20 Ocak 2020 Pazartesi

Ishqiya 2020 Pakistan Dizisi

Khaani dizisinden tanıdığımız Feroza Khan'dan yepyeni bir dizi bakalım bu dizi nasıl olacak en merak ettiğim dizilerden merakla bekliyor olacağım. Fragmanları baya iyi bence bu dizi çok sevilecek.

Hakkında:

Adı: İshqiya
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Badar Mehmood
Senarist: Mohsin Ali
Bölüm sayısı: 28
Bölüm Süresi: 38 - 40 dk.
Yayınlanma Tarihi: 3 Şubat - 10 Ağustos 2020
Yayın Günü ve Saati: 
Kanal: Ary TV
Ülke: Pakistan 
Dil: Urduca 
***

Konusu:

Herkes sevdiği kişiyle yaşayamaz. Çoğu insan bu konu için başkasıyla ya da hiç kimseyle evlenmez. Ancak, sadece birkaçı sevdikleriyle yaşamaya başlamayı başarıyor. Ishqiya birbirlerine deli gibi aşık iki insanın hikayesidir, ama bir arada olamazlar.
Hamna ve Hamza, birbirlerine derinden ve delicesine aşık okul arkadaşlarıdır. Hamna bu haberi ailesine açıklamak için doğru zamanı beklerken, babası (Siddiqui Sahib) başka bir yerde onun için iyi bir eş arıyordur. Yakın arkadaşlarından biri olan Kashif, Hamna’nın oğlu Azeem’e teklif verir. Hasta babasının isteği üzerine Hamna sevgisini feda etmek zorunda kalır ve Azeem ile evlenir. Hamza ihanete uğramış ve intikam almayı dört gözle almayı beklemektedir.

Hamna ve Hamza'nın aşk hikayesi, babasının dileğine itaat ederek ve başka biriyle evlendiği için sona erer.

Azeem ve Hamna, Hamza'nın sürekli şantajına rağmen yeni bir hayata başlarlar.

Roomi, Hamza ile evlenmekten çok mutlu. Kız kardeşinin intikamı için kurban edildiğinin farkında değil.

Bakalım bundan sonrası ne olacak izleyip göreceğiz.
***

Oyuncular:

Ramsha Khan, Hamna rolünde.. babasının iradesini korumak için sevgisini feda eden yumuşak yürekli ve sevgi dolu bir kızdır.
~~
Hania Amir, Roomi rolünde.. Hamna’nın kız kardeşi. Hayatı dolu dolu seven basit ve doğrudan bir kızdır.
~~
Feroze Khan, Hamza rolünde.. Hamna'yı tutkuyla seven ama kaderi..  çok hassas bir genç adam.
~~
Gohar Rasheed, Azeem rolünde..  Basit ve sadık bir koca. Karısının geçmişini bildikten sonra onu destekler.
~~
Shabbir Jan
 Khalid Anum 
Seemi Pasha
 Maha Hasan 
Kinza Malik
 Zahid Qureshi 
Nabeela Haq
***
Arkadaşlar izlemek isteyenler varsa Youtube'da İngilizce altyazılı olarak var ayarlardan Türkçe yapıp izleyebilirsiniz.

***
Dizi Ostu:

~~
Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

37 yorum:

  1. Türkçe altyazılı bölümleri yayınlıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Siz altyazıları nasıl türkçeye çevirdiniz ?
    YouTuba'dan baktım ama altyazı seçeneği sadece ingilizce olarak var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube girdin videoyu açtın altyazıları tıkladın İngilize çıktı öyle değil mi ayarlar işaretine tıkla altyazılar otomatik çevir listeden Türkçeyi bul ve işaretle sonrada güzelce izle:)

      Sil
    2. Açıklaman için çok çok teşekkürler yaptım :)

      Sil
    3. Rica ederim umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
    4. Senden de razı olsun:))

      Sil
  3. Nerden izleyeceğiz açılmıyor ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Ben Youtube'dan izliyorum yazdım yukarıya tekrar kontrol edin.

      Sil
  4. Izlemek istiyorum yapamıyorum yardimci olurmusun7z

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefondan mı izlemek istiyorsun.

      Sil
    2. O zaman Yandex uygulamasını indir oradan Youtube girin çeviri kendiliğinden olacak o şekilde izleyebilirsin:)

      Sil
  5. YANDEX uygulamasını indirdikten sonra denedim acamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denedi bizzat oluyor videoya girin altyazının açık olduğundan emin olun ve izleyin bakın çeviri oluyor hemen kapatmayın önce ingilizce sonra Türkçe veriliyor.

      Sil
  6. DENEDİM bekledim ama sadece ingilizce altyazili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gerekiyor kenarlarına bak birazcık daha karıştır telefonunu otomatik çevirin olması gerekiyor.

      Sil
  7. Merhaba ufak bir sorum olacak size. İshqiyanın bölümlerini bende senin gibi izledim ama maalesef son 2 bölümün ingilizce altyazısını koymadılar. Bu yüzden izleyemedim. Başka bildiğin bir yöntem var mı? İzlemek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Evet alt yazı koymamışlar bir gün sonra tekrar bakın eminim koyacaklardır. Altyazı yoksa hiçbir yöntem izlememizi sağlamaz.

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim. Bu kadar hızlı cevap vermenizi beklemiyordum. Çok sağolun gerçekten.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım yardımcı olabilmişimdir:))

      Sil
  9. 29 bölüm ne zaman gelir

    YanıtlaSil
  10. Dizinin devamı gelirmi

    YanıtlaSil
  11. Dizi finalmi yaptı yoksa sezon finali mi

    YanıtlaSil
  12. Ya ben sekizinci bölüme kadar Türkçe alt yazılı izleyebildim devamını nasıl izleyebilirim lütfen yardımcı olun ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indiasia sitesine bak bütün bölümler var diye biliyorum.

      Sil
  13. Merhaba, size bir şey sormak istiyorum. Bu aynı kanalın bir dizisi var ama adını bilmiyorum klip yapmışlar ve şey yazıyordu adam pilotmuş doktor bir kıza aşık oldu yazıyordu. Çifti çok sevdim de acaba siz hangi dizi oldugunu biliyor musunuz? teşekkürler 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak hatırlayamadım ama hangi yıla ait biliyor musun.

      Sil
    2. Keşke bilseydim sadece o bilgiyi biliyorum. Siz ona benzer bir dizi izlemişmiydiniz?

      Sil
    3. Hayır hiç hatırlamıyorum gerçekten.

      Sil
  14. YouTube dan Türkçe yap demişsiniz bir türlü yapamıyoruz . Biraz anlatır mısınız nasıl yapacagiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayardan yapmak çok kolay direk oluyor zaten telefondan izlemek için Yandex indirin oradan Youtube girin otomatik çevirinin açık olduğundan emin ol ondan sonra izleyebilirsin.

      Sil