17 Mart 2016 Perşembe

Assalamualaikum Beijing 2014 Endonezya Filmi

Üniversitede eminim sizinde hayatınızda ilk defa izlediğiniz tür dizi ve film olmuştur bende bu şekilde bu filmi izledim ve çok etkilendim bilmiyorum bana çok umut doldu çokta hüzünlendirdi harika bir film. İlk olmasından mı bilmiyorum ama bende bir iz bıraktı. Daha izlemeyen arkadaşlar var ise kesinlikle ama kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.
İnsanin kalbindeki imanı hayalindeki insana götürür..

Hakkında:

Adı: Asselamunaleyküm Pekin
Tür:Dram
Yönetmen:Guntur Soeharjanto
Senaryo:Alim Sudio
Vizyon Tarihi:30 Aralık 2014
Ülke: Endonezya 
Dil: Indonesian
***

Oyuncular:

Revalina S.Temat, Esma rolünde..
Esma tam evleneceği gün aldatıldığını öğrenir.
***
 Morgan Oey, Zhong Wen rolünde..
Esma onun hayatına nasıl yenilik katacak..
***
İbnu Jamil, Dewa rolünde..
Esma'nın eski nişanlısı..
***
Laudya Cynthia Bella
Esma'nın tatlımı tatlı arkadaşı.. Ne demek istediğimi izleyince anlayacaksınız. :D
***

Konusu: 

Asma Nadia "Selamünaleyküm Pekin" adlı romanından.

 Düğününe az kalan Esma, nişanlısının onu aldattığını öğrenir. Bunun üzerine Pekin'den arkadaşı sayesinde iş teklifi alan Esma, Pekin'e gider. Gezi rehberi olan Zhong Wen ile tanışır. 

Birbirlerinden hoşlanmaya başlayan bu ikiliyi neler bekliyordur?
~~
Klip :
***
Bende tam böyle birşey arıyordum diyorsanız bence hemen izlemelisiniz : Tıklayın 

Not: Türkçe Alt yazılı diğer Endonezya Filmleri için Tıklayın!

Yorumlarınızı bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder