4 Şubat 2018 Pazar

Khaani 2017 Pakistan Dizisi

Uzun zaman sonra bir dizi izleyeyim dediğim ve bunu bulduğum için çok mutluyum. Sizinle de paylaşmak istedim arayıp ta bulamayanlar için harika imkansızlıklarla dolu bir AŞK hikayesi 💃🎈

Hakkında:

Adı: Khaani
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Anjum Şahzad
Senarist: Asma Nabeel
Bölüm sayısı: 31
Bölüm Süresi: 30 - 45 dk.
Yayınlanma Tarihi: 6 Kasım 2017 - 2 Temmuz 2018
Yayın Günü ve Saati: Perşembe, 20.00
Kanal: Har Pal Geo TV
Ülke: Pakistan 
Dil: Urduca 
***

Konusu:

Oğlan, kızın ikizini öldürüyor. Kızın ona karşı korkusuzluğu ve sözleri dikkatini çekiyor. Ve hikaye başlıyor 🙊
***

Oyuncular:

Sana Javed, Sanam Ali Khan / Khaani rolünde..
Feroze Khan, Mir Hadi rolünde.. 
Mehmood Aslam 
Qavi Khan 
Rashid Farooqui 
Saman Ansari
Seemi Pasha 
*** 
Khaani & Hadi 
Dizi Ost'u:
~~
Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

14 yorum:

  1. Yazınız özenle hazırlanmış çok ayrıntılı. Gerçekten çok kaliteli bir siteniz var.

    YanıtlaSil
  2. diziyi çok beğendim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. 22 bölüm nezaman altyazili cikar

    YanıtlaSil
  4. 25.bölümün altyazisi ne zmn çıkar

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ama gerçekten imkansız bir aşk hikayesi Mir hadi nin aşkın içinde aşkı bulması çok etkileyici ama altyazı beklemek çok zor

    YanıtlaSil
  6. Nasil izleye bilirim..? Izleyemiyorumm...😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının altında izlemek isteyenler için link bıraktım zaten istersen tekrar bak.

      Sil
  7. Merhaba,ben linki bulamıyorum nerede?

    YanıtlaSil
  8. İndiasia sitesini kapatmışlar,yeniden açmaları zaman alır,youtubeda da altyazı olmadığı için 12ci bölümü ve sonrasını izleyemiyorum,yardımcı ola bilirmisiniz lütfennn?(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gördüm çok üzüldüm yaa sitenin kapanmış olmasına:( Şimdi sayfalarına baktım yeni site açıyorlar eski dizileri yükleyeceklermiş. Youtube'da ingilizce altyazılı olarak var ayarlardan Türkçe yapıp izleyebilirsin. Youtube'da ararken khaani eng sub yaz en baştaki liste de bütün bölümler var:)

      Sil
  9. Ama turkce yok neyapa bilirim

    YanıtlaSil