21 Nisan 2022 Perşembe

Bloody Heart 2022 Tarihi Kore Dizisi

Aksiyon ve gerilimin ve mantığın bol olacağı harika bir Kore tarihi dizisi geliyor. Böyle konular tarihi dizilere daha güzel bir tat veriyor. Arada romantik konularda paylaşılabilir ama yerinde sanki bu dizi öyle birşey olacak gibi bakalım. Umarım umduğum gibi olur. Sabırsızlıkla bekliyorum. Güç kavgası:)
Posterde “Kimsenin ulaşamayacağı bir yere tırmanacağım”

Hakkında:

Adı: Bloody Heart, Red Heart
Tür: Tarih, Dram, Romantik, Aksiyon
Yönetmen: Yoo Young Eun
Senaryo: Park Pil Joo
Bölüm sayısı: 16
Yayınlanma Tarihi: 2 Mayıs 2022 - 21 Haziran 2022
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi, Salı
Kanal: KBS2
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
***

Konusu:

Lee Tae (Lee Joon) babasının aksine mutlak bir hükümdar olmak isteyen kraliyet soyundan bir prenstir. Lee Tae'nin (Lee Joon) tek amacı ve hayali mutlak monarşiye dayanan bir hükümet kurmak ve otoritesini olabildiğince güçlendirmektir. Bunun için Kral yapımcısı olan Park Gye Won'u (Jang Hyuk) ve hükümet karşıtı yetkilileri yok etmeye çalışır.
***

Oyuncular:

Lee Joon, Lee Tae rolünde.. 
Krallığını güçlendirmek için hükümet karşıtı yetkilileri ve Park Gye Won'u yok etmeyi planlıyor.
~
Jang Hyuk, Park Gye Won rolünde.. 
Büyük bir isyanla kralını kukla yaparak Joseon'u devralmak isteyen güçlü bir aristokrattır. Zamanla Kral Lee Tae ile büyük bir siyasi çatışmanın içerisine girecektir.
~
Kang Han Na, Yoo Jung rolünde.. 
Lee Tae'nin aşık olduğu özgür ruhlu bir kadın. Lee Tae'nin veliaht prensesi olarak Yoo Jung'u seçmesi, ailesi için sıkıntılı bir duruma neden olur ve sevdiği kişi ile ailesinin intikam planları arasında bir seçim yapmak zorunda kalır.
~
Lee Tae Ri, Park Nam Sang rolünde.. Park Kye Won'un tek oğludur. Yüksek beklentilerle yetiştirilen Nam Sang, bir bilim adamının yolunda yürüyen, nezaketli ve dürüst bir insandır.
***
Fragman:
 
   
***
Not: En güzel Tarihi Kore dizi önerileri için Tıklayın!!
^.^
Yorumlarınızı bekliyorum💗😊

5 yorum:

  1. Merhaba 👋 acaba Ghulaam dizisini hangi face grubundan izledin ben önceden hint film cennetinde var diye bir ara izlerim diyip durmadan ertelemiştim. Facede diziyi veren gruba da üyeydim ama şimdi bulamıyorum acaba hala var mı grup ve ismi nedir izlemek istiyorum çünkü 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba maalesef hatırlamıyorum:((

      Sil
    2. Peki cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hatırladığınız yazarsanız çok sevinirim 😍

      Sil
    3. Rica ederim gördüğümde mutlaka haber vereceğim:)

      Sil
  2. ghulaam dizisi best dizi.net sitesinde yer alıyor 160 bölüm var

    YanıtlaSil