8 Temmuz 2019 Pazartesi

Suluhkan Aku Cahaya 2019 Malezya Filmi İzle

Bu filmi çevirirken karakterlerden çok sinirlendiğim oldu ama spoi olmasın sonu beni tatmin etti öyle olmasaydı benim için hiç iyi olmayacaktı. Bakalım siz beğene bilecek misiniz?

Hakkında: 

Adı: Suluhkan Aku Cahaya 
Tür: Dini, Dram, Aile 
Yönetmen: Ismail Yaacob 
Senaryo: Siti Solehah Abdul Ghani 
Yayınlanma Tarihi: 16 Şubat 2019 
Bölüm Süresi: 88 dk. 
Ülke: Malezya 
Dil: Malezya Dili 
*** 

Konusu: 

Zulaikha babasının isteğiyle Sharif ile evlenir. Evlendikten sonra kocasının din konusunda az bilgiye sahip olmasından dolayı hayal kırıklığına uğrar ama onu sevdiği için ona yardımcı olmaya çalışır. 

Bakalım bu durum evliliklerini nasıl etkileyecek? 
*** 

Oyuncular: 

Redza Rosli, 
Ain Edruce, 
Jalil Hamid, 
Idris Md Diah 
*** 
~~

OKRU

↜İzleme Linki↝ 

Not: Arkadaşlar okru videolarını açamıyorsunuz pc'lerden çünkü okru Türkiye engeli koymuş bir süre önce uygulamalardan bile açılmıyordu. Simdi uygulamalardan da açılıyor öncelikle telefonunuza Playstore'dan Okru uygulamasını indirin. ( Turuncu bir kutu içinde OK yazısından uygulamayı tanıyabilirsiniz) sonra uygulamaya giriş yapıp mail adresinizle üye olun üyelik ücretsiz. Ayrıca pc'den Opera Web Tarayıcısını indirip ok.ru'yu açabilirsiniz. Ücretsiz kendi Vpn'si var.

İyi seyirler ~ 

22 yorum:

  1. Çeviriyi sabırsızlıkla bekliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim şimdiden başladım yorucu bir iş beni bekliyor.

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışlıkla yorumunu sildim kusura bakma link zaten verdim. Okru yazan yere tıkla:)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKRU yazan yere tıklayın.

      Sil
    2. açılmıyor kötü internet bağlantısı diyor

      Sil
    3. Okru videolarını açamıyorsunuz pc'lerden çünkü okru Türkiye engeli koymuş bir süre önce uygulamalardan bile açılmıyordu. Simdi uygulamalardan da açılıyor öncelikle telefonunuza Playstore'dan Okru uygulamasını indirin. ( Turuncu bir kutu içinde OK yazısından uygulamayı tanıyabilirsiniz) sonra uygulamaya giriş yapıp mail adresinizle üye olun üyelik ücretsiz. Ayrıca pc'den Opera Web Tarayıcısını indirip ok.ru'yu açabilirsiniz. Ücretsiz kendi Vpn'si var. Yakında yeni izleyebileceğiniz bir yere yükleyeceğim.

      Sil
  4. teşekkür ederim ilginiz için.

    YanıtlaSil
  5. Malayca mı biliyorsun ?
    yoksa ingilizceden mi çeviriyorsun?
    (gerçi malayca çoğunlukla ingilizce kelimelerden oluşuyor)
    Çevirin için teşekkürler az sonra izleyeceğim.
    sorularımı yanıtlarsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yok İngilizce alt yazılısı vardı bende çevirmek istedim:)

      Sil
  6. merhaba ben uygulamayı telefonuma ındırdım ama fılmın adını yazınca cıkmıyor ne yazıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videonun adını M.Filmi İzle diye girmişim bulamazsam kullanıcı adımı yaz Tutku 21 diye bulursun diye düşünüyorum:)

      Sil
    2. Buldumm teşekürler inşallah Malezya dizi filmlerinin çeviri şekliyle devamı gelir hayırlı geceler:))))

      Sil
    3. İnşaallah rica ederim:)

      Sil
  7. Okru linkinin direkt açılması için linke okrudan önce mobile. yazarsak açılıyor.

    https://mobile.ok.ru/video/1227040819850

    YanıtlaSil
  8. Bende bulamadımmm yardımcı olur musunuzz

    YanıtlaSil