9 Haziran 2019 Pazar

Darr Khuda Say 2019 Pakistan Dizisi

İmran Abbas ve Sana Javed uyumu harika olmuş merakla beklediğim bir başka dizi sanki bana Bashar Momin'i hatırlattı çok acı çok drama bizi bekliyor sanırım. Pek drama sevmem aslında ama bu şeye benziyor önce düşmanlık sonra aşk ondan izleyeceğim tabi ki.. Bide dizinin adı Inaam dı değişmiş.

Hakkında: 

Adı: Inaam, Darr Khuda Say
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Anjum Shehzad 
Senarist:Sarwat Nazeer 
Bölüm sayısı: 42
Bölüm Süresi: 40 dk. 
Yayınlanma Tarihi: 18 Hazian 2019 - 24 Mart 2020
Yayın Günü ve Saati: Salı, 20.00
Kanal: Only On GEO
Ülke: Pakistan 
Dil: Urduca 
***

Konusu:

Geçmişte bu belirli konuya ilişkin farkındalık yaratmak için çok şey yapıldı (taciz). Genelde, işte tacize uğrayan bir kadın, şikayette bulunmaz veya bunun hakkında konuşmaz. Bu, aileye utanç getirme korkusuyla ya da en sık alıntı yapılan nedenlerden biri olup, mağdur ya da dikkat çeken biri olarak görülmemeyi içerir. Ayrıca kadınlar, özellikle alternatif bir gelir kaynağına sahip olmadıklarında işlerini kaybetmekten korkuyorlar. Ancak, Afreen sessiz kalmayı reddediyor ve buna karşı cesur bir duruş sergiliyor.
***

Oyuncular:

İmran Abbas, Shahvaiz rolünde.. Çapkın bir adam ve bir kadın avcısıdır. Evli olmasına rağmen çalışanlarını ve ev işçilerini de içeren her kadınla ilgileniyor. Afreen kurbanlarından biri ve onu taciz etmek için hiçbir fırsat bırakmıyor ve işini yapması için zor bir zaman geçiriyor.
~
Sana Jawed, Afreen rolünde.. Ailesinin akıllı, çalışkan kendine güvenen güçlü bir kızdır. Ailesine yardım etmek için Shahvaiz'in ofisinde iş bulur. 
***
Çok sevilen ve başarılı oyuncular olan bu ikiliden çok şey bekliyorum.

~
Dizi Ost'u:

***
Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

28 yorum:

  1. Insallah cevirenler okru ling yuklemezlerde rahatlikla izleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okru en rahat izleme sitesi değil mi ya ben oradan izlemeyi seviyorum.

      Sil
    2. 3. bölüme kadar çevirisi var. Dar khuda say türkçe altyazılı olarak yazdığınızda çıkacaktır.

      Sil
    3. Ben çevirisini bulamadım link koyar mısınız?

      Sil
  2. Acaba ne zaman çeviri gelir ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce alt yazısı çıkar çıkmaz kanımca ^^

      Sil
    2. Nereden ingilizce altyazılı izleyebilirim? Lütfen cevap verin. Bu gibi dizileri nereden ingilizce altyazılı izleyebilirim? Bulamadım :(

      Sil
    3. Yakında Türkçe alt yazı olarak çevirilmeye başlanacak.

      Sil
    4. Ben ingilizcemi geliştirmek için ingilizce altyazılı izlemek istiyorum. Var mı böyle dizileri ingilizce altyazılı yapan siteler? Hin dizileri, Pakistan dizileri falan ingilizce altyazılı yayımlayan?

      Sil
    5. En kolay izlenilebilen Youtube var tabi sitelerde mevcut Humsafar ve Bashar Momin'i izlemediysen bunları ingilizce alt yazılı Youtube'dan izleyebilirsin.

      Sil
    6. Hangi siteler? Ve hangi youtube kanalı? Lütfen net olarak siteleri yazar mısınız? Teşekkürler yardımcı olduğunuz için. ��

      Sil
    7. Bunu izlemeye başlayabilirsin: https://www.youtube.com/watch?v=9uXjbFfDC50

      Sil
  3. Bir tek bu mu? Site yok mu? Türkçe altyazılı yapanlar nereden çeviriyor?

    YanıtlaSil
  4. Darr khuda say 4.bölüm çevirisi ne zaman gelir sabırsızla bekliyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam olarak bilmiyorum bir bakıyoruz bir bölüm gelmiş bir bakıyoruz 4, 5 bölüm üst üste gelmiş.

      Sil
    2. 5 bölüm üst üste gelmiş?

      Sil
    3. yani çevirmen arkadaşlar sürpriz yapıp bazen bir bölüm yayınlarken bazen de 2, 3 bölüm birden yayınlıyorlar demek istedim.

      Sil
  5. 5 bölüm türkçe alt yazılı ne zaman yayınlancak

    YanıtlaSil
  6. Bu diziyi nereden izleyebilirim nereye baktiysam bölüm var gözüküyor ama kaldırılmış imran abbasın diğer dizilerini nerden izleyebilirim bana yardımcı olursanız çok sevinirim hiç biryerde bulamadım 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Dizi yarıda bırakılmıştı aslında ama şimdi sinematik net çeviriyor.

      Sil
  7. Noor Ul Ain dizisini facebook da bi sayfa paylaşmıştı fakat oda kaldırılmış nereye baktiysam bulamadım bana yardımcı olursanız çok sevinirim hiç biryerde bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndasia ve lolly telly turk facebook grubu vede sinematik netten izleyebilirsin. Benim bildiğim yerler bunlar.

      Sil
    2. dediğin dizi lolly tellt turk dizi izleme grubunda görmüştüm. Darr Khuda Say dizisini yarım bıraktılar artık çevirmeyeceklermiş bildiğim kadarıyla indiasiada çevirisi yapılıyordu en son.

      Sil