18 Şubat 2020 Salı

Muqaddar 2020 Pakistan Dizisi

Faysal Qureshi ve Madiha İmam'la yeni bir diziye başlıyorlar. Bildiğim birlikte başrol oldukları 3. dizi olacak. Biri ZAKHAM biri de BABA JANİ dizileri.. Anladığım kadarıyla bu dizi de diğer dizilerden sevdiğimiz psikopat rolünde olacak. Faysal Qureshi için uzun zamandır gözlerimiz yoldaydı ne zaman yeni dizisi çıkar diye ve sesimizi duydular merakla bekliyor olacağım.

Hakkında:

Adı: Muqaddar
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Şeyhzade Şeyh
Senarist: İqbal Bano
Bölüm sayısı: -
Bölüm Süresi: 38 - 40 dk.
Yayınlanma Tarihi: 17 Şubat 2020 - devam ediyor.
Yayın Günü ve Saati: Pazartesi, 20.00
Kanal: Har Pal Geo TV
Ülke: Pakistan 
Dil: Urduca 
***

Konusu:

Madiha İmam'ın bir radyo şovunda buluştuktan sonra oynadığı RJ Raima'ya düşen Faysal Qureshi'nin canlandırdığı feodal bir efendi olan Saif'in hikayesi üzerinde yoğunlaşıyor.

Raima hayatının sevgisiyle yeniden bir araya gelebilecek mi, yoksa Saif ve ailesinin hoş olmayan koşulları altında yaşamaya devam edecek mi?
***

Oyuncular:

Faysal Qureshi, Saif rolünde..
İstediği şeyi elde etmek için gücünü kullanan basmakalıp bir adamdır.
~~
Madiha İmam, Raime rolünde..
Bağımsız ve hırslı bir kızdır.
~~
Ayesha Gül 
Ali Ansari 
Haroon Shahid
 Shameen 
Fazila Qazi 
Seyf-e-Hassan 
Berjees Farooqui 
Şahzad Muhtarı
***
Dizi Ost'u:

~~
Muqaddar 1. bölüm Türkçe altyazılı izlemek için: Tıklayın!
Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

13 yorum:

  1. Faysalın dizieri müthiş bir de ben bir bashar momin havası sezdim eminim bu da iyi olacaktır inşallah hemen çeviriye de başlarlar bir de yeni bir dizi çıktı şu an 11 bölüm falan yayınlandı adı munafiq bu diziyi de incelemelisin yorumunu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki düşünüyordum o diziyi yazmayı, bencede bir bashar tadı olacak gibi bakalım hele bir gelsin daha dizinin adı bile belli değil.

      Sil
  2. Faysal'ı ekranlarda görmeyi çok özlemiştimm Sonunda yeni bir dizisi çıkıyor. Umarım çevirmenler bu diziyi çevirirler.Bu arada Madiha'ya uzun saç çok yakışıyordu

    YanıtlaSil
  3. Ya lütfeen türkçe altyazısı devam etsin böyle diziyi izliyorum ama faysal ve madiha için izliyorum anlamasamda:)

    YanıtlaSil
  4. Dizi final yaptı mı acaba Bi fikri olan var mı, yaptıysa lütfen cevirisi yapılsın yoksa meraktan ölücem, şimdiden çeviri de emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi daha final olmadı ve çevirisi yapılıyor ki:)

      Sil
  5. Bölüm İngilizce alt yazı ise verin ben tercüme edeyim. Bir bölümünün kaç günde çevrisi yapılır ki!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiye göre değişir bence İngilizce altyazılı olarak Youtube'da var çevirisi yapılıyor bu dizinin zaten.

      Sil
  6. Linkini belirtir isiniz oradan devam edelim bari. Sizde başladık izlemeye sizde devam edelim dedik ama 16. Bölüm itibari ile yok maalesef. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çeviri yapmıyorum sadece dizi paylaşımları yapıyorum bu diziyi çevirenler sinematik net ve indiasia.

      Sil
  7. Diziyi izleyemiyor muyuz bağlantı çıkmıyor

    YanıtlaSil