30 Haziran 2017 Cuma

Zakham 2017 Pakistan Dizisi

Khawar & Takbeer

Herkese selam.. Çok güzel bir haber aldım bir arkadaşımızın youtube paylaşımıyla ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.. Bashar Momin den tanıtığımız tatlı psikopat abimiz yeni dizisiyle ve aynı karaktere benzer bir rolle yine karşımızda bakalım bunun sonu nasıl olacak daha izlemeye başlamadım fragman izledim ama biliyorum ki yine izlettirir. Şimdi geçelim dizimizin konusu ve oyuncularına..:))

Hakkında:

Adı: Zakham ( Yara )
Tür: Romantik - Nefret - Gerilim
Yönetmen: Ali Faizan
Yazar: Sameena Ejaz
Yayın Tarihi: 6 Mayıs 2017 - 31 Ağustos 2017
Bölüm Sayısı: 26
Bölüm Süresi: 40 - 41 dk 
Dil: Urduca
Ülke: Pakistan
***

Konusu:

Toplumsal baskıların ve karmaşık ilişkilerin insanın hayatına getirdiği acı ve ızdırabın hikayesidir.
-----------------------

Oyuncular:

Faysal Quraishi, Khawar rolunde..
Karısının hamile olduğu zamanlarda karısına işkence yapmaktan çekinmeyen psikopat bir kocadır.
***
Madiha Imam, Takbeer rolünde..
Ablası Tehreem çocuğunu doğururken ölünce Takbeer kızkardeşinin çocuğuna bakıyor bunu gören ailesi onu Khawar'la evlenmesi için baskı yaparlar.
***
Diğer Oyuncular:
Sarwat Gilani
Shahzad Noor
Shabbir Jan
Ismat Iqbal
Fahim Abbas
Mehwish Qureshi 
---
***
Fragmanlar:

Diziyi izlemek isteyenler için: Tıklayın

Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

36 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kesin bir bölüm sayısı yok şuan 19 bölümdeler..

      Sil
  2. Başka bir siteden de türkçe izleme şansımız var mı orada hepsi çevrilmemişte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  3. Başka bir siteden de türkçe izleme şansımız var mı orada hepsi çevrilmemişte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef benim bildiğim sadece bu sitede çevirilisi yapılıyor.

      Sil
  4. Kaçıncı bölümde olduğumu unuttum gecen sene son tercüme edilmiş bölümdeydim kaç bölümden oluşuyo acaba

    YanıtlaSil
  5. iyi akşamlar. verdiğiniz site linkinde bölümlere ulaşamıyorum. ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  6. Siteye ulaşamıyorum bir sorunmu var acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site kapandı. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  7. siteye ulaşılmıyor. başka yerde izleyebilirmiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  8. Facebooktan izleyebilirsin: https://www.facebook.com/lollytellyturk/videos/zakham-1-b%C3%B6l%C3%BCm/1248639118567889/

    YanıtlaSil
  9. türkçe alt yazılı değil facebook da izleyemiyoruz : ((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce baktımda bende şuan bulamıyorum kaldırılmış her yerden.. ama yeni bir türkçe altyzılısı olan bir site bulursa haber veririm yine..

      Sil
    2. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  10. Yeni bir site bulabildiniz mi acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef ama hep takip edicem..

      Sil
    2. Ben faceden izliyorum ama cok donuyo

      Sil
    3. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  11. Dizi açılmıyor neden acaba bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolly Telly Türk facebook sayfasından artık paylaşıyorlar.

      Sil
  12. dizi açılmıyor acaba baska site buldunuz mu izlemek için

    YanıtlaSil
  13. merhaba bunun çevirisini bi sitede zor buldum sadece 12 bölüm çevirilmis ve facebuk guruplarında da yok eyer 12 bölüm sonrası çeviri varsa yazın eyer hiç izleyemeyen bulamayanlar için 12 bölüme kadar çevirilmis site linki https://ok.ru/profile/569596376432/video?st._aid=NavMenu_User_Friend_Video

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef sonrası yok olsa haberdar ederim sizi..

      Sil
  14. Neden hala diğer bölümlerin çevirisi yapılmıyor ki?

    YanıtlaSil
  15. İngilizce alt yazılı olan bir site var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anlık hiç bir site yok olmadığından çeviride aksamalar var olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  16. Diziyi nerden izleyebilirim bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolly Telly Türk facebook sayfasından bakabilirsin.

      Sil
  17. zakham dizisinin türkçe alt yazı bölümlerini nasıl bulabliriz.. yaardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lolyy Telly Türk Facebook Pakistan dizi izleme grubu var oraya bakabilirsin.

      Sil