11 Haziran 2021 Cuma

Ishq Hai 2021 Pakistan Dizisi

Nasılsınız bakalım size yeni bir Pakistan dizi tanıtımı getirdim hemde sevilen oyuncuların yer aldığı yeni dizi bir arkadaşımızın isteği üzerine yazıyorum ama buraya eklemem gereken bir dizi olduğu gerçeği de var eminim çok bekleyeni vardır. Çünkü, başrolde Danish Taimoor var desem:) Haklıyım öyle değil mi??

Hakkında:

Adı: Ishq Hai
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Aabis Raza
Senarist: Rehana Aftab
Bölüm sayısı: 36
Bölüm Süresi: 38 - 40 dk.
Yayınlanma Tarihi: 15 Haziran 2021 - 14 Eylül 2021
Yayın Günü ve Saati: Salı, 20.00
Kanal: ARY TV
Ülke: Pakistan
Dil: Urduca
***

Konusu:

Bir kıza deli gibi aşık olan bir adamın aşk hikayesidir. Aşkını elde etmek için her şeye karşı çıkıyor.
***

Oyuncular:

Minal Khan, İsra rolünde..
Danish Taimoor, Shahzia rolünde..
Babar Ali,
 Saba Faisal, 
Farah Nadeem,
 Saifi Hasan, 
Mahi Baloch, 
Sajjad Paul, 
Azekah Daniel, 
Saima Qureshi,
 Faraz Farooqui, 
Mahenur Haider
***
Fragmanlar:
 
Çevirisi yapılmaktadır.

Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
2021 Türkçe altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!!
Yorumlarınızı bekliyorum.

12 yorum:

  1. Cok tesekkur ederim cok guzel olmus dizinin konusunu tam anlayamadim tanitimlar baya karisik geldi ama guzel bir diziye benziyor insallah cevirisi de kisa zamanda gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiler geldikçe eklemeler yapacağım . Rica ederim sevilirse kesin çevirisi gelir:))

      Sil
    2. Bir de dour adinda bir pakistan dizisi de var yeni baslayacak konusu farkli geldi bir bakar misin ona da

      Sil
    3. Kusura bakma sana da surekli istekte bulunuyorum ama gercekten hosuna giden seyler olacagini dusunuyorum vakit ayirdigin icin cok tesekkurler

      Sil
    4. Hayır ben teşekkür ederim bazen yeni dizileri takip edemiyorum ya da gözümden kaçıyor böyle benim içinde çok iyi yazarsan çok sevinirim:))

      Sil
    5. Ben sana hep soylerim :))

      Sil
  2. Merhaba bu diziyi nasıl izleyebilirim üzerine tıkladığımda açılmıyor diğer dizilerdede aynı problemi yaşıyorm tesekkür ederm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloğumda sadece dizi film tanıtım ve önerileri yer almaktadır:))

      Sil
  3. Sizden ricam froz khanın tutkunun rengi dizisinin geri kalan bölümlerini dublaj yapmanız 18 kadar dublaj yapmışsınız lütfe sizden ricam geri kalan bütün bölümlerinde ekleyin sabırsızlıkla bekliyorum aye khaak musteak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi kendi ülkesinde güncel yani devamı gelecektir.

      Sil