12 Eylül 2019 Perşembe

Arsenal Military Academy 2019 Çin Dizisi

Sürekli klipleri karşıma çıkıyordu çok beğendim kliplerden aradım diziyi bulamadım İngilizce alt yazılı olsa da izlerdim ama bulamadım yine, yeni biten bu dizinin keşke çevirisi olsaydı da izlesek diye düşünüyordum ki ve o güzel haber geldi şuan çevirisi yapılıyor. Beklediğimin üstünde bir dizi şuan buraya gelen arkadaşa kesinlikle tavsiye ediyorum çok beğeneceksin çok!
'Arsenal Askeri Akademisi'

Hakkında:

Adı: Arsenal Military Academy, Lie Huo Jun Xiao 
Tür: Tarih, Romantik, Aksiyon, Askeri
Yönetmen: Hui Kai Dong
Yayınlanma Tarihi: 6 Ağustos2019 - 6 Eylül 2019
Bölüm Sayısı: 48
Bölüm süresi:45 dk.
Kanal: iQiyi
Dil: Çince
Ülke: Çin
***

Konusu:

Xie Xiang,erkek kılığına girerek ölen kardeşinin yerine orduya katılır.Burada Gu Yan Zhen ile tanışır. Sıkı eğitimlerinin arasında başta birbirlerini yeseler dahi sonrasında yakınlaşırlar. 
***

Oyuncular:

Bai Lu, Xie Xiang / Xi Liang rolünde.. 
Akademisine erkek kardeşi için girmek istemiş olabilir, ancak ülkesini daha iyi hale getirmek için yardım istediği için kalmıştır. Hepsinden önemlisi, ihtiyacı olanları ve onunla ilgilenenleri umursuyor.
~
Xu Kai, Gu Yan Zheng rolünde.. 
Çok güçlü ve zengin bir aileden asi bir çocuk ve gelecek planlarını umursamıyormuş gibi gözüküyor. Akademiye girmeye zorlandığında XX ile tanıştı ve tüm dünyası alt üst oldu. Babası ne kadar güçlü olursa olsun, haksız / yozlaşmış dış kuvvetle (Japaneses, British ve diğer yukarı) mücadele etmek yeterli değildi. Kendini hep umutsuz hisseder ve her zaman babasının kanatlarının altına gizlenmeye çalışır. Ama sevdiği kız için herşeyden vazgeçmeye onu korumaya başlar. Artık her meseleyi ele alır ve her durum karşısında güçlü kalmaya başlar.
~
Toby Lee, Shen Jun Shan rolünde..
Wu Jia Yi, Qu Man Ting rolünde..
~
Bu anlar Gu Yan Zheng'un Xie Xiang'in gerçek kimliğini bildiği anlar. Ama Xie Xiang onun gerçek kimliğini bildiğini bilmiyordur. Gu Yan Zheng üzerinde durması komik olaylara sebep vermektedir. 
Aşkları çok güzeldi. Mutlaka izlemelisiniz.
***
Diziden bir Klip:

~~
Not: Youtube'den İzleyebileceğiniz TR alt yazılı Çin Dizileri için Tıklayın!
Bu diziyi izlemek için: Tıklayın! buda ek link Tıklayın!!
Yorumlarınızı bekliyorum

11 yorum:

  1. hangi sitede başlayacak?burada mı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Dizinin çevirisi hakkında bahsederken bizim blogdan bahsetmişsiniz ancak diziyi izlemek için yanlış link vermişsiniz. Diziyi verdiğiniz linkteki adrese göre daha kaliteli ve iyi bir çeviri ile çevirmeye ve paylaşmaya "Asia Dizi Filmleri ADF" Bloğumuzda başladık. Dün akşam ilk 2 bölümü paylaştık. 3 ile 4 hazır olduğunda hemen onları da paylaşacağız. Dizinin ingilizce altyazı kaynağı olarak şimdilik sadece tek alternatif var ve o ingilizce çeviri hem çok iyi değil hem de altyazı da bayağı sorunlu. Düzenleme işlemleri de bayağı uğraştırıyor ama elimizden geldiğince güzel yapmaya çalışıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım sizi sizin bloğunuzun linkini de ekleyeceğim izlemek isteyenler için:)

      Sil
  3. Diziyi ben çeviriyorum bazı sebeplerden dolayı yukardaki bloktan ayrıldım orada ilk 8 blm bulunmakta devamı kendi bloğumda
    https://asyadizilericeviri.blogspot.com/?m=1 izlemek isteyenler için iyi seyirler

    YanıtlaSil