31 Ağustos 2019 Cumartesi

Ehd e Wafa 2019 Pakistan Dizisi

Pakistan dizilerinde duyduğumuz drama ve kavuşamayan konulu bir dizi getirmedim bu sefer eğlenceli romantik komedi ve arkadaşlık üzerine Üniversite de geçen gençlerin hayat hikayelerinde odaklı yeni bir dizi:)

Hakkında: 

Adı: Ehd e Wafa
Tür: Gençlik, Komedi, Dostluk, Romantik
Yönetmen: Muhammad Saife Hasan 
Senarist: Mustafa Afridi
Bölüm sayısı: 25
Bölüm Süresi: 35 - 37 dk. 
Yayınlanma Tarihi: 12 Eylül 2019 - 15 Mart 2020
Yayın Günü ve Saati:  Pazar, 8.00
Kanal: Hum TV
Ülke: Pakistan 
Dil: Urduca, Pencap Dili
***

Konusu:

Bir grup gencin arkadaşlık, dostluk ve aşklarının anlatıldığı harika bir gençlik dizisidir.
***

Oyuncular:

Ahad Raza Mir, Saad rolünde..
Ahmed Ali Akbar, Sheharyar 
rolünde..
 Osman Khalid Butt, Shah Zain rolünde..
 Wahaj Ali, Shariq rolünde..
 Alizeh Shah, Dua rolünde..
 Zara Noor Abbas, Rani rolünde..
Vaneeza Ahmad, Saad'ın annesi rolünde..
 Komal Sajid, Saad'ın kız kardeşi rolünde..
 Faraz Inam, Saad'ın babası rolünde..
Hajra Yamin
Mohammed
 Ahmed
***
Youtube'da İngilizce altyazılı bölümleri var ayarlardan Türkçe yapıp izleyebilirsiniz.
***
Dizi Ostu:

Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

10 yorum:

  1. Bu diziyi çok seviyorum ya çok eğlenceli 😄❤

    YanıtlaSil
  2. Turkce nasıl yapılıyor sadece ingilizce var ben telefondan yapamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Bu dizinin çevirisi yapılıyor zaten ama yinede Youtube'dan bakmak istiyorsan Yandex indir oradan Youtube gir otomatik çeviri olacaktır.

      Sil
    2. goglda türkçe altyazili bütün bölümleri vardi 22 bölüm izledim sonra sayfa kapandi ertesi gün sonra vaska bir sayfadada 22 bölüm tek vardi dizi cok güzel kesin virüsten dolayi final olmustur bence youtubede ingilizce tek var yandexi indiricem insalah dedigin gibi olur

      Sil
    3. Olur olur merak etme o dizi sanırım sinematik sitesinde de var:)

      Sil
    4. ingilizce fransizca arapca tek ceviri var türkçe yok baana türkçe ling atan olursa sevinirim

      Sil
  3. Dizi gerçekten çok güzel ilkdefa keyifle hem gülümseyip hem duygulandım dostluk ne güzel şey. Müziklerde harika. Dizi müziğini nereden bulabiliriz acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Dizi müziklerini Youtue'da bulabilirsin dizi adını yaz yanınada ost yaz hemen çıkar :D

      Sil
  4. Diziyi uzak doğu rüzgarı bloğundan izledim harikaydı 😍😍😍

    YanıtlaSil