9 Şubat 2019 Cumartesi

Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin 2017 Malezya Dizisi

Yine harika bir Malezya dizisiyle geldim ilk bölümünü izledim ve beğendim izlemeye de devam edeceğim. İlk 5 bölümü şuanlık Türkçe altyazılı olarak yayınlanmakta aşağıda size izleme linkini vereceğim. Şimdi dizi konusu ve oyuncularına geçelim.

Hakkında:

Adı: Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin 
Tür: Dram, Aile, Romantik 
Yönetmen: Jamal Khan
Senaryo:
Yayınlanma Tarihi: 10 Temmuz 2017 – 24 Ağustos 2017
Bölüm Sayısı: 28
Bölüm süresi: 40 dk.
Kanal: TV3
Dil: Malezya Dili
Ülke: Malezya
***

Konusu:

Yuhanis düğün günü nişanlısı Nizamın düğüne gelmeyeceğini öğrenmesiyle alt üst olur. Aile bu sorunu çözmek için Nizamın kardeşi Mizan'ı Yuhanis' le evlendirmek ister ve evlenirler. Evlenmenin hemen ardından Yuhanis eve döner bakalım bundan sonrası nasıl olacak izleyip görelim:)
---

Oyuncular:

Raysha Rizrose, Yuhanis (Hani) rolünde..
İdris Khan, Saiful Mizan rolünde..
Azrel Ismail, Sharul Nizam rolünde..
Aprena Manrose, Suraya rolünde..
Zera Hariz, Shila rolünde..
Sheila Mambo, Azimah rolünde..
Zulkifli Ismail, Encik Marzuki rolünde..
Zain Hamid, Sharif rolünde..
Daim Jailani, Zul rolünde..

^o^
Hani & Mizan
---
İlk bölümden bir Fragman:
***
Not: Türkçe Alt yazılı Malezya Dizileri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum

14 yorum:

  1. Lütfen en bekledigim bölümler geldi ve 10. Bölümden sonra cevirisi yok bekliyoruz sabırla acele edin lütfen lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya bildiğim kadarıyla geliyor yeni bölümü..

      Sil
  2. Bu dizinin yeni bölümleri niye gelmiyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış bilmiyorsam bu diziyi çeviren arkadaşın cenazesi var ondan..

      Sil
  3. Yeni bölümler ne zaman geliyor sabrederek bekliyorum☺

    YanıtlaSil
  4. Acaba bu diziyi nereden izleyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba indiasia dan rahatlıkla izleyebilirsin.

      Sil
  5. Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin dizisini indiasia dan izleyemiyorum. Ben mi açamıyorum sayfada mı sıkıntı var anlayamadım da siz açabiliyo musunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baktım az önce dediğin gibi açılmıyor indiasia facebook sayfasına yazarsan ilgileniyorlar benim bildiğim kadarıyla..

      Sil
    2. Telefona touch vpn yükleyip konumu değiştirerek indiasia'dan izleyebildim diziyi. Izlemek isteyen olursa deneyebilir

      Sil
    3. çok iyi bir yöntem olmuş.

      Sil