala bir bilgi yokmu

      Sil
  4. hala bir haber yok mu sufiyana pyaar mera adlı diziden izlemek istiyorum da çeviri olarak izleyebileceğimiz bir site felan.

    YanıtlaSil