2 Ocak 2020 Perşembe

Tell Me What You Saw 2020 Kore Dizisi

Bu diziyi Jung Hyuk kabul ederse demiştim kendi kendime şimdiden izleme listeme alacağım çünkü onu 'Voice' dizisinde çok sevmiştim ilk sezonda şimdi de benzer bir rolde ve aynı kanalda olması tabi ki daha önemli kanal OCN kanalı en sevdiğim kanal ve yapımları hepsi birbirinden güzel onun için bu diziyi sabırsızlıkla bekliyorum.
'Bana Ne Gördüğünü Söyle'

Hakkında:

Adı: Say What You Saw, Tell Me What You Saw
Tür: Aksiyon, Gizem, Polisiye
Yönetmen: Lee Joon-Hyung
Senaryo: Ko Young-Jae, Han Ki-Hyun 
Bölüm sayısı: 16
Yayınlanma Tarihi: 1 Şubat 2020 - 22 Mart 2020
Yayın Günleri ve Saati: Cumartesi - Pazar, 22.30
Kanal: OCN
Dil: Korece 
Ülke: Güney Kore
***

Konusu:

Bir seri katili yakalamak için beraber çalışan bir profilci (Jang Hyuk) ve bir dedektifin (Choi Soo-Young) etrafında dönmektedir. Öldüğü sanılan bir seri katil tekrar ortaya çıkar. Bunun üzerine, ikili seri katili yakalamak için birlikte çalışmaya başlar.
***

Oyuncular:

Jang Hyuk, Oh Hyun-Jae rolünde..
“Bana ne gördüğünü söyle. Ben hakim olacağım. ”
 Dahi bir profilcidir. Onun karakteri oldukça asabi birisidir. İpuçlarını bir araya getirme kabiliyeti sayesinde en zor vakaları çözen, en iyi suç profilcilerinden birisidir. Ancak, bir gün nişanlısı, bir seri katil tarafından düzenlenen patlamada hayatını kaybeder. Nişanlısını öldüren seri katili yakalamak için Dedektif Cha Soo-Young (Choi Soo-Young) ile birlikte çalışmaya başlar.
~
Choi Soo-Young, Cha Soo-Young rolünde..
“Fotoğraf gibi gördüğüm her şeyi hatırlayabilirim.”
 Dedektiftir. Gördüğü hiçbir şeyi unutmamasını sağlayan mükemmel bir görsel hafızaya sahiptir.
~
Jin SeoYeon,soruşturma ekibinin takım lideri olan Hwang Hwa-Young rolünde..
“O adama geri ödeyecek bir şeyim var”
***
Not: Dizinin yönetmen koltuğunda "Quiz from God" ve "Hip-Hop King" dizilerini yöneten Lee Joon Hyung oturmaktadır. Ayrıca dizinin yapımcılığını Jang Hyuk ile beraber "Voice" dizisinde çalışmış olan Kim Hong Sun üstlenmiştir.
~~
Fragman:



Uzun Fragman:
 
***
Not2: En çok beğenilen Kore dizi tavsiyeleri için Tıklayın!!
(^.^)
Yorumlarınızı bekliyorum💗😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder