6 Şubat 2018 Salı

Biarkan Cinta Tersenyum Lagi 2017 Malezya Filmi

Bu filmin fragmanını gördüm ve çok beğendim izlemeden paylaşmak istedim.🎈

Filmin Türkçe ismi Aşka Gülümse Yine :)


Hakkında:


Adı: Biarkan Cinta Tersenyum Lagi
Tür: Dram, Romantik
Ülke: Malezya
Dil: Malayca
***


Konusu:


Evlilik hayali kuran Maya ve fotoğrafçı Redzanın hikayesi ama birşey vardır. Maya Beyin Tümürüne yakalanmıştır. 
***

Oyuncular:


Aeril Zafrel, 
Wawa Zainal,
 Sari Yanti, 
Adam Shahz, 
Hanna Idora, 
Adan Ahmad
***

***
Fragman:
Not: Bu arada burada ki başrol çiftler gerçek hayatta da evliler:))
Youtube'da çevirili hali var izlemek isteyenler için:)
****
Yorumlarınızı bekliyorum

5 yorum:

  1. uzun zamandır blog aleminden uzaktım instagramda bu filmi görünce google da arattım ne güzel bir dizi ama hep kızlar filmlerde tümörlü oluyorlar... takibie aldım sizi benden beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Sonunda diğer kız neden aşkımız diyor ben onu anlamadım Maya'yı sevmiyor muydu çocuk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nisa kendine aşık olan çocukla evlendi

      Sil
    2. Uzun zaman oldu izleyeli çeviri hatasıda olabilir.

      Sil