12 Aralık 2019 Perşembe

Deewangi 2019 Pakistan Dizisi

Danish Taimoor ve Hiba Bukhari daha öncede bir dizide birlikte oynamışlardı ama bence bu dizide daha çok güzel duruyorlar yakıştırdım. Ha bu arada Danish Taimoor, Ayeza Khan'ın eşi olur kendisi ilk defa bir dizisini takip etmeyi düşünüyorum. Varsa tavsiyeler tabi ki alırım. Bu dizide duygular biraz karışık bazen iyi olurken hemen kötü bir durum olabiliyor, merak ettim doğrusu bakalım bekleyip göreceğiz.

Hakkında:

Adı: Deewangi
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Zeeshan Ahmed
Senarist: Sadia Akhtar
Bölüm sayısı: 41
Bölüm Süresi: 38 - 40 dk.
Yayınlanma Tarihi: 18 Aralık 2019 - 19 Ağustos 2020
Yayın Günü ve Saati: Perşembe, 20.00
Kanal: Har Pal Geo TV
Ülke: Pakistan 
Dil: Urduca 
***

Konusu:

Yoksulluktan kurtulmak için çalışmaya ve kendi başına bir şeyler olmaya çalışan hırslı bir kız olan Nageen Faiyaz'ın hikayesidir.

Talihsiz koşullarda, yakında kendisine aşık olan büyük etkisi olan bir politikacı olmak için Mansur Durrani ile tanışır.

İkisi kötü bir şekilde tanışıyor ve yanlış anlaşılmalara trajedilere neden oluyor. Dizi, bir aşk yolculuğuna, yanlış anlamalara, duygulara ve hayatın sert gerçeklerine doğru yola çıktıkça hikayelerini takip eder.
***
Sultan and Nageen

Oyuncular:

Danish Taimoor, Sultan Durrani rolünde..
Hiba Bukhari, Nageen Faiyaz rolünde..
Ali Abbas, Fawad rolünde..
Zoya Nasır, Narmeen rolünde..
Mehmood Aslam, Narmeen'in babası..
Nida Mumtaz, Narmeen'in annesi
İsmat Zaidi,
Noor Ul Hasan,
Parveen Akbar,
Humera Bano
***
Dizi ostunu kaldırmışlar onun yerine Fragman ekledim:

~~
Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

24 yorum:

  1. Sinematik.net sitesinde güncel çeviri ile gidiliyor çok sağlam güzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  2. Danish taimoor ve hiba bukhari 'nin oynadığı haara dil in çevirisini de yaparmısınz lütfen ikili cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isterdim ama ben çevirmen değilim ne yazık ki, sadece sevdiğim dizi ve film paylaşımlarını yapıyorum.

      Sil
  3. Bu dizi devam edecekmi yoksa finalmi oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Dizi halen kendi ülkesinde güncel en son 32. bölümün fragmanını gördüm ama az kaldığını söyleyebilirim.

      Sil
  4. harika bir dizi çok etkilendim sultanla nageenin ne zaman evlenecekler allah bilir dizi final olmasın izlemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel dizi mutlu bir şekilde evlendiklerini görürüz inşallah:)

      Sil
  5. Nasıl izliycem bu diziyi nerden açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Bir sürü site çeviriyor adını yazın googleye hemen çıkacaktır.

      Sil
    2. Merhabalar ben bu diziyi nerede izleyebilirim

      Sil
  6. 40bölüme kadar izledim devamı varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplam 41 bölüm 1 bölümün kalmış:)

      Sil
    2. Merhaba.
      Ben yabancı bir ulkede yasiyorum bir turlu bu dizinin (deewangi) turkce srt alt yazısını bulamiyorum , yardımcı olurmusunuz lütfen ???

      Sil
    3. Merhaba Deewangi dizisinin Türkçe alt yazılı bölümleri sinematic com sitesinde var.

      Sil
  7. Öncelikle belirtmek istiyorum blogunuzu yeni keşfettim çok beğeniyorum ve tavsiye ettiğiniz diziler gerçekten güzeller.Bu diziye başlarken tereddütle başladım şu an 11. bölümdeyim ve syrettiğim kadarıyla tavsiye ederim. Spoi olmasını istemiyorum ancak söylemeden de geçemeyeceğim hiç böylesine ters köşe olmamıştım bu bölüm de şok oldum. Uzun zamandır asya dizileri izlememe ve isabetli tahminler yapabilmeme rağmen asla düşünemeyeceğim şekilde bir intikam aldı adam. Saygıyla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika beğenmene çok sevindim Pakistan dizileri umduğumuzu vermeyen dizilerden oluşuyor diyebilirim. Bloğumuda beğenmene çok sevindim✨✨

      Sil
  8. Gerçekten çok güzel bir diziydi bana "Selvi Boylum Al Yazmalım" filmini anımsattı biraz, -Sevgi neydi?! Sevgi Emekti!..

    YanıtlaSil
  9. Suno chanda nın 2.sezonunu çevirebilirmisinizzzz ;((

    YanıtlaSil
  10. Bu dizinin türkçe altyazılısını bilgileri.net’ten izliyordum ama 33-37 arası yok. Nereden nasıl izleyebilirim. Bir diziyi yarım yamalak izlemeyi sevmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için baktım ama bulamadım yaa sanırım olan site kapanmış.

      Sil
  11. Lütfen yardımcı olur musunuz nereden izleyebilirim hiç bir yerde bulamadım tr altyazılı olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bulamıyorum ya 32 ye kadar izleyebildim sadece

      Sil