27 Şubat 2020 Perşembe

Memorist 2020 Kore Dizisi

Paylaşmak için geç kaldığımı hissediyorum ama yine de paylaşmak istedim bu yeni dizimizi biliyorsunuz ki paylaştığım diziler izlemeyi düşündüğüm diziler olduğu paylaşıyorum. Her diziyi paylaşma gereği olduğunu düşünmüyorum. Neyse bu dizi sevgili Yoo Seung Ho'nun dizisi ve biliyorum ki yine etkisini gösterecek bir tek dizisini izledim ve harikaydı. Eminim buda harika olacak!

Hakkında:

Adı: Memorist 
Tür: Aksiyon, Gizem, Gerilim, Fantastik/Bilim Kurgu
Yönetmen: Kim Whee, So Jae Hyun
Senaryo: Jae Hoo (webtoon), Ahn Do Ha, Hwang Ha Na
Bölüm sayısı: 16
Yayınlanma Tarihi: 11 Mart 2020 - 30 Nisan 2020
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe – 22:50
Kanal: tvN
Dil: Korece 
Ülke: Güney Kore
***

Konusu:

Dokunduğu insanların anılarını okuyabilen bir dedektif (Yoo Seung Ho) ile dahi bir profilcinin (Lee Se Young), gizemli bir seri katili yakalamak için beraber çalışmasını konu almaktadır.
*** 

Oyuncular:

Yoo Seung Ho, dedektif Dong Baek rolünde.. 
Bir lise öğrencisiyken, dokunduğu insanların anılarını okuyabilmesini sağlayan bir doğaüstü bir yetenek kazanır. Yeteneğinden dolayı insanların kendisini dışlanmasından korkmaz ve kötülükle savaşabilmek için bunu insanlara açıklar.
~
Lee Se Young, suç profilcisi Han Sun Mi rolünde.. 
Zekâsı ve yetenekleri sayesinde, genç yaşına rağmen alanın en başarılılarından birisidir. Huysuz ve soğuk bir kişiliğe sahiptir. Söz konusu işine gelince son derece tutkuludur ve adaleti yerine getirmek için oldukça kararlıdır.
~
Cho Seong Ha, polis kuvvetlerinin bölümlerinden birisinin başı Lee Shin-Woong rolünde..
~
Ko Chang Seok, dedektif olan Koo Kyung Tan rolünde.. Takım lideri olarak görev almaktadır.
~
Jun Hyo Seong, haber muhabiri olan Kang Ji Eun rolünde..
~
Yun Ji On, dizide bir dedektif olan Oh Se Hoon rolünde..
~~

 
***
Fragman:
***
Not: Dizi, Jae Hoo tarafından kaleme alınan 'Memorist' adlı bir webtoondan uyarlamadır.
Not2: En çok beğenilen Kore dizi tavsiyeleri için Tıklayın!!
(^.^)
Yorumlarınızı bekliyorum💗😊

4 yorum:

  1. Gerçekten güzel başladı dizi. Benzer diziler olsa da bence keyifli olacak. Ilerisinde de bozmazlarsa tamamlanınca izlemeyi düşünüyorum. Emeğinize saglik. Bende kore dizi severleri bloguma beklerim��‍♀️kolay gelsin.��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabi ki gelirim :)

      Sil
    2. Ben 6.bölümdeyim dizi güzel ama çocuğa etmedikleri kalmadı.

      Sil
    3. Yaa bende bölüm biriktirip başlamak istiyorum.

      Sil