26 Mart 2016 Cumartesi

Sanam Teri Kasam (2016 film)

Uzundur bu filmin çevirisini bekliyordum.. Muazzam bir yapı.. çok çok beğendim.. O kadar duygu yüklü ki anlayacağınız çok zorlandım ama harbi deydi izlememe.. :D
'Kalbimdeki Aşk'

Hakkında:

Adı: Sanam Teri Kasam
Tür: Romantik, Dram ( başta komik olaylar olur ama.. )
Yönetmen : Radhika Rao, Vinay Sapru
Senarist: Radhika Rao, Vinay Sapru
Yayın Tarihi : 5 Şubat 2016
Süre : 154 dk.
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
***

Oyuncular :

Harshvardhan Rane, İnder rolünde..
( Adamın kız için yapmadığı şey yok Saru onu farkedecekmi?)
***
Mawra Hocane, Saru rolünde..
( Hayatında ne gibi değişiklikler olacak aradığı aşkı bulacak mı? )
***

Konusu :

Saru kendini çirkin gören ve kimsenin onu sevmeyeceğini düşünen bir kızdır, Inder ise 8 yılın ardından hapisten çıkmış ailesinden uzak yaşayan başıboş bir adamdır. Saru bir yanlış anlaşılma sonucu babasının evinden kovulur ve ona yardım eden tek kişi Inder'dir. Inder Saru'ya derin bir aşk beslemektedir ama sevdiği kadını kendi elleriyle başka biriyle evlendirmek zorunda kalır. Çünkü Saru'ya layık olmadığını düşünmektedir. Aşkı hep uzakta arayan Saru yanı başındaki aşkı görebilecek midir? Aşkı için aşkından vazgeçen bir adamın hikayesi şüphesiz hepinizin içinde bir sarsıntıya neden olacaktır.
***
Sanu and İnder

***
Fragman:
Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder