17 Ağustos 2022 Çarşamba

Wedding Agreement The Series 2022

Kısa bölümlerden oluşan bu diziyi çok sevdim. Sevdiğim konulu bir dizi Anlaşmalı evlilik:)) Sizde izleyin diye ayrı bir post açmaya karar verdim. Çok etkileyici ve anlam yüklü benim için Malezya dizisi sanmıştım ama Endonezya dizisi çıktı. Çok iyi, bu demek oluyor ki Endonezya dizi çevirileri çoğalacak. Filmleri çok güzel dizileri güzel gibi bakalım siz izleyince ne düşüneceksiniz??
'Cevap AŞK'

Hakkında:

Adı: Wedding Agreement The Series
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Archie Hekagery
Senaryo: Archie Hekagery, Mia Chuz
Yayınlanma Tarihi: 25 Mart - 27 Mayıs 2022
Yayın Günleri ve Saati:
Bölüm Sayısı: 10
Bölüm süresi: 40-43 dk.
Kanal: Disney+ Hotstar
Ülke: Endonezya
Dil: Endonezya Dili
***

Konusu:

Bian'ın ( Refal Hady ) zaten Sarah ( Susan Sameh ) adında bir sevgilisi vardır.  Ancak ilişkileri Bian'ın ebeveynleri ( Bucek ve Unique Priscilla ) tarafından onaylanmaz ve onun yerine onu Tari ( Indah Permatasari ) ile evlendirilir. Tari ile evli olmasına rağmen, Bian hala Sarah ile bir ilişki içindedir. Aslında, Sarah ile evlenmek için Tari'yi hemen boşayacağına söz verir.
Tari ve Bian bir yıl sonra evliliklerini sonlandıran bir evlilik anlaşması imzalarlar. Bakalım bu süreçte birbirilerine aşık olacaklar mı? İzleyip göreceğiz.
***

Oyuncular:

Indah Permatasari, Tari rolünde..
Refal Hady, Bian rolünde..
Susan Sameh, Sarah rolünde..
Zsazsa Utari, Ami rolünde..
***
Klip:
***
Not: Türkçe  altyazılı Endonezya dizileri için Tıklayın!
Türkçe altyazılı Endonezya filmleri için Tıklayın!
Yorumlarınızı bekliyorum.

14 yorum:

  1. Ben tesadüfen gördüm ve çok etkilendim klipten dizi 10 bölünmüş galiba devamı olsa bence tiklqnma rekorları kırar ve halkımızın buzqmanda böyle bir düzeye ihtiyacı var bize
    çocuklarımıza izletebilecegiz örnek bı dizi olabilir👍🏻🤌🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  2. Bu dizinin Türkçe altyazılı var mı? Yani bir yer çeviriyor mu?yoksa YouTube dan mı izleyebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu dizinin çevirisi var :))

      Sil
    2. Nerde izleyebilirim?

      Sil
    3. Bir sürü sitede mevcut googleye adını yaz yanına 1. bölüm yazınca çıkıyor:))

      Sil
    4. Bazı sitelere baktım çevirisi çok kötü önereceğiniz bir site var mı acaba

      Sil
  3. Kesinlikle bende çok sevdim🌸❣️

    YanıtlaSil
  4. Dün gece sahura kadar izledim çok beğendim cidden izleyin izlettirin kızçelerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bu tarz dizi çevirisi daha çok gelse gerçekten çok güzel 🌸❣️

      Sil
  5. Ben oyuncuların Instagram baktım galiba serinin 2. dizisi olacak gibi duruyor bilgisi olan yazabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezonu yayınlanıyor Asyamax sitesinde.

      Sil