12 Haziran 2021 Cumartesi

Dour 2021 Pakistan Dizisi

Aaa bu diziyi biliyorum paylaşmak istemedim ama bir arkadaşın isteği üzerine yazıyorum. Sanırım sinirlerimizi hoplatan bir dizi olacak belli ama başlayınca ileri ki bölümlerde ne olacak beni bir merak sardı. Fragmanları izlerken insanda bir sinir ve bir merak uyandırıyor neden diye??

Hakkında:

Adı: Dour
Tür: Romantik, Dram
Yönetmen: Mazhar Moin
Senarist: Saji Gul
Bölüm sayısı: -
Bölüm Süresi: 38 - 40 dk.
Yayınlanma Tarihi: 2021
Yayın Günü ve Saati:
Kanal: Geo TV
Ülke: Pakistan
Dil: Urduca
***

Konusu:

Gizemli bir aile ve anlatılmamış bir gerçek etrafında dönen bir hikaye. Hikayenin ana teması, Eğer biri kendi hikayesinin veya hayatının sorumluluğunu alamazsa, bir başkasının oyununda kukla haline geldiğini gösterir.

Saklanmış gerçekler bakalım bir kadının hayatını nasıl etkileyecek??

Bilgiler geldikçe güncellemeler yapacağım.
***

Oyuncular:

Sania Saeed,
Azfar Rehman,
Hina Altaf,
Ali Abbas,
Adla Khan,
Hania Ahmed,
Emaan Ahmed,
Iffat Omar,
Haris Waheed,
Saleem Mairaj,
Nayyar Ejaz,
Mizna Waqas,
Nataliya,
Hameedullah Khan,
Musazam Shah,
Salman Arif,
Meesam Naqvi.
***
Fragmanlar:

Not: Türkçe Altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!
2021 Türkçe altyazılı Pakistan Dizileri için Tıklayın!!
Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder