18 Şubat 2022 Cuma

A Superior Day 2022 Kore Dizisi

İzleme listeme sonunda yeni gerilim konulu bir OCN dizisi ekliyorum. Heyecanla bekliyorum. Bu kanalın yapımları gerçekten çok kaliteli ve izlenmesi keyifli oluyor. İzlemek için sabırsızlanıyorum. Oyuncu kadrosu süper. Biran önce başlasın istiyorum. Umarım beklentilerimi karşılar diyorum ve dizi bilgilerine geçiyorum.
Afişte “Tanınan süre sadece bir gün. Sadece en iyi olan hayatta kalacak!”

Hakkında:

Adı: A Superior Day
Tür: Gerilim
Yönetmen: Jo Nam Hyung
Senaryo: Lee Ji Hyun
Bölüm sayısı: 8
Yayınlanma Tarihi: 13 Mart 2022 - 1 Mayıs 2022
Yayın Günleri ve Saati:
Kanal: OCN
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
***

Konusu:

A Superior Day dizisi, komşusunun seri katil olduğunu öğrenen ve onunla başka bir kiralık katil arasında sıkışıp kalan sıradan bir adamın hikayesini anlatıyor. Bu üç adam bir apartman dairesinde birlikte bir gün geçirmek zorunda kaldıklarında işler farklı bir yönde ilerler.
***

Oyuncular:

Jin Goo, Lee Ho Cheol rolünde.. Kaçırılan kızını kurtarmak zorunda olan bir itfaiyecidir. Kızının hayatını kurtarmak için sadece 24 saati var.
~
Lee Won Keun, Kwon Si Woo rolünde.. Dünyadaki herkesten üstün olduğuna inanan bir "sanat" katilidir. Yakışıklılığı, sıcak gülümsemesi ve arkadaş canlısı kişiliğiyle gerçek doğasını gizliyor. Gerçek şu ki, o sadece tek bir amacı olan korkunç ve acımasız bir psikopat. Kusursuz bedenleri bir araya getirmek ve onlarla bir çizim oluşturmaktır. Neredeyse projesini bitirmek üzeredir, ancak yeni bir hedef bulduğunda beklenmedik bir değişken vardır ve bu onun gerçek benliğini ortaya çıkarmasına neden olur.
(Gözleriyle gülüyor sanki sırf onun için değişik bir rolde olması izlettirecek:))
~
Ha Do Kwon, Bae Tae Jin rolünde.. Seri katili takip eden profesyonel bir tetikçidir.
***
Fragmanlar:
***
Not: En çok beğenilen Kore dizi tavsiyeleri için Tıklayın!!
(^.^)
Yorumlarınızı bekliyorum💗😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder