30 Ağustos 2020 Pazar

Aghazadeh 2020 İran Dizisi

Merhaba arkadaşlar ilk defa bir İran yapımı dizi paylaşacağım aslında izlemişliğim var dizi olsun film olsun hiç paylaşımda bulunmamışım şimdi yeni gözde dizimi bence paylaşmalıyım. İran dizi ve film tavsiyelerinizi de bekliyorum bu arada dizisinin çevirisine başlanılmış biraz daha bölüm biriktirip izlemeyi düşünüyorum. Bu arada İran dizilerini takip eden arkadaşlar varsa bu dizimiz Peder dizisinin devamı değil farklı bir dizidir. Çoğu aynı oyuncular olduğu için karıştıran arkadaşlar olabilir. Peder dizisini de tavsiye ederim bu dizide aynı senaristten onuda söyleyeyim.
Ağazade

Hakkında:

Adı: Aghazadeh
Tür: Romantik, Aksiyon, Dram, Polisiye
Yönetmen: Behrang Tofıghi
Senaryo: Hamed Angha
Bölüm sayısı: 29
Bölüm Süresi: 60 dk.
Yayınlanma Tarihi: 26 Haziran 2020
Yayın Günleri ve Saati: 
Kanal: 
Dil: Farsça
Ülke: İran
***

Konusu:

Hamed adındaki ana karakterin etrafında dönüyor, sürükleyici ve etkileyici bir hikayeyi anlatıyor.
***

Oyuncular:

Sina Mehrad, Hamed rolünde.. 
(Sina Mehrad, 3 Aralık 1991 Tahran doğumlu bekardır)
~
Pardis Pourabedini, Raziyeh, Manley rolünde.. 
(13 Nisan 2000 Tahran doğumlu bekardır)
~
Amir Aghaei,
Niki Karimi,
Kambiz Dirbaz, 
Amin Hayaei, 
Mehdi Soltani, 
Laya Zengene,
Diba Zahidi,
Mehdi Kuşki, 
Kaveh Khoda Shenas, 
Saeed Dakh,
Emin Taruh
**
Hamed ve Raziyeh
Çok tatlı değiller mi?? ^^
~
Klip:
*
Not: Pedar dizi tanıtımı için Tıklayın!!
Yorumlarınızı bekliyorum

14 yorum:

  1. Güzel bir film.Size GANDO adlı dizi serisini de izlemeyi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Teşekkür ederim ilk defa duydum ama kesin izlemeyi düşünüyorum:))

      Sil
    2. Dizi biraz islami olsada yanlışları olduğundan müzik kız erkek ilişkiler haram a güzel demiş gibi olur diziye desiğinden imanını bile götüerelir insanın dikkat edelim kardeşim

      Sil
  2. gando filminin you toube linki

    https://www.youtube.com/watch?v=Z2_8HWa_SD0&list=PL7FlofKZDufTHB81immY3Wtu3IglGlH6p&index=2

    YanıtlaSil
  3. Aghazadeh nerden izleyebilirim acaba söyler misiniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Muslimmedya com ve Mihrap TV'den izleyebilirsin:))

      Sil
  4. Pardis pourabedini bu kızın yaşına dair bilgiye ulaşamıyorum bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulduğum kadarıyla yukarıya birşeyler yazdım:))

      Sil
  5. Geetin tanıtımını yayınladı Kanal 7 😀😀 tanıtım dediğim yeni sezon tanıtımı halinde yani kısaydı sonra daha detaylı yayınlarlar Devin ve Geetin sesini duyduk Geetin sesi Madhubaladaki dublajı Devin sesi de yeni ses sanırsam ama esas oğlanı duymadık ve çok kısa süre göre neyse buna da şükür 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm çok sevindim en kısa zamanda gelir o zaman:))

      Sil
  6. Rica etsem bana instegram üzerinden iletişime geçebilirmisiniz?size bir seneryo vermek istiyorum instegram:serpillw_ şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba dizi benim çok etkiledi. yenikaynak.com sitesinde buldum. Raziye hanım 23.bölümde diziden çıkıyor. Bu üzücü bence. Remziye hanım benim çok etkiledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet etkileyici bir dizi kesinlikle Pedar izlemediysen tavsiye ediyorum.

      Sil
    2. Merhaba seyrettim harika bir dizi tavsiye edderim

      Sil